Casus RRDW

Reactiescore
1.752
Reactiescore
5
Wij gaan ons hier niet moeien rond de discussie omtrent samenwerken vs boosten, geen energie voor dat moeten de admins maar uitmaken.
We werden in het nauw gedreven, gingen op zoek naar een oplossing en kozen inderdaad uiteindelijk voor volledige anarchie tegenover de deserteurs in onze stam.
Wil maar gewoon zo transparant mogelijk zijn over hoe het gelopen is.

Ter vollediging, de overeenkomende QQ conversatie.
1652953054297.png
 
Reactiescore
903
Reactiescore
5
Graag gedaan, transparantie boven alles. Doe ermee wat je wil.
Ben ook totaal niet meer mee of dit nu tegen de regels is of niet, hadden we dan gewoon alles gratis aan Ice moeten geven zonder dat we dit konden verdedigen?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.542
Oja QQ / Luc je bent geweldig goed btw want als jij niks had gedaan phohhh.....gaap

Jij bent gwn een pepernoot. Stop er gwn mee en blijf weg.
 
Reactiescore
1.542
Nu lijkt het net alsof jump dorpen hebben gekregen terwijl we gwn geblocked zijn en meerdere Nukes hebben verloren op campionen en slechts 1 dorp hebben kunnen pakken..

Maar goed, de situatie was gwn zo dat we niet wisten wat ice ging doen, hoe schappelijk snow en blue ook zijn/lijken. Wij wilde geen vanquisher situatie in de core.

We hebben nu afspraken kunnen maken dat beide partijen een fatsoenlijk front krijgen. Hierbij verliezen wij zowat alle “jump dorpen” weer, dit hebben we ook slechts gedaan om het tussengebied veilig te stellen. Het is misschien zonde of jammer voor NW, maar die waren met zo’n ligging bij voorbaat al kansloos en daarnaast ook niet actief genoeg.

Qua vv ja daar kan je van vinden wat je wilt, over en weer gebeurd het vast en zeker toch wel. Buiten midas om is er door ons iig nooit wat aangenomen.
 
Reactiescore
1.752
@Stabje Rond De Wereld hoezo dorpen gratis aan Ice geven, als wij aanvallen op jullie gaan wij er vanuit dat jullie verdedigen en dan is het zeker niet gratis als je enigszins kan tw'en. In tegenstelling tot wat je nu doet door gratis dorpen aan te bieden aan het account QQEEZZ.

@aapjeklapklap ik zie enkele punten in je bericht:
1. voor zover ik weet is campionen anti QQ dus logisch dat die deft tegen jullie (@Stabje Rond De Wereld het kan dus wel zo zie je maar), BEWD heeft evengoed blocks en recaps gekregen dus campionen heeft er het beste van proberen maken met de middelen die hij heeft, waarvoor ik alleen maar respect heb dat die niet zomaar opgeeft of whatever.
2. "een vanquisher situatie" je bedoelt de situatie die jullie probeerden af te dwingen door het nemen van zulke jumpdorpen om dan vervolgens een lijn te stellen? Met het benoemen van "een vanquisher situatie" ga ik er vanuit dat je doelt op een aardig stuk over de continentlijn liggen en aangezien NW gewoon mooi tussen de fronten van Snow en BEWD lag zou dit in geen enkel universum leiden tot wat jij noemt "een vanquisher situatie".
3. Je gaat uit van een veronderstelling dat wij VV doen en daarnaar handel je/jullie, dat is niet correct aangezien dit niet iets is wat binnen Ice gebeurd.
 
Reactiescore
5
@Pinmunch inderdaad even rechtzetten.
Ik beschuldig Ice er zeker niet van gratis dorpen te hebben onderhandeld met Campionen, iedereen die dit oprecht beweert mist wat vijzen.
Op een gegeven moment gaat hij echter volledig AFK en zou het enkel opruimen zijn voor jullie.
Hij schuift niet meer met deff, er lopen geen recaps, geen post op forum, geen reactie in DM.
Dit was frustrerend voor de stamleden (wij en Midas) die wel klaar staan met deff en perfect vv zouden kunnen draaien of dorpen kunnen stacken.

hadden we dan gewoon alles gratis aan Ice moeten geven zonder dat we dit konden verdedigen
De 'we' hier is dan ook bedoeld op Midas en ons, 'gratis' is misschien het verkeerde woord
 
Reactiescore
1.542
@Stabje Rond De Wereld hoezo dorpen gratis aan Ice geven, als wij aanvallen op jullie gaan wij er vanuit dat jullie verdedigen en dan is het zeker niet gratis als je enigszins kan tw'en. In tegenstelling tot wat je nu doet door gratis dorpen aan te bieden aan het account QQEEZZ.

@aapjeklapklap ik zie enkele punten in je bericht:
1. voor zover ik weet is campionen anti QQ dus logisch dat die deft tegen jullie (@Stabje Rond De Wereld het kan dus wel zo zie je maar), BEWD heeft evengoed blocks en recaps gekregen dus campionen heeft er het beste van proberen maken met de middelen die hij heeft, waarvoor ik alleen maar respect heb dat die niet zomaar opgeeft of whatever.
2. "een vanquisher situatie" je bedoelt de situatie die jullie probeerden af te dwingen door het nemen van zulke jumpdorpen om dan vervolgens een lijn te stellen? Met het benoemen van "een vanquisher situatie" ga ik er vanuit dat je doelt op een aardig stuk over de continentlijn liggen en aangezien NW gewoon mooi tussen de fronten van Snow en BEWD lag zou dit in geen enkel universum leiden tot wat jij noemt "een vanquisher situatie".
3. Je gaat uit van een veronderstelling dat wij VV doen en daarnaar handel je/jullie, dat is niet correct aangezien dit niet iets is wat binnen Ice gebeurd.


Campionen is anti QQ geworden toen we hem aanvielen ja nadat hij al -100knpunten ging. Naja verder met die vv weet ik dat ice op grommie ook vv heeft gedaan tegen QQ. Wat er verder gebeurd geen idee allemaal.

Meer woorden ga ik er niet aan vuil maken :)
 
Reactiescore
2.062
Maakt niet uit Maat, wij staan hier boven!
 
Reactiescore
1.752
@Pinmunch inderdaad even rechtzetten.
Ik beschuldig Ice er zeker niet van gratis dorpen te hebben onderhandeld met Campionen, iedereen die dit oprecht beweert mist wat vijzen.
Op een gegeven moment gaat hij echter volledig AFK en zou het enkel opruimen zijn voor jullie.
Hij schuift niet meer met deff, er lopen geen recaps, geen post op forum, geen reactie in DM.
Dit was frustrerend voor de stamleden (wij en Midas) die wel klaar staan met deff en perfect vv zouden kunnen draaien of dorpen kunnen stacken.


De 'we' hier is dan ook bedoeld op Midas en ons, 'gratis' is misschien het verkeerde woord
Dus omdat campionen afwezig is, besluit je dorpen van de speler 'Time. For Change?' aan QQ aan te bieden met de bijhorende woorden "Ik zou OS terugtrekken en die dorpen aan QQ afstaan zodat die van daaruit kan helpen Ice tegen te houden"? Je wil dus voorkomen dat er gratis dorpen gepakt worden, door gratis dorpen aan te bieden aan een andere partij?
Wat ik dan ook niet goed kan vatten bij jullie aanpak van deze situatie is dat je niet gewoon campionen kickt uit de stam aangezien die toch inactief is volgens jullie. Neen in de plaats daarvan kicken jullie een lid wat wel actief def schuift (Grommie) zodat QQ zeker de dorpen van Time for change zou kunnen pakken zonder op een block te lopen :p

Campionen is anti QQ geworden toen we hem aanvielen ja nadat hij al -100knpunten ging. Naja verder met die vv weet ik dat ice op grommie ook vv heeft gedaan tegen QQ. Wat er verder gebeurd geen idee allemaal.

Meer woorden ga ik er niet aan vuil maken :)
Haha Luc ik wist dat je dit ging zeggen en heb dit al aan je uitgelegd ;)
Grommie wordt door Stabje Rond De Wereld uit de stam gegooid en staat er op dat moment alleen voor (nog steeds trouwens), hij krijgt ook nog incs van QQEEZZ en plaatst daarop vv plots bij Snow, mijn co logde 45min na die aanvraag want we hadden het eerst niet eens door, kwamen scouts aanvallen maar dus niets mee gedaan want was toch al getagd.

Als je wil kan ik nog even opzoeken hoeveel tijd er tussen dit zat en het vernemen dat jullie lekker hebben gedeft bij Midas tegen BEWD? :)
Het is vrij verbitterd dat je telkens als er wat tegenstand is, er wordt verondersteld dat Ice vv loopt te draaien overigens.
 
Bovenaan