[Speeltopic] WvW #346

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
250
Noah was obvious goedje, ik kan dan kiezen om hem als goodwill te hebben. Ik was eerste 3 dagen druk en had amper tijd.

Excuses daarvoor aan iedereen. Had afgesproken met simeco dat ie me opofferde alleen simeco was er zelf nog minder xD
Hehe Dan was jij de enige die het zo zag. Zijn activiteit zorgde ervoor dat de meeste hem juist verdacht vinden :D
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.152
Hehe Dan was jij de enige die het zo zag. Zijn activiteit zorgde ervoor dat de meeste hem juist verdacht vinden :D
Nu kan ik nooit meer inactief spelem omdat dat dan juist verdacht gaat zijn verdomme
 
Reactiescore
1.773
Toen ik zag dat ik zaterdag avond de deadline gemist had, vreesde ik wel even dat ik zou doodvallen maar goed. Was blij dat het niet zo was natuurlijk!!
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.152
Toen ik zag dat ik zaterdag avond de deadline gemist had, vreesde ik wel even dat ik zou doodvallen maar goed. Was blij dat het niet zo was natuurlijk!!
Ter compensatie kan jij het volgende potje leiden
 
Reactiescore
546
dat simeco dit potje blijft leven als wolfje met deze inactiviteit is gewoon een schande
wat een spelbederf
 

Deleted User - 487963986

Guest
Moest er animo genoeg zijn wil ik gerust er nog eentje opzetten. xD maar dan pas donderdag fzo beginnen...
 
Bovenaan