[Speeltopic] WvW #346

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
1.706
Wat is dit forum toch pure kk geworden ? Mijn tekst blijft gewoon staan terwijl ik het al verstuurd heb.

@Duckje doe er eens wat aan.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.162
Want dat heeft zeker weinig nut omdat je al wolf bent ? Of wat probeer je verder hiermee te zeggen

Ik denk dat ik me de hoeveelheid verdenkingen geen bijzonder slim infectietarget ben.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.162
Ik begin eerlijk gezegd wel naar Rob te neigen, de vorige keer toen hij daadwerkelijk wolf was in het potje van Time als ik me niet vergis en zijn stem op hem had verdedigde hij ook enorm agressief. Dat lijkt hij nu weer te doen.
 
Reactiescore
111
MEDEDELINGEN:

Combino valt dood wegens inactiviteit
hij was
zilverbloedje


Alsnog vind ik het jammer om te horen dat spelers mee doen met een dubbelaccount. Tevens had diegene zich kunnen uitschrijven en kunnen deelnemen met 1 account. Jammer dat er zijn die dit verzieken.

Ik heb beslist om dan het potje toch te laten doorgaan, hoewel ik daar niet 100% achterstond. Ik hoop wel dat diegene in kwestie zich gewoon verontschuldigd. Ik ben nl niet in de mood en dit betert er al helemaal niet mee.

Ik check sews de inactieve nog na. Maar hier was ik al zeker van.
Als dit over mijn account en moh gaat dan gaan we eerst serieus geld inleggen, ga je met mij en moh videobellen en zie je dat je schizo bent.. ik kan hier IP inloggegevens afgeven en moh wss ook. Stabiele ip's die geen vpn zijn .
Maar eerst geld op tafel.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Ik begin eerlijk gezegd wel naar Rob te neigen, de vorige keer toen hij daadwerkelijk wolf was in het potje van Time als ik me niet vergis en zijn stem op hem had verdedigde hij ook enorm agressief. Dat lijkt hij nu weer te doen.
prima ik heb je lang getolereerd na je smeekbedes ondanks je wolfs gedrag, maar nu heb je je sluier afgeworpen

Cl dik vet rood
 
Reactiescore
547
Als dit over mijn account en moh gaat dan gaan we eerst serieus geld inleggen, ga je met mij en moh videobellen en zie je dat je schizo bent.. ik kan hier IP inloggegevens afgeven en moh wss ook. Stabiele ip's die geen vpn zijn .
Maar eerst geld op tafel.
ik wil ook wel mee videobellen
 
Reactiescore
3.541
if anything zou ik net niet nonkel lunchen

Ik blijf je uitspraken altijd grappig vinden. Eerst 'ik zag geen discord berichten dus ik wist niet we al bezig waren' subtiele hint je niet in de wolvenchat zit. Nu dat je de lunches niet zou doen. Elke wolf zegt dat hij de lunches niet begrijpt of zou doen.

Die uitspraken vallen me echt telkens enkel bij jouw op deze game, maargoed, ik ga weer voor Rinske alvast. Zo werken, na werk BBQ met familie enzo, heb vandaag niet de tijd om met teksten te komen, niet er wederom veel nuttigs uit het potje te halen valt.
 
Reactiescore
698
Ik blijf je uitspraken altijd grappig vinden. Eerst 'ik zag geen discord berichten dus ik wist niet we al bezig waren' subtiele hint je niet in de wolvenchat zit. Nu dat je de lunches niet zou doen. Elke wolf zegt dat hij de lunches niet begrijpt of zou doen.

Die uitspraken vallen me echt telkens enkel bij jouw op deze game, maargoed, ik ga weer voor Rinske alvast. Zo werken, na werk BBQ met familie enzo, heb vandaag niet de tijd om met teksten te komen, niet er wederom veel nuttigs uit het potje te halen valt.
zover had ik nog niet eens gedacht, maar komt alleen goed uit right?

mike is gwn zeer slecht in wvw
true
dat ik vertelde dat ik blij was met zijn toevoegingen was niet gelogen
i know
 
Reactiescore
397
Tot noch toe heb ik nogal wat verdachten. Waar ik bijvoorbeeld Rinske haar posts voor haar doen ondermaats vind en van Jokersbrain meer verwacht, vind ik een Dash, simeco en materlotti heel veilig en op de achtergrond meespelen. Deze pot vind ik niet iets doorslaggevends en ik krijg moeilijk grip, dit geld wellicht voor jullie ook. Wel wil ik nog iets opperen en ik ben benieuwd wat bovengenoemde vijf daarvan denken, aangezien ik tot gisteren dacht dat CI goedje was.

Vanaf het begin zien we CI heel actief meespeel, wat ik aanmoedig. Wel zie ik hem gisteren na de lynch gelijk reageren met 'Ik word geframed' toen nonkel geluncht werd. Nonkel bijt zich altijd aardig vast in een speler als hij overtuigd is dat hij slechtje is. Daarnaast beschikt hij over genoeg overtuigingskracht om mensen mee te krijgen. Zoals we in onderstaande post zien, verdacht Nonkel Ci nogal.
omdat je heel actief bent je verraadt je wolfs enthousiasme

als burger ben je doorgaans gedesinteresseerd en als je een leuke goedjesrol hebt speel je net op de achtergrond om vervolgens toe te slaan op het gepaste moment

dus bij deductie resten er nog maar twee plausibele opties: je bent neutraaltje of slechtje

*I'll take my chances*

overigens stel ik mij als wolf zelf ook altijd heel dominant op, dat gedrag herken ik

de uitspraak dat ik joban heb gevangen was slechts een ode aan een groot maar niet dubieuze weerwolvenvanger
Het is daarom ook een mogelijkheid dat Ci aangezien hij wist dat Nonkel zich in hem zou vastbijten, heeft besloten om nonkel te lunchen. Het zou zoals hij zelf benoemd ook kunnen zijn om hem te 'framen' of gewoon simpelweg omdat de slechtjes nonkel een goede speler vinden. Zijn post gelijk na de deadline over het 'framen' vond ik wel opvallend.

Daarnaast zou dit ook verklaren waarom Babbos lynch werd gisteren. Vanaf het begin kreeg ik vrij erge goedjes-vibes van Babbos en ik vermoed dat dit voor de meesten geldt. Daarnaast was het duidelijk dat niemand probeerde Babbos te redden. Waarom hij dan ook vier stemmen kreeg en de stemmers op Bappos dit niet veranderen snap ik. De mensen met de tweede meeste stemmen waren Ci en Rinske. Wellicht dat hier een slechtje tussen zat die wolven niet in problemen wilden brengen. Dit geldt overigens dan enkel voor Ci en niet voor Rinske aangezien die aan het eind van de dag pas haar 2e stem kreeg (van mij).

Zelf ben ik niet helemaal overtuigd van de theorie aangezien Ci wel gisteren zei: 'ik ga wel claimen want ben wel klaar met het potje'. En dat hij duidelijk gefrustreerd leek dat mensen zijn activiteit als wolf beschouwden. Aangezien ik zelf niet heel overtuigd ben nog, vraag ik me af wat de rest hiervan vind en dan in het bijzonder bovengenoemden.

Edit: Heeft iemand een stemlijst van gisteren (en eergisteren eventueel)? Ik heb zelf niet veel tijd en ben benieuwd of er anderen op 2 stemmen stonden buiten Ci. Na het teruglezen zojuist zag ik ook twee stemmen op JB dacht ik.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan