[Speeltopic] WvW 344

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Verklaar je nader.
Er is ook een wolf in de running maar die willen de wolven geen BM maken zeg je?
lijkt me dat er een wolfje wel bm stem(men) kreeg maar ze dit niet willen, en daarom krijg jij er plots zoveel. Dat er dus ook wolven bewust op jou stemden om dit te counteren
 
Reactiescore
397
lijkt me dat er een wolfje wel bm stem(men) kreeg maar ze dit niet willen, en daarom krijg jij er plots zoveel. Dat er dus ook wolven bewust op jou stemden om dit te counteren
Als ik zo door de stemmen scroll, lijkt het er niet op dat er een andere spelers veel stemmen kreeg. Volgens mij enkel Dash en Tigor met twee.
 
Reactiescore
1.503
lijkt me dat er een wolfje wel bm stem(men) kreeg maar ze dit niet willen, en daarom krijg jij er plots zoveel. Dat er dus ook wolven bewust op jou stemden om dit te counteren
Waarom zouden de wolven dat willen doen, als ze het al doen.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
Even voor de zekerheid; vanavond is BM EN LYNCH
 
Reactiescore
409
Babbos als je bm bent en je gedood wordt
Geef je dan je bm titel vaak door naar een dezelfde speler
Zo ja dan kan slecht denken dat ze jou bm titel kunnen krijgen na jou dood
Dus babbos ben jij hier voorspelbaar in
 
Reactiescore
1.503
Babbos als je bm bent en je gedood wordt
Geef je dan je bm titel vaak door naar een dezelfde speler
Zo ja dan kan slecht denken dat ze jou bm titel kunnen krijgen na jou dood
Dus babbos ben jij hier voorspelbaar in
Ik heb geen idee wat je zegt, maar als dit de waarheid is ben jij de wolf. Immers zou niemand anders hier aan denken voor een bm-stemming.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Wat vinden jullie van iemand die wel leest maar niet reageert?

Niet zo verdacht, doe ik ook wel eens. Dan heb ik ff 10 minuutjes om het topic bij te lezen en voeg ik vast posts toe die ik wil citeren, maar heb ik geen tijd om de post daadwerkelijk te schrijven. Dat is wel waarom ik heb uitstaan dat je kan zien wanneer ik online ben.

lijkt me dat er een wolfje wel bm stem(men) kreeg maar ze dit niet willen, en daarom krijg jij er plots zoveel. Dat er dus ook wolven bewust op jou stemden om dit te counteren

Wie zou volgens jou dat wolfje dan zijn?

Jan
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
ik vraag me nog steeds af waarom ik geen bm ben na men prachtpotje vorige keer???
 
Reactiescore
1.503
Gezien we toch ergens moeten starten zou ik momenteel op Rob of Jan stemmen. Jan kruipt teveel in de huid van een wolf, Rob geeft geen antwoord op vragen.
Geen sterk argument, maar tot nu toe niet beter gezien.
Benieuwd wie er nog meer zich durft uit te spreken. Beetje tamme boel nog.
 
Reactiescore
1.279
Gezien we toch ergens moeten starten zou ik momenteel op Rob of Jan stemmen. Jan kruipt teveel in de huid van een wolf, Rob geeft geen antwoord op vragen.
Geen sterk argument, maar tot nu toe niet beter gezien.
Benieuwd wie er nog meer zich durft uit te spreken. Beetje tamme boel nog.
Wat dacht je van combino?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
ik zit gewoon te kakken babbos en heb net een post gemaakt, mag ik eerst nog teruglezen voor ik al moet antwoorden???
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
zeer makkelijk dit trouwens, zeer wolfs
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
babbos

teruglezen doe ik dan straks wel
 
Reactiescore
559
Niet zo verdacht, doe ik ook wel eens. Dan heb ik ff 10 minuutjes om het topic bij te lezen en voeg ik vast posts toe die ik wil citeren, maar heb ik geen tijd om de post daadwerkelijk te schrijven. Dat is wel waarom ik heb uitstaan dat je kan zien wanneer ik online ben.



Wie zou volgens jou dat wolfje dan zijn?

Jan
Heb ik iets gemist? Ik zie jou niet in de spelerslijst
 
Reactiescore
1.503
Als ik zo door de stemmen scroll, lijkt het er niet op dat er een andere spelers veel stemmen kreeg. Volgens mij enkel Dash en Tigor met twee.

Waarom zouden de wolven dat willen doen, als ze het al doen.

Niet zo verdacht, doe ik ook wel eens. Dan heb ik ff 10 minuutjes om het topic bij te lezen en voeg ik vast posts toe die ik wil citeren, maar heb ik geen tijd om de post daadwerkelijk te schrijven. Dat is wel waarom ik heb uitstaan dat je kan zien wanneer ik online ben.



Wie zou volgens jou dat wolfje dan zijn?

Jan
@Rob. Deze 3 posts dus. Graag reactie.
 
Bovenaan