Discussie Updates discussietopic

Reactiescore
579
Zoals ik eerder al aan haalde voor mij maakt me die massa's niet uit dat zal een welles nietes worden.
Maar ik vind het gewoon chill om altijd te kunnen loggen en de boel te kunnen beheren en dergelijke ik ben echter zo actief dat de rest dan pas als ik slaap online kan dus dan is het wel makkelijk om beetje binding te houden met het account dat er meerdere tegelijk online kunnen zijn.
Voelt iedereen zich meer betrokken en krijg je een betere sfeer.
Overigens speel ik bijna altijd solo toevallig nu keertje niet maar goed.

Mijn voorstel zoals eerder al gezegd zou ook zijn vanaf browser troepen bewegingen kunnen uitvoeren en niet vanaf steam (op moment van dubbele aanwezigheid)
En dat vond ik een prima voorstel... 1 speler die de troepenbewegingen kan uitvoeren en de rest die van alles kan, maar geen troepen kan verzenden. Dat is een voorstel waar ik mij helemaal in kan vinden. Maar kan dat ook?
 
Reactiescore
5.591
Geen consessies willen doen? Wij hebben niks anders dan consessies gedaan de laatste tijd. Scripts regelgeving, bannen voor boosten (zelfs moraalbrekers gebruiken wat al sinds w1 gebeurd), nu dit ook nog eens.

Tuurlijk zitten hier goede dingen tussen, maar kom niet zeggen dat wij geen consessies doen. Daarbij komt nog eens het moraal issue waar wij al maanden verandering in willen zien wat gewoon niet gebeurd door de bescherming van casual spelers als jij en de zogenaamde 2500 andere.
 
Reactiescore
579
Geen consessies willen doen? Wij hebben niks anders dan consessies gedaan de laatste tijd. Scripts regelgeving, bannen voor boosten (zelfs moraalbrekers gebruiken wat al sinds w1 gebeurd), nu dit ook nog eens.

Tuurlijk zitten hier goede dingen tussen, maar kom niet zeggen dat wij geen consessies doen. Daarbij komt nog eens het moraal issue waar wij al maanden verandering in willen zien wat gewoon niet gebeurd door de bescherming van casual spelers als jij en de zogenaamde 2500 andere.
We hebben echt twee totaal verschillende zienswijze in deze kwesties...

De scripts regelgeving = in mijn ogen
Voormalig illegaal scriptgebruik, hebben ze legaal gemaakt met de script-regelgeving. Eigenlijk hadden ze moeten handhaven (bans uitdelen etc), maar omdat sommige scripts niet aan te tonen zijn en omdat degene die ze gebruiken het meeste geld in het laatje brengen, heeft men voor deze vreemde tussenoplossing gekozen. Vooral omdat een paar scripts waar ernstig bezwaar tegen was in de denktank, achteraf alsnog goedgekeurd zijn, zonder een latere inbreng van dezelfde denktank.

Bannen voor Boosten = in mijn ogen
Hehe... eindelijk handhaven ze de eigen regels... nog wel heel beperkt, want een beetje boosten mag (bijvoorbeeld een MB die af en toe cleart of een fusie met voorafgaande toestemming van support etc), maar volledig boosten... daar wordt tenminste nog een beetje op gehandhaafd. Zou tijd worden.

Niet meer met drie op een account = in mijn ogen
Wat! Kon dat... hoe is het in Godsnaam mogelijk! Goed dat ze daar onmiddelijk een einde aan maken!

Zo verschillend zijn we... en zien we deze dingen.
 
Reactiescore
736
Reactiescore
5.591
Iemand die awesomest CM ever aan zichzelf als titel heeft gegeven kan je bij voorbaat niet serieus nemen.

 

DeletedUser69389

Guest
"This is a typical case where we had good intentions, but the 0.1% ruined it for the 99.9% by abusing the mechanisms. I'm sorry."

LOL thanks tegel!!
Zou niet door NL komen zo beweerde Duckje althans in de Discord. Niet dat de bans niet terecht waren offc
 
Reactiescore
43
Ik heb de < en > optie nog niet kunnen vinden bij groepen, afstand. Doe ik iets fout of moet ik iets inschakelen voor ik hem kan zien? @Duckje 1654259441804.png
 
Reactiescore
2.489
Ik heb de < en > optie nog niet kunnen vinden bij groepen, afstand. Doe ik iets fout of moet ik iets inschakelen voor ik hem kan zien? @Duckje Bekijk bijlage 32862
Deze is niet meegekomen in de update omdat er een afhankelijkheid is met een ander idee (toevallig eentje van .nl) beide worden gelijktijdig gereleased.
 
Reactiescore
48
Deze is niet meegekomen in de update omdat er een afhankelijkheid is met een ander idee (toevallig eentje van .nl) beide worden gelijktijdig gereleased.
Ik heb hem vandaag dacht ik wel in de speed gebruikt. Zou dat kunnen, of ben ik nu gek?
Well, natuurlijk ben ik gek, maar dat terzijde..
 
Reactiescore
43
Deze is niet meegekomen in de update omdat er een afhankelijkheid is met een ander idee (toevallig eentje van .nl) beide worden gelijktijdig gereleased.
Hmm ik ben er nog niet helemaal tevreden over. De parameters < EN > sluiten =< OF => uit, wat inhoudt dat je een dorp op exact die range die je invult zult missen (denk aan groep1: 10 velden van front tot 20 velden en groep2: meer dan 20 velden, mis je dus alle dorpen op exact 20 velden van de ingevulde coords). Zou dit er nog bij kunnen?
 
Reactiescore
742
Hmm ik ben er nog niet helemaal tevreden over. De parameters < EN > sluiten =< OF => uit, wat inhoudt dat je een dorp op exact die range die je invult zult missen (denk aan groep1: 10 velden van front tot 20 velden en groep2: meer dan 20 velden, mis je dus alle dorpen op exact 20 velden van de ingevulde coords). Zou dit er nog bij kunnen?
dan vul je een lijn verder in? zodat veld 21 eruit valt en veld 2 er net in valt? opgelost lijkt me?
 
Reactiescore
43
dan vul je een lijn verder in? zodat veld 21 eruit valt en veld 2 er net in valt? opgelost lijkt me?
Ja, ik zou willen dat het werkte. Maar dan krijg ik overlap (dorpen hebben meerdere groepen toegewezen, waardoor ze dus dubbel gepland kunnen worden etc.) en dan neemt hij alle dorpen ook op afstanden 20.4 enzovoort mee. Dat wil ik dus niet. :)
 

Deleted User - 24028

Guest
Ja, ik zou willen dat het werkte. Maar dan krijg ik overlap (dorpen hebben meerdere groepen toegewezen, waardoor ze dus dubbel gepland kunnen worden etc.) en dan neemt hij alle dorpen ook op afstanden 20.4 enzovoort mee. Dat wil ik dus niet. :)
een groep met < 20.1 velden en een groep met > 20 velden?
 
Reactiescore
5.591
Ronduit weer debiele update mbt die mail info veranderen.
 
Reactiescore
2.489
Ronduit weer debiele update mbt die mail info veranderen.
Beetje salty dat jullie tag Discord bot niet meer werkt dus?

Lijkt me dat deze update handig was voor een fair playing field
 
Reactiescore
5.591
Beetje salty dat jullie tag Discord bot niet meer werkt dus?

Lijkt me dat deze update handig was voor een fair playing field
Nee de opeenstapeling van updates die het spel voor de ervaren speler steeds minder leuk maken. Zo’n tag bot is enkel handig endgame en zoals w85 hebben beide end game stammen zo’n bot. Nee de stam kleine boefje zusterstam heeft er geen nee, maar die weten amper wat taggen is, dus veel meerwaarden heeft het niet.


Daarbij werken mensen lang aan dit soort dingen en hupsa kleine update en weg.

Dat kan allemaal maar een simpele deff t-time zoals vroeger zit er niet in.
 
Bovenaan