[Speeltopic] WvW 344

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.038
Wellicht een idee om met een beter alternatief te komen dan jijzelf? Je speelt als een dweil man.

@JokersBrain Welke degelijke aanleiding? Jij stemt gisteren op Candiu, dus de aanleiding zou dan zijn dat er een reddingsactie was gisteren? Ik sta tot noch toe wel achter mijn stem op materlotti. Speelt naar mijn mening hetzelfde als in #339 toen hij infectiewolf was en zie geen andere verdenking van een ander waar ik achter sta.

Edit: directe -> degelijke
Naast de vele inactievelingen en dashba die weigert een post te wijden aan iemand anders dan mezelf, viel tijdens het teruglezen mijn aandacht voornamelijk op den robske en met name onderstaande post sprong eruit.
tis dat ik aanvoel dat jij goedje bent capri, maar je blijft op mij focussen terwijl er nog geen enkel argument naar mij is gekomen :d babbos de wolf heeft je goed gebrainwasht
het vetgedrukte, namelijk het labelen als goed van iemand die jou verdenkt om zo op goedkope wijze proberen vertrouwen te kweken, is zoals geweten een beproefd recept van slechtkes
+ de simpele counterstem op babbos gisteren speelt ook niet in z'n voordeel
 
Reactiescore
1.804
Naast de vele inactievelingen en dashba die weigert een post te wijden aan iemand anders dan mezelf, viel tijdens het teruglezen mijn aandacht voornamelijk op den robske en met name onderstaande post sprong eruit.

het vetgedrukte, namelijk het labelen als goed van iemand die jou verdenkt om zo op goedkope wijze proberen vertrouwen te kweken, is zoals geweten een beproefd recept van slechtkes
+ de simpele counterstem op babbos gisteren speelt ook niet in z'n voordeel
maatje, ben je wolf?
niet liegen svp
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Combino bedankt om.jezelf kenbaar te maken als wolf

is babbos je medewolf?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Combino
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
ik wil overigens gerust switsjen op babbos, meer zelf van babbos ben ik meer overtuigd
 
Reactiescore
1.279
Overigens opvallend dat je zijn gedrag gisteren voor de deadline als een opgevende wolf omschrijft en nu zegt dat het een toneelstukje was. Met toneelstukje bedoel je dan dat hij deed alsof hij een gefrustreerd goedje was? Dit zijn twee verschillende conclusies die je aan dezelfde posts verbindt.
Gisteren kwam het op mij als gefrustreerd en opgevend over. Maar door hoe de lynch nu is gelopen, met de raaf, denk ik dat hij misschien bewust daar een toneelstukje aan het opvoeren was waarin hij deed alsof hij een gefrustreerd goedje was.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
rob zo wispelturig je bent net n wijf?
ik ben niet wispelturig, ik zet gewoon mijn stem nu al op jou omdat babbos duidelijk niet in de liensj running zit; moest hij daar wel in komen dan wil ik mijn stem op hem zetten

maar de manier waarop jij zo gemakkelijk op mij springt omdat ik gisteren 3 stemmen op me had met zo een drogreden, tamelijk wolfs
 
Reactiescore
409
Combino rood
Het verschil moet meer dan 2 zijn om er voor te zorgen dat slecht raaf geen invloed kan hebben
 
Reactiescore
3.587
wilde je met die 1ste zin even benadrukken, van hallo ik ben een goedje? ^^ :p
vind het een aparte opmerking van je, terwijl je blijkbaar wel terug gelezen hebt.

en zo inactief is blond niet, hij is iig genoeg actief om een stem te zetten.
mss houd hij zich bewust op de achtergrond.
mss had je nog niet aan die optie gedacht?

Had gekund maar nee. Gewoon druk bezig met veel dingen, de DL niet aandachtig gelezen en daarbij dus niet alles goed onthouden blijkbaar.


En kan allemaal van Materlotti maar blijft een gok wat mij betreft. Combino
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
waarom schrap je combino zonder uitleg jokers
 
Reactiescore
409
jan maatje 2 posts geleden zeg je nog dat je me een goedje acht, waar slaat dit op :ddd

Zit in theorie ontremd slechte raaf
Dacht dat hulpjes niet meteen in wolvenchat konden zitten
Maar heb dit nagevraagd bij ci en die zei als er een slechte raaf is dan zit het meteen in wolvenchat
Door info van ci ben ik tot een andere gedachte gekomen
 
Reactiescore
1.540
Ja, dat kan ik wel. Momenteel verdenk ik materlotti. Speelt zoals hij vaker als slechtje doet (niet namelijk) en daarnaast vind ik zijn stem op Rob erg makkelijk en past hij voor mij in het profiel van de Bloodwolf lunch. Mijn stem zou gisteren vermoedelijk naar Candiu zijn gegaan.

Hier sta ik voor een deel achter wat betreft het ravengedeelte. Voor de goede raaf is het in theorie altijd voordeliger om je ravenstemmen in te zetten op degene die je verdacht vind. Ten eerste omdat als het 5-5 staat tussen twee spelers, je zeker weet dat één van de vijf aan de ene kant goed is (jijzelf) en dus is de kans groter dat dit een slechtje is. Ten tweede omdat je iemand verdenkt en dus zal als het gelijkspel is altijd diegene eruit willen stemmen. Tegenargument is dan weer dat je natuurlijk niet te snel wil prijsgeven dat jij de raaf bent in verband met eventuele welp. Je kan ook het argument voeren dat de raaf mochten Combino, Rob en Candiu goedje zijn altijd zou willen stemmen en dat het op die manier altijd lijkt op een reddingsactie. Ik zou om déze reden dus niet op één van deze heren stemmen.

Overigens opvallend dat je zijn gedrag gisteren voor de deadline als een opgevende wolf omschrijft en nu zegt dat het een toneelstukje was. Met toneelstukje bedoel je dan dat hij deed alsof hij een gefrustreerd goedje was? Dit zijn twee verschillende conclusies die je aan dezelfde posts verbindt.

Voor nu materlotti.

Volgensmij hoef je als raaf natuurlijk niet persé twee extra stemmen te zetten. Daarnaast, en dat is belangrijk: is de goede raaf uitgesloten. Zie de volgende zin: "Deze extra stemmen worden alleen bekend gemaakt, wanneer de desbetreffende speler gelyncht wordt.". De goede raaf heeft dus niks gedaan, de slechte raaf 100% zeker wél (anders was het 7-7 oid). Waarom zou je dat doen? Enige reden die ik kan bedenken is omdat er 0 risico aan kleeft voor de slechte raaf zelf en het heft in eigen handen wil nemen. Maar waarom dat laatste als je van beide lynches de rol niet weet? Waarom zou je het dan niet gewoon op z'n verloop laten. Ik ben er echt bijna volledig van overtuigd dat dit een reddingsactie was van Combino. In combinatie met zijn posts op dag 1 -heb ik al uitgelegd- denk ik dat we hier gewoon een slechtje te pakken hebben.
 
Reactiescore
559
Volgensmij hoef je als raaf natuurlijk niet persé twee extra stemmen te zetten. Daarnaast, en dat is belangrijk: is de goede raaf uitgesloten. Zie de volgende zin: "Deze extra stemmen worden alleen bekend gemaakt, wanneer de desbetreffende speler gelyncht wordt.". De goede raaf heeft dus niks gedaan, de slechte raaf 100% zeker wél (anders was het 7-7 oid). Waarom zou je dat doen? Enige reden die ik kan bedenken is omdat er 0 risico aan kleeft voor de slechte raaf zelf en het heft in eigen handen wil nemen. Maar waarom dat laatste als je van beide lynches de rol niet weet? Waarom zou je het dan niet gewoon op z'n verloop laten. Ik ben er echt bijna volledig van overtuigd dat dit een reddingsactie was van Combino. In combinatie met zijn posts op dag 1 -heb ik al uitgelegd- denk ik dat we hier gewoon een slechtje te pakken hebben.
dat staat ook bij de goede raaf

Raaf:
- De raaf kan iedere dag 2 extra stemmen op één iemand plaatsen.
- Deze extra stemmen worden alleen bekend gemaakt, wanneer de desbetreffende speler gelyncht wordt.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.296
Alleen de raafstemmen van het uiteindelijke lynchslachtoffer worden bekend gemaakt.
 
Reactiescore
1.738
Zit in theorie ontremd slechte raaf
Dacht dat hulpjes niet meteen in wolvenchat konden zitten
Maar heb dit nagevraagd bij ci en die zei als er een slechte raaf is dan zit het meteen in wolvenchat
Door info van ci ben ik tot een andere gedachte gekomen
Waarom reageert dat stuk stront wel op jouw vragen en niet op de mijne ?
 
Reactiescore
397
Naast de vele inactievelingen en dashba die weigert een post te wijden aan iemand anders dan mezelf, viel tijdens het teruglezen mijn aandacht voornamelijk op den robske en met name onderstaande post sprong eruit.

het vetgedrukte, namelijk het labelen als goed van iemand die jou verdenkt om zo op goedkope wijze proberen vertrouwen te kweken, is zoals geweten een beproefd recept van slechtkes
+ de simpele counterstem op babbos gisteren speelt ook niet in z'n voordeel
Kan ik me niet in vinden. Maar goed om te zien dat je het probeert.
Volgensmij hoef je als raaf natuurlijk niet persé twee extra stemmen te zetten. Daarnaast, en dat is belangrijk: is de goede raaf uitgesloten. Zie de volgende zin: "Deze extra stemmen worden alleen bekend gemaakt, wanneer de desbetreffende speler gelyncht wordt.". De goede raaf heeft dus niks gedaan, de slechte raaf 100% zeker wél (anders was het 7-7 oid). Waarom zou je dat doen? Enige reden die ik kan bedenken is omdat er 0 risico aan kleeft voor de slechte raaf zelf en het heft in eigen handen wil nemen. Maar waarom dat laatste als je van beide lynches de rol niet weet? Waarom zou je het dan niet gewoon op z'n verloop laten. Ik ben er echt bijna volledig van overtuigd dat dit een reddingsactie was van Combino. In combinatie met zijn posts op dag 1 -heb ik al uitgelegd- denk ik dat we hier gewoon een slechtje te pakken hebben.
Als slechte raaf zet je altijd je stemmen of Combino nou raaf is of niet.
 
Reactiescore
1.503
Ik heb even achterover gehangen om te zien wat er allemaal zou gebeuren.
Voordat ik aangeef wat ik er van denk heb ik nog 1 vraag aan @Rob.
Wie vind jij allemaal verdacht?
 
Bovenaan