[Speeltopic] WvW 344

Reactiescore
1.777
overigens heb ik sky weldegelijk om vervanging gevraagd

1653164163529.png
 
Reactiescore
942
heel sneu dit ggs koppel

ik ging ervanuit dat we met de slechtjes aan hetzelfde zeel trokken maar niets is minder waar.. jammer hond je hebt mij wederom belazerd
 
Reactiescore
1.659
Graag gedaan Rob

Anthraxx 2 potjes op rij als wolf gewonnen met enkel Rob die hem doorzag :biggrin:

G-G-S trio ook goed gespeeld. Dash ben je een keer geen wolf en dan hoor je alsnog bij hen door koppel
rob doorziet mij niet. die gaat gewoon standaard op goed geluk op mij. potje na potje.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.153
EINDVERHAAL

Een week geleden begon dit episch potje met de creme de la creme van de WvW deelnemers. Alle graag geziene gasten waren aanwezig, en niemand kon ik het daarom ook aandoen ze de rol van burger te geven. Zoiets geef je aan een sujet als Denduvel wanneer deze meedoet.
De 4 wolven begonnen als een sterk kwartet. Simoen, Blond, Hond en Combino. Een beducht stel die ervanuit gingen dat ze dit varkentje wel even gingen wassen.

Ze hadden buiten het feit gerekend dat er twee cupidos actief waren, het toeval wilde dat spieder zich aan hond koppelde. En vervolgens dash zich weer aan spieder. De spelleider had niet op zoveel geluk kunnen hopen, het potje was nu wijd open, GGS koppel en 2 slechte raven. Dit lijkt wellicht overpowered, maar de goedjes hadden alle tools in handen om te winnen.

Ten eerste de powervrouwen, met rinske als bengel, laila als orakel, tigor als wijze burger en candiu als levensheks hadden de mannen in het ggs koppel en de wolven geduchte tegenstanders. Bovendien zaten er met Rob als muizenval (die 4 keer heeft mogen zien door wellicht een tegenereuze spelleider) als ja nde inbreker genoeg om in de pap te brokkelen. Helaas gingen laila en candiu er al snel uit....


Maar ik kan niet ontkennen dat het hele potje gedomineerd is door het GGS koppel. De slechtjes hebben geen enkel moment doorgehad dat hond zich als een gezwel in hun midden hen corrupeerde en slim alle lynch targets beinvloede, en hoe zijn partners spieder en dash vakkundig de enige andere wolf combino op dag 2 al uit het potje haalde. Zodat er geen lunch per ongeluk op hen kwam. Daarna hebben ze met als lynchpin hond makkelijk via de slechte raven en het spel van enkele spelers het potje makkelijk uit kunnen spelen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Hoezo is moh geen slechtje wat de kk moh

Ik zou zeggen goed gespeeld antra maar tis dat mijn medegoedjes zo slecht zijn steeds, je bent heel doorzichtig :d
 
Bovenaan