Klassieke wereld - Waarom 2 dorpen start?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2
Niet kritisch bedoeld, maar mag ik vragen wat de gedachte is achter het starten met 2 volledig uitgebouwde dorpen? En niet vanaf scratch?
 
Solution
We proberen met de start van alle werelden rekening te houden met de voorkeuren van de verschillende spelers. Voor een klassieke wereld proberen we ook soms de gebruikelijke spelstijlen om te gooien. Binnen Tribal Wars is er altijd veel aandacht geweest aan de wereldstart, een goede start kan namelijk de rest van het wereldverloop bepalen.

In sommige gevallen verkiezen we dus om een groter dorp te geven bij de start alsook om er meteen meerdere te geven (Deze optie hebben we enkel voor klassieke werelden). Op die manier dagen we de status quo een beetje uit en krijgen alle spelers een gelijke kans om het spel te ontdekken. Er zijn namelijk niet echt vaststaande, herbruikbare, tactieken hiervoor (want dit is voor iedereen nieuw). Nu...
Reactiescore
1.228
Reactiescore
1.228
Reactiescore
1.228
Reactiescore
2.489
We proberen met de start van alle werelden rekening te houden met de voorkeuren van de verschillende spelers. Voor een klassieke wereld proberen we ook soms de gebruikelijke spelstijlen om te gooien. Binnen Tribal Wars is er altijd veel aandacht geweest aan de wereldstart, een goede start kan namelijk de rest van het wereldverloop bepalen.

In sommige gevallen verkiezen we dus om een groter dorp te geven bij de start alsook om er meteen meerdere te geven (Deze optie hebben we enkel voor klassieke werelden). Op die manier dagen we de status quo een beetje uit en krijgen alle spelers een gelijke kans om het spel te ontdekken. Er zijn namelijk niet echt vaststaande, herbruikbare, tactieken hiervoor (want dit is voor iedereen nieuw). Nu mocht ik 1 tip kunnen geven raad ik je aan troepen te bouwen.

Groeten,
Duckje
 
Solution
Reactiescore
470
We proberen met de start van alle werelden rekening te houden met de voorkeuren van de verschillende spelers. Voor een klassieke wereld proberen we ook soms de gebruikelijke spelstijlen om te gooien. Binnen Tribal Wars is er altijd veel aandacht geweest aan de wereldstart, een goede start kan namelijk de rest van het wereldverloop bepalen.

In sommige gevallen verkiezen we dus om een groter dorp te geven bij de start alsook om er meteen meerdere te geven (Deze optie hebben we enkel voor klassieke werelden). Op die manier dagen we de status quo een beetje uit en krijgen alle spelers een gelijke kans om het spel te ontdekken. Er zijn namelijk niet echt vaststaande, herbruikbare, tactieken hiervoor (want dit is voor iedereen nieuw). Nu mocht ik 1 tip kunnen geven raad ik je aan troepen te bouwen.

Groeten,
Duckje
Allemaal leuk en wel maar als je in je achterhoofd houd dat de classic werelden al ruim 3/4 classics worden geteisterd door "boosters" lijkt het me niet de bedoeling om dit soort spelers een hand toe te reiken.

Vaak was het enige wat je nog had tegen deze spelers, die met belachelijk veel accounts samen starten, juist het feit dat ze het "optimaal" starten niet onder de knie hadden. Dit is nu dan ook verleden tijd.

Op een wereld waarbij je met 2 volledig uitgebouwde dorpen start en waar je ook nog eens spelers kan uitnodigen is gewoon vragen om in de start gecombi-treind te worden.
 
Reactiescore
2
My bad, your fault.
Beetje bijdehand? Dus ik ben de boosdoener terwijl ik alleen maar aangeef dat je reactie weinig zinvol is als antwoord op mijn vraag? In plaats van op je spreekwoordelijke jeweetwelletje getrapt te zijn, kan je je natuurlijk ook afvragen wat je eigen bijdrage is, en of die op zn plek was. Als je logisch nadenkt weet je het antwoord.
 
Reactiescore
2
We proberen met de start van alle werelden rekening te houden met de voorkeuren van de verschillende spelers. Voor een klassieke wereld proberen we ook soms de gebruikelijke spelstijlen om te gooien. Binnen Tribal Wars is er altijd veel aandacht geweest aan de wereldstart, een goede start kan namelijk de rest van het wereldverloop bepalen.

In sommige gevallen verkiezen we dus om een groter dorp te geven bij de start alsook om er meteen meerdere te geven (Deze optie hebben we enkel voor klassieke werelden). Op die manier dagen we de status quo een beetje uit en krijgen alle spelers een gelijke kans om het spel te ontdekken. Er zijn namelijk niet echt vaststaande, herbruikbare, tactieken hiervoor (want dit is voor iedereen nieuw). Nu mocht ik 1 tip kunnen geven raad ik je aan troepen te bouwen.

Groeten,
Duckje

Dank je wel voor je toelichting.
 
Reactiescore
1.089
Allemaal leuk en wel maar als je in je achterhoofd houd dat de classic werelden al ruim 3/4 classics worden geteisterd door "boosters" lijkt het me niet de bedoeling om dit soort spelers een hand toe te reiken.

Vaak was het enige wat je nog had tegen deze spelers, die met belachelijk veel accounts samen starten, juist het feit dat ze het "optimaal" starten niet onder de knie hadden. Dit is nu dan ook verleden tijd.

Op een wereld waarbij je met 2 volledig uitgebouwde dorpen start en waar je ook nog eens spelers kan uitnodigen is gewoon vragen om in de start gecombi-treind te worden.

Op de classic werd heel vaak geboost in de start dat is niet iets van de afgelopen 3 a 4 classics
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan