Spotprenten

Reactiescore
2.062
Leer starten dan haal je de endgame ook een keer

Ho mijn excuses, ik snoof daarnet een geheel peper-en-zoutstel naar binnen. Dat kan niet goed voor je zijn


Versla me maar een keer inclusief de start dan....

Misschien mag je dan een keer met me praten.
 
Reactiescore
5.593
René gerekt door Nordin op w78, René die uitspraak was niet slim.
 
Reactiescore
1.363
Alsof 78 endgame een legitte wereld was xd
 
Reactiescore
383
Alsof 78 endgame een legitte wereld was xd

Nja Chris als je een groot woord hebt maar niet exact de feiten weet mag iemand er wat van zeggen toch? Het feit dat Rene zn team (overigens directe fronter van Nordin) de handdoek gooit dankzij inactiviteit binnen de stam/het account ontkraxht het feit niet dat Nordin een wereld van Rene heeft gewonnen waar hij vanaf de start speelde toch?
 
Reactiescore
1.363
Nja Chris als je een groot woord hebt maar niet exact de feiten weet mag iemand er wat van zeggen toch? Het feit dat Rene zn team (overigens directe fronter van Nordin) de handdoek gooit dankzij inactiviteit binnen de stam/het account ontkraxht het feit niet dat Nordin een wereld van Rene heeft gewonnen waar hij vanaf de start speelde toch?
Mwa van alles wat ik gehoord heb is dat na die domme zomer break (wat ik sws al niet snapte) die hele stam van Rene pleite was.
Dusja, dan noem ik het niet echt super legit xd.

In die blik van jou zitten wel wat waarheden hoor, maar je kunt het wel van 2 kanten weer bekijken.
Ik zat zelf ook kort op turtles op w78. Volgens mij zat nordin er niet vanaf het begin erop, maar goed :p.

T neetje kan ook wel eens dingen anders lullen, zodat mensen nog wel wat ''counterige psychologie'' door te zeggen dat iets extreem wel zo is, maar toch niet zo is.. Die manier wordt erg vaak toegepast in tw... Weet jij ook wel man.
 
Reactiescore
903
Venari top! Ja na de zomerbreak waren er gewoon veel spelers gestopt aan onze kant en ik kreeg geen nieuwe spelers meer gevonden om bijv een Did te bezetten. Heel jammer voor de wereld maar die zomerstop heeft meer nadelen gehad dan voordelen uiteindelijk maarja. Moet wel zeggen vond het tot nu wel een van de leukere werelden met een lekkere early en midgame
 
Reactiescore
903
Reactiescore
2.062
Volgens mij heeft Nordin w78 van je gewonnen?

Dan zie ik je in 79 dagen weer

Xoxo tot later

René gerekt door Nordin op w78, René die uitspraak was niet slim.

Het was ten eerste gewoon een grap.

Ten tweede hoe kan je w78 hier nu gaan noemen, hier is niet eens een end fight geweest. Heel Venari defde niet en was inactief, dan ga ik een beetje lopen deffen.

Achilleus was 1 vd sterk houders binnen Venari en was bijna overal aan het deffen. Denk niet dat je hier op kan gaan blamen.

Voor die eindfight ga ik niet lopen deffen als heel de stam gestopt is, lijk wel gek. Dan gun ik mijn vrienden van PVM gewoon een wat hardere groei op zon moment :).

Dat jullie het woord gerekt ook durven te gebruiken voor de eindfight EWS vs Venari.. hebben toch een mooie bg gehad tegen shock en co
 
Reactiescore
50
Wat is die verbitterdheid toch van andere werelden?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
in ews heb ik solo venari gerekt, lijkt me niet dat anderen van ews hier credit moeten voor krijgen
 
Bovenaan