Wvw 345

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.019
Samenvattend:

Anthraxxol zegt: Simeco alleen geinfecteerd op dag 4, anders goedje, dag 4 was er een verhulling en geen lunch dus dit is mogelijk.
Simeco zegt: Combino goedje
Calamus zegt: Rinske goedje
Moh zegt: combino goedje
Allemaal zijn we het eens dat Anthraxxol goedje is.
Ervan uitgaande dat Tigor wolf is geweest, moet er dus nog 1 wolf inzetten.

Gezien we niet 4 zieners hebben gehad, vind ik de claims van goedjes niet helemaal overtuigend maar kan dat wellicht door het inbreken zijn.
Dan zou ik zeggen dat Simeco de geinfecteerde wolf is als ik dit lijstje zie. Roept de reeds door andere bewezen goedjes als goedjes en zat vol op Tigor.
Hij zegt echter wel weer dat we hem morgen mogen lynchen.

Oftewel, ik weet het niet meer.
Jij gaat uit van 2 begin infectiewolven?
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.019
Nee, maar hoezo zou ik denken dat er twee infectiewolven in zitten.
Met die theorie zouden er nu nog 2 slechtjes inzitten.
idd, wolfke en enen hulpke, ik stel zo maar iets voor, daarnaast werd gisteren bloodwolf gelyncht op de verdenking dat hij geïnfecteerd werd, dat je nu zegt dat simeco allicht ook geïnfecteerde is én er maar 1 startinfectiewolfke zou zijn, toont voornamelijk jouw bijzonder matige theorie aan
 
Reactiescore
276
vrienden ik denk alsnog dat we rinske moeten hebben. Anthrax en moh lijken me goedjes. Bappos en sky kan ik moeilijk peilen maar rinske is volgens mij slechtje.

Lynch rinske rood vet
Heb je nog argumenten of blijf je in je tunnelvisie
@simeco vertel waarom bloodwolfke er als de kippen bij was om als eerste, zonder echte beargumentering, mee te stemmen op rinske gisteren, immers was ze volgens jou dan medewolf? Dit houdt geen steek, maat.
Dit ^^
Hij had wellicht mijn theorie gelezen?
Blood slechtje heeft jouw theorie gelezen die nergens op is gebaseerd en volgt gelijk zoals combino aangaf op mij? Slaat nergens. Eerder haal ik hieruit dat jij de slechtje bent. Gisteren ook blood proberen te redden en nu weer blijven pushen op mij
 
Reactiescore
1.690
maar als tigor infectie was, dan is er niet geinfecteert immers is ze morsdood ?
 
Reactiescore
1.803
Iedereen die gedwee volgt op bappos toont volgens mij aan dat we op het foute spoor zitten vrienden!!
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.019
Al blijf ik simeco het meest verdacht en wolfs vinden.
Daar kan ik je best in volgen, gezien zijn vreemde gedragingen de laatste dagen, maatje. Laat ons hopen dat we met deze lynch en de daaropvolgende nacht genoeg informatie krijgen om dit evt. zeker te weten? En voornamelijk t overgebleven slechtke of slechtkes, moest jean een heel gekke rolverdeling gemaakt hebben, buiten spel zetten opdat zij niet nog meer info vergaren!!
 
Reactiescore
1.803
Daar kan ik je best in volgen, gezien zijn vreemde gedragingen de laatste dagen, maatje. Laat ons hopen dat we met deze lynch en de daaropvolgende nacht genoeg informatie krijgen om dit evt. zeker te weten? En voornamelijk t overgebleven slechtke of slechtkes, moest jean een heel gekke rolverdeling gemaakt hebben, buiten spel zetten opdat zij niet nog meer info vergaren!!
Als er nog drie wolfkes inzitten zou het vanavond klaar kunnen zijn??
 
Bovenaan