[Speeltopic] WvW 344

Deleted User - 487963986

Guest
Wat is dit voor antwoord
Wil je niet dat er info gehaald kan worden uit de bm stemming

Ik denk je op dit moment er heel weinig gaat kunnen uithalen.

Daar en tegen zou ik eerder kijken naar hoe een lynch stem geplaatst is.

Zo als combino en candiu bv.

Wat is je daar aan opgevallen?
 
Reactiescore
1.535
dash waarom stem je op een bewezen wolf??

Enkel de wolven weten wat de bewezen wolven zijn op dit moment. Hier verspreek je jezelf combino

makkelijke counterstem, wolven in het nauw maken rare sprongen!!

Counterstem? Waar is jouw stem op Dash dab.

Zoals door bappos al gezegd heb jij helemaal niet op mij gestemd. Het spel is uit combino. Ik heb je gevangen. Ik stel voor dat je maar toegeeft dat je wolf bent.

ik beken maatj

Dat was vrij snel terug te lezen allemaal. Het enige wat me opviel was het bovenste, ik vind Rob niet heel verdacht -> zo speelt hij immers altijd, beetje roekeloos, beetje zoekende, beetje activiteit brengen. Ik zie hier wel iets in mijzelf van terug toen ik nog geen baan had, we zoeken nog collega's hoor Rob! Maar goed, Bappos zou beter moeten weten.

Voor nu vind ik de geciteerde conversatie opvallend. Combino draagt eigenlijk niet of nauwelijks wat bij met zijn opmerkingen, laat een beetje zien dat hij er is maar meer ook niet. Hij geeft aan dat wolven in het nauw rare sprongen maken, maar hierboven maakt hij er twee? "bewezen wolf" (hoe weet je dat inderdaad) en "ik beken" (hij geeft -al dan niet cynisch- toe dat hij wolf is?). Combino
 

Deleted User - 487963986

Guest
hoe zie jij dat dan? wat voor info kan je daar uit halen?
want wil je nu een naam van hem of wat?

want ik zie daar alleen een voordeel voor de wolven in als ze weten waar die bm na zijn dood naar toe gaat.
sws qua infectie oid.

Dit word te creepy dat gelijk posten xD.

Nah niet echt bappos kan nu wel een naam noemen, maar hoeft daarom ook uiteindelijk niet die naam te zijn. Dus weinig om op verder te gaan. En daarbij hoe vaak valt bm op de lynch op dag 1? Zou dan wel allemaal veel te toevallig zijn.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Dat was vrij snel terug te lezen allemaal. Het enige wat me opviel was het bovenste, ik vind Rob niet heel verdacht -> zo speelt hij immers altijd, beetje roekeloos, beetje zoekende, beetje activiteit brengen. Ik zie hier wel iets in mijzelf van terug toen ik nog geen baan had, we zoeken nog collega's hoor Rob! Maar goed, Bappos zou beter moeten weten.

Voor nu vind ik de geciteerde conversatie opvallend. Combino draagt eigenlijk niet of nauwelijks wat bij met zijn opmerkingen, laat een beetje zien dat hij er is maar meer ook niet. Hij geeft aan dat wolven in het nauw rare sprongen maken, maar hierboven maakt hij er twee? "bewezen wolf" (hoe weet je dat inderdaad) en "ik beken" (hij geeft -al dan niet cynisch- toe dat hij wolf is?). Combino
ik heb niet al die jaren gestudeerd om uiteindelijk maar collega van jou te worden sorry maat
 
Reactiescore
559
Dit word te creepy dat gelijk posten xD.

Nah niet echt bappos kan nu wel een naam noemen, maar hoeft daarom ook uiteindelijk niet die naam te zijn. Dus weinig om op verder te gaan. En daarbij hoe vaak valt bm op de lynch op dag 1? Zou dan wel allemaal veel te toevallig zijn.
haha ja als die slim is wel idd :p

maar daarom vroeg ik me ook af wat voor info jan eruit zou kunnen halen.
ik vind die bm stem vaak een gun factor.
niet iets om in vast te bijten.

al vond ik die theorie dat een wolf geen bm wil worden en dat daardoor de stemming naar bappos gaat wel wat hebben :p
 
Reactiescore
1.498
haha ja als die slim is wel idd :p

maar daarom vroeg ik me ook af wat voor info jan eruit zou kunnen halen.
ik vind die bm stem vaak een gun factor.
niet iets om in vast te bijten.

al vond ik die theorie dat een wolf geen bm wil worden en dat daardoor de stemming naar bappos gaat wel wat hebben :p
En ik maar denken dat men mij een goede speler vind?
 
Reactiescore
403
hoe zie jij dat dan? wat voor info kan je daar uit halen?
want wil je nu een naam van hem of wat?

want ik zie daar alleen een voordeel voor de wolven in als ze weten waar die bm na zijn dood naar toe gaat.
sws qua infectie oid.

Een antwoord ja meestal wel was een antwoord geweest of nee bepaal ik pas na me dood was ook een antwoord geweest
Vroeg niet na een naam

Wou weten of slecht babbos zou willen hebben als bm
 
Reactiescore
559
Een antwoord ja meestal wel was een antwoord geweest of nee bepaal ik pas na me dood was ook een antwoord geweest
Vroeg niet na een naam

Wou weten of slecht babbos zou willen hebben als bm
ah zo, ik snap nu waar je heen wou.
dank je voor de uitleg
 

Deleted User - 487963986

Guest
Wou weten of slecht babbos zou willen hebben als bm

Denk niet dat je hier echt een antwoord ga op krijgen. Dat scheelt natuurlijk van potje tot potje en wie de wolven zijn.

Denk dat bappos kwaliteiten heeft langs weerskanten. Maar het is dan ook om te ontcijferen welke kant hij staat. En dat maakt het bv lastig te lezen. Ik ga regelmatig voor een bm te gemakkelijk te lezen is. Of iemand die gewoon oplettend is.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.030
Vergeet niet te reageren.
Over makkelijk gesproken.

@Combino Pastasaus wat vind jij van de counter. Je was er fel op bij Dash.
ja uiteraard weer kansloos tegen beter weten in gewoon counteren net als bij dash kkhinderlijk
Dat was vrij snel terug te lezen allemaal. Het enige wat me opviel was het bovenste, ik vind Rob niet heel verdacht -> zo speelt hij immers altijd, beetje roekeloos, beetje zoekende, beetje activiteit brengen. Ik zie hier wel iets in mijzelf van terug toen ik nog geen baan had, we zoeken nog collega's hoor Rob! Maar goed, Bappos zou beter moeten weten.

Voor nu vind ik de geciteerde conversatie opvallend. Combino draagt eigenlijk niet of nauwelijks wat bij met zijn opmerkingen, laat een beetje zien dat hij er is maar meer ook niet. Hij geeft aan dat wolven in het nauw rare sprongen maken, maar hierboven maakt hij er twee? "bewezen wolf" (hoe weet je dat inderdaad) en "ik beken" (hij geeft -al dan niet cynisch- toe dat hij wolf is?). Combino
idd je hebt me gevangen maatje, puik werk
 
Reactiescore
1.278
Het valt me op dat je heel graag toegeeft dat je gevangen bent maar zelf met niks komt combino. Ook dat is wolfs.
 
Reactiescore
276
Zo even teruggelezen,
Jan valt me door zijn rare vraag op, geen idee hoe je op zoiets komt en waarom je dat anders nooit eerder hebt gevraagd.

Candiu vind ik ook apart dat iedereen die op Jan heeft gestemd maar gelijk ook verdachte is? En ze gerust daarop wil gaan. Waarom is het bij hem wel verdacht als andere een BM stem op hem plaatsen maar niet bij andere spelers die op een ander stemmen?

En combino idd om zelfde redenen die speeder en dash aanhalen. Eerst op dash gaan maar zelf geen stem zetten en daarna nadat er op Rob wordt gegaan daarop meegaan en dash helemaal niet meer noemen. En dan iedere keer spottend toegeven dat ze je hebben gevangen wekt bij mij argwaan dat hij dan wellicht echt wolf is?

Candiu voor nu
 

Deleted User - 487963986

Guest
Zo even teruggelezen,
Jan valt me door zijn rare vraag op, geen idee hoe je op zoiets komt en waarom je dat anders nooit eerder hebt gevraagd.

Candiu vind ik ook apart dat iedereen die op Jan heeft gestemd maar gelijk ook verdachte is? En ze gerust daarop wil gaan. Waarom is het bij hem wel verdacht als andere een BM stem op hem plaatsen maar niet bij andere spelers die op een ander stemmen?

En combino idd om zelfde redenen die speeder en dash aanhalen. Eerst op dash gaan maar zelf geen stem zetten en daarna nadat er op Rob wordt gegaan daarop meegaan en dash helemaal niet meer noemen. En dan iedere keer spottend toegeven dat ze je hebben gevangen wekt bij mij argwaan dat hij dan wellicht echt wolf is?

Candiu voor nu

Wat geeft jou de doorslag voor candiu en niet voor combino?
 
Reactiescore
3.586
Ik ga voor jan
gezien zijn opmerking/theorie over de dood van bappos en wat hij zou kiezen als dode bm.
Wil ook best voor capri en simeco of bloodwolf gaan, gezien hun stem op jan. Terwijl er meer ervaren spelers mee doen.

en nu uiteten met manlief. Dus niet meer voor dl online.

Dat zijn wel een hele hoop verdachten op basis van weinig. Kwil een stem op je plaatsen maar is sad doordat je niet meer online kan komen om jezelf te verdedigen. Dus ik denk nog even na.
 
Reactiescore
3.586
Overigens schiet Rob wel fel in de verdediging. Maar kan ook zijn door bedrevenheid er niet uit te willen gaan. Afgelopen potjes is gebleken dat de meest actieve mensen vaak eerste lynch zijn. Dus deze strategie toepassen is onverstandig als slechtje zijnde.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Dat zijn wel een hele hoop verdachten op basis van weinig. Kwil een stem op je plaatsen maar is sad doordat je niet meer online kan komen om jezelf te verdedigen. Dus ik denk nog even na.
Dat heb ik dus nu ook, voor candiu.

Omdat combino wel vaker een naam noemt en alsnog op iemand anders gaat. Hij is voor mij verdacht maar Candiu dan net meer om iig vandaag op te stemmen.

Ik vind hem anders spelen dan vorig potje. Maar heb de indruk dat hij de schijn wilt ophouden dat hij net zo speelt als anders. Snapje?
 
Bovenaan