Casus RRDW

Reactiescore
1.752
Als dit een gevecht was dan was het Joppe McGregor tegen 3 kleuters uit de laatste klas, GG EZ
 
Reactiescore
725
Reactiescore
903
Reactiescore
1.363
eos flop
 
Reactiescore
34
Mooiste is in onderstaand bericht dat reisje als leiding wordt gezien. Nou dat was hij zeker niet. Iedereen had gewoon alle stamrechten van mij gekregen en reisje besluit grommie de stam uit te zetten omdat grommie hem niet zint. Daarna neemt hij mijn rechten af in een stam die ik zelf heb opgericht. Nog nooit meegemaakt in 13 jaar tw.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20220518-190132-328.png
    Screenshot_20220518-190132-328.png
    119,5 KB · Weergaven: 49
Reactiescore
742
Mooiste is in onderstaand bericht dat reisje als leiding wordt gezien. Nou dat was hij zeker niet. Iedereen had gewoon alle stamrechten van mij gekregen en reisje besluit grommie de stam uit te zetten omdat grommie hem niet zint. Daarna neemt hij mijn rechten af in een stam die ik zelf heb opgericht. Nog nooit meegemaakt in 13 jaar tw.
Dus jij bent daadwerkelijk zo dom dat je iedereen oprichter geeft ipv Leiding?
 
Reactiescore
5.599
Ha Luc srry dat ik je zusje heb gevat, maar verder heb ik me altijd keurig gedragen en aan de regels gehouden. Ik kon alleen niet anders anders zou ze gevat en bejumped worden door Melt, ik hoop op je begrip. Gr lord
 
Reactiescore
2.368
Groetjes terug
 
Reactiescore
5
Mooiste is in onderstaand bericht dat reisje als leiding wordt gezien. Nou dat was hij zeker niet. Iedereen had gewoon alle stamrechten van mij gekregen en reisje besluit grommie de stam uit te zetten omdat grommie hem niet zint. Daarna neemt hij mijn rechten af in een stam die ik zelf heb opgericht. Nog nooit meegemaakt in 13 jaar
Als je zelf met Grommie meermaals uit je eigen stam stapt zonder aankondiging verlies je helaas je oprichters rechten. :p
 
Bovenaan