Hoe vlaggen farmen

Reactiescore
3
Hallo

Ik ben benieuwd hoe ik aan veel vlaggen kan komen. Ik heb al mijn vlaggen ge-upgrade en heb nu 1-2 vlaggen van elk niveau tot het donkerblauwe level. Toen ik wat video's keek van mensen die TribalWars spelen zag ik dat hun soms honderden vlaggen hebben. Ik heb geen idee hoe hun aan zo veel vlaggen komen en ik wil graag weten wat een goede manier is om aan veel vlaggen te komen. Ik weet dat je vlaggenpakketten kan kopen maar ik heb zelf niet zo veel premium punten. PP farmen die mensen en kopen hun pakketten? Krijgen hun veel vlaggen omdat ze tientallen/honderderden dorpen hebben en daardoor veel verslagen tegenstanders hebben? Ik heb de Tribalwars wiki gelezen en de volgende manieren gevonden:
Flags can be obtained by:
  • Defeating enemy armies (similar to gaining Paladin items)
  • Recruitment of noblemen
  • Achievements (exception: Friend)
  • Complete certain quests
  • Buy flag packages
  • Recruit new players
Zijn er manieren voor kleine spelers (1 dorp) om vlaggen te farmen zonder ze maar met PP te kopen?
 
Solution
Beste manier voor kleine spelers is prestaties farmen.
Vooral op elke wereld dorpje beginnen en tutorial doen krijg je ook paar vlaggen van en overal kijken welke prestaties je mee kunt pakken.
Soms heb je events waar je wel 5 goude prestaties kunt pakken dat is 5 keer een groene vlag doe je dat op 6 werelden tegelijk is 30 groene vlaggen tikt hard aan dan.

Als je groter wordt kun je ook wat makkelijker meer prestaties scoren en mocht je ooit is late game bereiken kun je vaak honderden edels per dag bouwen die per keer een grijze vlag op leveren stel dit zijn er 5k per dag en je doet dit een half jaar dan krijg je de aantallen die sommige top spelers hebben.
Reactiescore
1.140
Beste manier voor kleine spelers is prestaties farmen.
Vooral op elke wereld dorpje beginnen en tutorial doen krijg je ook paar vlaggen van en overal kijken welke prestaties je mee kunt pakken.
Soms heb je events waar je wel 5 goude prestaties kunt pakken dat is 5 keer een groene vlag doe je dat op 6 werelden tegelijk is 30 groene vlaggen tikt hard aan dan.

Als je groter wordt kun je ook wat makkelijker meer prestaties scoren en mocht je ooit is late game bereiken kun je vaak honderden edels per dag bouwen die per keer een grijze vlag op leveren stel dit zijn er 5k per dag en je doet dit een half jaar dan krijg je de aantallen die sommige top spelers hebben.
 
Solution
Reactiescore
558
als je zou overwegen om pp te gaan kopen voor vlaggen pakketten, dan kan je beter rondhoren of je niet iemand zijn oud account kan krijgen (kopen)

zijn genoeg oude accounts op nl met duizenden vlaggen
 
Reactiescore
3
Vooral op elke wereld dorpje beginnen en tutorial doen krijg je ook paar vlaggen van en overal kijken welke prestaties je mee kunt pakken.
Soms heb je events waar je wel 5 goude prestaties kunt pakken dat is 5 keer een groene vlag doe je dat op 6 werelden tegelijk is 30 groene vlaggen tikt hard aan dan.
Dit lijkt me dan de handigste optie en daarnaast PP farmen op nieuwe werelden voor pakketten. Bedankt voor de reacties allemaal :)
 
Bovenaan