[Speeltopic] TSC - Tribal Song Contest seizoen 5

Deleted User - 2265087

Guest
ik stel voor een ronde enkel vlaamse zangers (geen zangeressen, daar zijn we het over eens)
andere ronde stel ik voor liedjes die over een bekende persoon gaan.

Ik heb een beter idee.

De Nederlanders moeten een lied van een Belgische artiest/band insturen en de Belgen een lied van een Nederlandse artiest/band.
 
Reactiescore
1.018
Ik vind de themas te ingewikkeld
Ik heb er vertrouwen in dat jij van een dusdanig hoog niveau bent dat je dat heel goed zou aankunnen!

@Capri lijkt me een leuk idee, weet zelf alleen niet van iedereen wie er Belgisch/Nederlands is dus zal sommigen dan maar vertrouwen op jullie mooie oogkleuren!

Tot slot; Het wordt waarschijnlijk morgenochtend, maar Simeco leeft nog!
 
Reactiescore
1.018
Goedenavond zieken en niet-zieken!

De realiteit heeft mij ingehaald, Simeco heeft op zijn ziektebed de tijd gevonden om een nummer in te zenden!

Spelronde 4
Voor speelronde 4 is het thema 'Wederopstanding, ook wel Wesak', zoals te zien aan de inzendingen is dit op verschillende manieren geïnterpreteerd!
Stemdeadline: Maandag 23 mei om 17:00

KLIK HIER VOOR HOPELIJK LEUKE MUZIEK

Inzending
Bij een TSC ronde zitten regelmatig voorwaarden aan de inzending. Dit kun je vrij ruim interpreteren maar er zijn ook wel eens voorwaarden als maximaal x aantal keren bekeken op youtube en dergelijke dingen.

Stemmen
Stemmen gaat volgens een puntentelling, stemmen doe je bij de spelleider.
De puntentelling werkt als volgt:
12. (beste nummer)
10.
8.
7.
6.
5.
4.
3.
2.
1.

De rest van de nummers krijgt dus geen punten. Let op! Niet stemmen is niet opgenomen worden in het klassement van de ronde


Speelronde 5
Het thema van speelronde 5 is Heaven and hell! Speelronde 7 en 10 ga ik de thema's van aanpassen als de uitslag van ronde 4 online komt!
Inzenddeadline: 26 mei om 16:00
Stemdeadline: 30 mei om 17:00
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
ik zend een liedje in van boef die jullie moet aanhoren dan is dat wat je wil
 
Reactiescore
545
RAISE YOUR PHALLUS TO THE SKY AND YOU'LL NEVER DIE RESURRECTION

nondejuu wat een nummerke
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
545
voor de rest wel de helft liedjes die je constant hoort in reclamespotjes, heb ik misschien het thema verkeerd gelezen?
 
Reactiescore
1.770
gvd ik was aan het ijlen toen het DL was dus zie nu pas wat voor parel ik heb ingestuurd!!
als dit niet top 5 haalt dan schrijf ik me uit?
 
Reactiescore
1.698
Ik heb er vertrouwen in dat jij van een dusdanig hoog niveau bent dat je dat heel goed zou aankunnen!

@Capri lijkt me een leuk idee, weet zelf alleen niet van iedereen wie er Belgisch/Nederlands is dus zal sommigen dan maar vertrouwen op jullie mooie oogkleuren!

Tot slot; Het wordt waarschijnlijk morgenochtend, maar Simeco leeft nog!
Ik ben Belg.
 
Reactiescore
1.018
1 van de 4 personen die nog niet gestemd heeft staat nu op 4 12-punts scores en 1 10-puntsscore! Daarmee staat hij/zij/hen 18 punten voor op de nummer 2
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
ik heb al gestemd, waarom sta ik niet rang 1???
 
Reactiescore
545
idd,
de personen die nog niet hebben gestemd moeten allemaal -50 punten krijgen
die 200 punten mogen bij mij bijgezet worden
 
Bovenaan