[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Reactiescore
389
Het leiden was leuk
Heb wat kleine foutjes gemaakt
Heb bij rat en muis de eerste reacties steeds gebruikt terwijl stem meer gebruikelijker is had ik beter moeten communiceren
Zat best veel slechtjes in met 2 infecties
Dat compenseerde ik met extreem veel zienersrollen en dubbelen rollen toe te voegen
Dat had als risico een snel beslist potje gelukkig duurde het lang
Een kans dat lunch lukt van 25 of 33 % is wel laag
Tijd was in het voordeel van goed
Daardoor kon goed winnen maar dat gebeurde net niet
Vond het lastig om te gaan met bijna claims
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
zeker goed potje
 
Reactiescore
1.777
was heel goed geleid en georganiseerd
jan herinnerde me ook regelmatig aan de deadline en hielp me zonder verpinken met al m'n vragen

heel goed gedaan dus!
 
Reactiescore
1.449
was heel goed geleid en georganiseerd
jan herinnerde me ook regelmatig aan de deadline en hielp me zonder verpinken met al m'n vragen

heel goed gedaan dus!
Zelfde hier, ik hoefde hem maar te vragen wie welke rol had en hij hielp mij constant netjes.
 
Reactiescore
389
Als niemand anders een potje wilt gaan leiden
Dan zou ik best een potje willen starten met belachelijke rollen
Wel met andere vreemde rollen dan in vorig potje
 

Deleted User - 487963986

Guest
Als niemand anders een potje wilt gaan leiden
Dan zou ik best een potje willen starten met belachelijke rollen
Wel met andere vreemde rollen dan in vorig potje

Ik wil er anders wel eentje opzetten. Heb nog wel een leuke rolverdeling :cool:
 

Deleted User - 487963986

Guest
Als dit over mijn account en moh gaat dan gaan we eerst serieus geld inleggen, ga je met mij en moh videobellen en zie je dat je schizo bent.. ik kan hier IP inloggegevens afgeven en moh wss ook. Stabiele ip's die geen vpn zijn .
Maar eerst geld op tafel.

Ik heb niet gezegd dat dit tussen jou en moh gaat. Maar ik vind het wel jammer dat er gespeeld word met dubbel accounts. Het interesseert mee geen bal wie of wat. Het haalt gewoon de zin van een spelleider weg om nog spellen te leiden. Het is gewoon vals spelen, zeker als er niet gecommuniceerd wordt, naar de spelleider. Ik vind het helemaal prima als een koppeltje mee doet met wvw elk op hun eigen account. Aangezien je dat meestal wel weet voor een potje begint.

Maar na de start van een potje te horen krijgen dat er eigenlijk vals gespeeld word, nou dan is het gewoon niet leuk.
Ik heb getwijfeld om het potje te stoppen, en had ik in eerste instantie ook willen doen. Maar ik vind niet dat ik door valspelers, andere hun plezier moet afnemen. Tenslotte is het ook daarom dat we dit spelen. Niet om elkaar via een spelletje uit te schelden, maar voor de fun, met mensen te praten. In mijn geval gedachte te verzetten.

Ik heb gekozen voor mijn aanpak, mijn mening te uitten over wat ik vind van dubbelaccounts tijdens mijn potje. Ik had evengoed de spelersnaam kunnen posten wie er speelt met meerdere accounts, ook daar heb ik bewust voor gekozen om het niet te doen. Ik hoop gewoon dat spelers eerlijk blijven.

En voor diegene die afvragen wat er gebeurd was met de lunch dag 1. Ik maakte als spelleider daarin de fout om de chat niet meer te lezen. Aangezien ik die gemuted had, ook niet meer aangedacht. Daar wil ik na het potje gerust bewijs van geven. En heb ik gekozen om mijn fout recht te zetten. Dus als je daarom zo op je tenen getrapt zou zijn, had je me gerust hierop mogen aanspreken. Ik denk dat iedereen hier wel kan bevestigen dat ik gewoon antwoord op een vraag.

Ik zou het dan ook heel hard op prijs stellen dat je pas terug in het potje post, als het afgelopen is.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
haa bona lang geleden
 
Reactiescore
1.659
ik heb deze zaak tot de bodem uitgezocht en heb geconcludeerd dat er in het huidige wvw potje 2 spelers meedoen

die

niet van elkaar weten dat ze wvw spelen maar wel dezelfde kantine gebruiken op het werk of op school. Wellicht delen ze zelfs thuis dezelfde badkamer

wat chanant als ze hierachter komen van elkaar.

Wat ook kan is dat @Duckje de boel probeert te besodemieteren en het laatste beetje activiteit uit het forum wil zuigen.
 
Bovenaan