[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #347

Reactiescore
1.488
Spelerlijst (tussen haakjes aantal stemmen):

1. Time --> Lunch dag 3 (burger)
2. Tigor (1) --> Lynch dag 3 (jager)
3. Dash (2) --> Jagerschot dag 3 (cupido, koppel met Moh)

4. BloodWolf
5. Rob (1)
6. Jan (1)

7. Chmegers (1) --> Lunch dag 1 (burger)
8. Calamus Incendium (3)

9. Spieder
10. Simeco (1)
11. Nonkel jos
12. Jokersbrain

13. Nonkel gaat los (1) --> Inactief dag 3 (burger)
14. Combino
15. Anthraxxol
16. Miketijger --> Lynch dag 1 (cupido, koppel met Killingsspree)
17. killingspreeee (1) --> Liefdesverdriet dag 1 (dorpsoudste, koppel met Miketijger)

18. Snipvis

19. Blond --> Lunch dag 2 (beschermengel)
31. Moh (3) --> Liefdesverdriet dag 3 (burger, koppel met Dash)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.582
Oke jij bnet sowieso wolf :biggrin: :biggrin:

Jokersbrain

Nee, @Capricorno hielt mij bezig met de laatste chess game tussen Caruana en Radjabov. Als hun game iets vroeger klaar was had ik wss nog tijd gehad. Hierdoor net te laat geweest.

Overigens 4 goedjes eruit en geen slechtjes deze ronde. Stel het maar even vast zodat het doordringt bij iedereen.

Spelen de Nonkels eigenlijk nog mee? Naar mijn gevoel nog niet echt gezien dit potje.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Nee, @Capricorno hielt mij bezig met de laatste chess game tussen Caruana en Radjabov. Als hun game iets vroeger klaar was had ik wss nog tijd gehad. Hierdoor net te laat geweest.

Overigens 4 goedjes eruit en geen slechtjes deze ronde. Stel het maar even vast zodat het doordringt bij iedereen.

Spelen de Nonkels eigenlijk nog mee? Naar mijn gevoel nog niet echt gezien dit potje.

Jij bent wolfje maatje.
 
Reactiescore
1.693
ik snap nie zo goed waarom joker nog leeft ik stem al 3 dagen op rij op hem maar zoals wel vaker doen jullie precies datgene waar ik niet om vraag. en achteraf dan is het weer van: oei anthrax had weeral gelijk
 
Reactiescore
3.582
ik snap nie zo goed waarom joker nog leeft ik stem al 3 dagen op rij op hem maar zoals wel vaker doen jullie precies datgene waar ik niet om vraag. en achteraf dan is het weer van: oei anthrax had weeral gelijk

Dit is geen argumentatie of uitleg waarom ik wolf zou zijn.
 
Reactiescore
397
Door die stemmen van ci en simeco werd time bijna lynch
Als ze wolven waren hadden ze de lunch verandert
Dus neig ik na goed bij hun
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
wie kan mij overigens vertellen waarom de wolven Time hebben gelunched als hij mega verdacht werd in het topoic en anders vandaag wellicht lunch was?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Sterkt me overigens in de geadchte dat joker ook een goeie wolf kan zijn, de stemmen op time kwamen laat. We zoeken naar inactieve wolven, iig vanavond. Ik noem een joker, simeco, nonkel jos, bloodwolf.
 
Reactiescore
1.804
Zou chmegers al furieus zijn omdat ik inactief ben?
 
Bovenaan