Candidates Chess

Reactiescore
3.576
Wie van deze 8 spelers mag weldra de wereldkampioen (als die er zin in heeft) uitdagen in een 1 v 1?


Dit artikel vat zowat alles samen wat je moet weten.


Mijn voorspelling:

1 Ding Liren
2 Alireza Firzouzja
3 Fabiano Caruana

Vandaag beginnen de eerste duels (eindelijk). Ik zal in dit topic het event wat volgen en updaten voor de liefhebbers (als die er zijn) !

Vragen mogen altijd gesteld worden!
 
Reactiescore
558
ik denk dat firzouzja of nakamura winnen.
bij firzouzja is er geen twijfel dat hij extreem gemotiveerd is, maar twijfel wel aan zijn consistentie.
nakamura hangt het er volledig van af hoe gefocust die is,
denk dat hij in zijn beste vorm het toernooi wel wint, maar ding met hem is dat hij soms totaal niet gefocust is.

met vrij grote zekerheid durf ik te stellen dat deze 2 spelers het minste draws zullen behalen (behalve als er een speler zou zijn die heel veel verliest)

is natuurlijk wel nog de kans met deze twee heren dat ze een keer te veel blunderen, en als ze dat allebei doen dan gaat ding (weet niet hoe die zijn vorm is) of caruana er wrs mee aan de haal
 
Reactiescore
1.918
chmegers je bent echt een onwetend stinkschaap
 
Reactiescore
1.918
1. Firzouzja
2. Nakamura
3. Ding Liren


Caruana gaat floppen
 
Reactiescore
397
Volg de schakers te slecht om een goed oordeel te kunnen geven
Verwacht dat 9 of 9,5 punt genoeg kan zijn
Zie het best gebeuren dat de winnaar 1 partij verliest
 
Reactiescore
3.576
Dat is 1 van de Botez zusters die bekend zijn als Chess streamers en tevens degelijke schakers die wel niets te maken hebben met dit event.
 
Reactiescore
3.576

Liefhebbers kunnen de laatst overgebleven game van de 4 nog volgen. Zit een mogelijke win in voor Hikaru!
 
Reactiescore
3.576

Ronde 3 gaat beginnen, voor de mensen zonder een leven kunnen deze live stream volgen. Hopelijk paar mooie games!
 
Reactiescore
3.576
Vandaag een rustdag, even een throwback van de eerste 3 dagen;

Filmpjes duren gemiddeld 30 minuten voor analyse van de 4 games in elke ronde, afhankelijk van hoe leuk ze waren.


Dag 1:

Dag 2:

Dag 3:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
moeten mensen die de hele tijd neerzitten nu ook al een rustdag hebben??????
 
Bovenaan