[Speeltopic] WvW #346

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum

Deleted User - 487963986

Guest
Dankjewel voor het potje!

Vond het aangenaam om te leiden alleen jammer van de inactieve, had graag gezien hoe de rolverdeling er uit kwam met de juiste rollen actief.
 
Reactiescore
1.238
Bedankt voor het leiden tigor. Enig puntje van kritiek, als de wolven zo inactief zijn, mag je er wel eentje laten doodvallen. Met de goedjes was je niet genadig, dan lijkt mij het omgekeerde ook aan de orde.
 
Reactiescore
2.178
Rob na dag 1 al

Dacht even dat jij ook inbreker was en daarom zo zeker van CL was

Noah was obvious goedje, ik kan dan kiezen om hem als goodwill te hebben. Ik was eerste 3 dagen druk en had amper tijd.

Excuses daarvoor aan iedereen. Had afgesproken met simeco dat ie me opofferde alleen simeco was er zelf nog minder xD
 
Reactiescore
1.700
Bedankt voor het leiden tigor. Enig puntje van kritiek, als de wolven zo inactief zijn, mag je er wel eentje laten doodvallen. Met de goedjes was je niet genadig, dan lijkt mij het omgekeerde ook aan de orde.
Idd de huichelaar had gewoon dood mogen vallen.
 
Reactiescore
2.178
Bedankt voor het leiden tigor. Enig puntje van kritiek, als de wolven zo inactief zijn, mag je er wel eentje laten doodvallen. Met de goedjes was je niet genadig, dan lijkt mij het omgekeerde ook aan de orde.

Was wel reden om simeco als wolf te zien tho. Op einde wel goed gedaan tho ookal klopte niet alles :p
 
Reactiescore
698
Ik moest mij keihard inhouden om te posten vandaag. Anders dacht ik dat ik het ging opfucken. Het ging al naar dash, dus moest niets meer doen
 

Deleted User - 487963986

Guest
Bedankt voor het leiden tigor. Enig puntje van kritiek, als de wolven zo inactief zijn, mag je er wel eentje laten doodvallen. Met de goedjes was je niet genadig, dan lijkt mij het omgekeerde ook aan de orde.

daar kan ik ook de uitleg aan geven ;)

ik was zelf maar half met de uitslagen bezig dat ik dag 1 en 2 kwijt was wie er gestemd hadden.

dus moest ik verder baseren op wat ik had van stemmen toen ik er liet doodvallen. Simeco had zich al ge excuseerd, en daar had hij ook een goede reden voor. die dood gevallen zijn heb ik tot op heden niet gehoord. Het was sowieso qua timing al een minder actief potje. desondanks hadden de goedjes wel meer opportuniteit dan de slechtjes om het verschil te maken.
 
Bovenaan