Spotprenten

Reactiescore
1.918
ja jullie kunnen wel wat tiembilding gebruiken want als we moeten geloven wat ik allemaal in de wandelgangen hoor dan gaat het helemaal niet goed met de tiemspirit

enkele tipkes;
om ter meeste bamiballen opeten
zo snel mogelijk een speervechterke rekrukteren
speedwereldjes doen, elk verloren dorpje is een shotje
van de proximustoren springen(aanrader blijkbaar cfr @PTXgamer)
 
Reactiescore
16
hoezo zet je dit zelf bij spotprenten gewoon direct report wtf doe keer normaal

je hebt trash talk in elke game maar dit gaat 100keer der over in mijn opinie gewoon insant report en ban for life op tw
 
Reactiescore
5.598
Nou zo erg vond ik het niet wat @Vleesje zei hoor, Vleesje is een gevoelige jongen dus een beetje inhouden aub.
 
Reactiescore
16
Ik ben niet degene die zo scheld he, maar vond het wel grappig. Maar als je dit zo erg vind zal ik het voor je verwijderen
als je zulke dingen grappig vind dan zou ik toch voorstellen om hulp te gaan zoeken, als je wilt kan ik wel een paar goeie opzoeken voor je waar je eens naar toe kan gaan

maar wat hij zegt gaat erover insta ban voor life van tw is de enige oplossing zoals ik al zei je hebt trash talk maar zulke dingen zeg je niet en eender normaal mens vind dit ook niet grappig (voor de mensen die niet weten over wat het gaat beter zo)
 
Reactiescore
16
Nou zo erg vond ik het niet wat @Vleesje zei hoor, Vleesje is een gevoelige jongen dus een beetje inhouden aub.
het gaat niet om wat hij zei maar wat die andere persoon al heeft verwijderd omdat hij waarschijnlijk zelf zag dat hij verkeerd zat zoiets hier te posten en dan zeggen dat ik een aansteller ben haha ja man er zitten echt vijzen los in je hoofd, je hebt geluk ik werk in metaal industrie ik kan er direct een paar nieuwe maken voor je @Global Knowledge
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
ik kan bevestigen dat global knowledge een tokkie is hij gelooft zelf niet in corano heb ik gehoord
 
Reactiescore
16
Ik heb het verwijderd omdat je er zo moeilijk over doet. En dat blijft je overigens doen zie ik. Stop nu maar met janken.
wist je dat er een wereld buiten achter je scherm zitten bestaat en als je die af en toe een keer zou betreden zal je wel beseffen dat dat geen dingen zijn waarmee je lacht
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.319
ja dat klinkt als een permaban na report
 
Bovenaan