Wvw 345

Reactiescore
1.704
overigenskes als je bereid bent met me mee te gaan

ga je dan op jezelf stemmen ?
 
Reactiescore
1.498
. ik weet dat simeco niet geinfecteerd is tenzij dit in nacht 4 is gebeurd, nou dat vind ik niet realistisch.

en er was al een rat en een verhullende wolf. een infectiewolf zou potentieel 4 slechtjes maken dat is best veel op 15 spelers.
Dat ben ik met je eens, nacht 4 niet geheel toevallig de nacht dat de lynch van tigor is verhult?
Infectie in nacht 4 lijkt mij dan juist heel logisch.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
. ik weet dat simeco niet geinfecteerd is tenzij dit in nacht 4 is gebeurd, nou dat vind ik niet realistisch.

en er was al een rat en een verhullende wolf. een infectiewolf zou potentieel 4 slechtjes maken dat is best veel op 15 spelers.

Hoe is met deze rolverdeling 4 op 15 niet logisch? 3 op 15 is al te weinig normaal, helemaal met de rollen die voorbij zien gekomen.
 
Reactiescore
1.704
potver ik vergeet mijn theorie die ik gister had bedacht helemaal. er wordt bewust niet geluncht door ci of combino.

wat ben ik warrig.
 
Reactiescore
1.804
vrienden ik denk alsnog dat we rinske moeten hebben. Anthrax en moh lijken me goedjes. Bappos en sky kan ik moeilijk peilen maar rinske is volgens mij slechtje.

Lynch rinske rood vet
 
Reactiescore
1.804
vrienden ik denk alsnog dat we rinske moeten hebben. Anthrax en moh lijken me goedjes. Bappos en sky kan ik moeilijk peilen maar rinske is volgens mij slechtje.

Lynch rinske rood vet
Combino ook goedje overigens
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.030
@simeco vertel waarom bloodwolfke er als de kippen bij was om als eerste, zonder echte beargumentering, mee te stemmen op rinske gisteren, immers was ze volgens jou dan medewolf? Dit houdt geen steek, maat.
 
Reactiescore
1.804
@simeco vertel waarom bloodwolfke er als de kippen bij was om als eerste, zonder echte beargumentering, mee te stemmen op rinske gisteren, immers was ze volgens jou dan medewolf? Dit houdt geen steek, maat.
Hij had wellicht mijn theorie gelezen?
 
Reactiescore
1.498
dit lees ik graag

het viel me op dat rinske alweer een meeloopstem plaatst als de stemming eigenlijk al is gelopen. Ze bekent dus amper kleur tijdens stemmingen en is heel voorzichtig wat dat betreft.

Voor spieder en combino moet ik zelf nog eens teruglezen naar de reacties na mijn theorie op tigor, maar het valt me wel op dat combino opvallend vaak meegaat in andermans theorieën en posts ipv zelf zaken te benoemen. heel wolfs

lijkt me idd een combinatie van 2 en 3. Te zien aan hoeveel weerstand er was op mijn theorie op tigor vermoed ik dat zij infectiewolf was en nog niet geïnfecteerd had. Inmiddels dus wellicht wel. Maar zoals gezegd zal ik dat zelf nog even moeten nalezen om tot de nodige conclusies te komen.

kleine correctie ik was toen hulpje en mocht toen geen lunch doorgeven?
Dit roept gewoon Simeco geïnfecteerd.

Ik ben bereid met je mee te gaan @anthraxxol als we dan morgen op simeco stemmen mocht Rinske het niet zijn.
 
Reactiescore
1.498
Samenvattend:

Anthraxxol zegt: Simeco alleen geinfecteerd op dag 4, anders goedje, dag 4 was er een verhulling en geen lunch dus dit is mogelijk.
Simeco zegt: Combino goedje
Calamus zegt: Rinske goedje
Moh zegt: combino goedje
Allemaal zijn we het eens dat Anthraxxol goedje is.
Ervan uitgaande dat Tigor wolf is geweest, moet er dus nog 1 wolf inzetten.

Gezien we niet 4 zieners hebben gehad, vind ik de claims van goedjes niet helemaal overtuigend maar kan dat wellicht door het inbreken zijn.
Dan zou ik zeggen dat Simeco de geinfecteerde wolf is als ik dit lijstje zie. Roept de reeds door andere bewezen goedjes als goedjes en zat vol op Tigor.
Hij zegt echter wel weer dat we hem morgen mogen lynchen.

Oftewel, ik weet het niet meer.
 
Bovenaan