Casus RRDW

Reactiescore
5.594
@Vleesje hoe komt het dat sommige aderen die echt naar buiten komen minder blauw lijken dan de aderen die nog niet echt “poppen”? Jij als geneeskunde student zou mij moeten kunnen helpen met dit vraagstuk. Mvg Lord
 
Reactiescore
903
@Vleesje hoe komt het dat sommige aderen die echt naar buiten komen minder blauw lijken dan de aderen die nog niet echt “poppen”? Jij als geneeskunde student zou mij moeten kunnen helpen met dit vraagstuk. Mvg Lord
Jij als man van blauw bloed moet geen verschil merken...
 
Reactiescore
1.752
Bedankt voor de steun @Vleesje ik wacht nog vol ongeduld op antwoord dus momenteel heb ik mijn knokploeg (nog!!!) niet nodig
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
@Vleesje hoe komt het dat sommige aderen die echt naar buiten komen minder blauw lijken dan de aderen die nog niet echt “poppen”? Jij als geneeskunde student zou mij moeten kunnen helpen met dit vraagstuk. Mvg Lord
Vleesje is een echte dokter gelieve hem niet te verwijten als studentke
 
Reactiescore
1.363
Mb's mogen ook niet meer met nieuwe regels
Niet?? Wtf moest schedel int begin met al die slaafjes tegen braun etc dan xD
Wel beter dat er geen mbs meer zijn imo. positieve ontwikkeling.
 
Reactiescore
383
Niet?? Wtf moest schedel int begin met al die slaafjes tegen braun etc dan xD
Wel beter dat er geen mbs meer zijn imo. positieve ontwikkeling.

Dat was hun vaste stam in de earlygame aangezien ze los van de premades gestart waren als ik het me goed herinner
 
Reactiescore
1.363
Dat was hun vaste stam in de earlygame aangezien ze los van de premades gestart waren als ik het me goed herinner
Dus gewoon easy slaafjes om te overleven, omdat ze te noob zijn. ty lau
 
Reactiescore
1.752
Update met de situatie:

Het gestabte lid Grommie krijgt al de hele dag aanvallen en edels te verwerken van QQEEZZ. Deze reporter blijft ter plaatse om jullie te voorzien van belangrijke updates omtrent dit gebeuren!

Ook zal ik jullie verschaffen van een nieuwe funfact: Grommie staat momenteel #1 op de verslagen tegenstanders als OS lijst, Reisje heeft er dus de juiste uitgekozen om te stabben! :D
 
Reactiescore
1.752
Reactiescore
76
Update met de situatie:

Het gestabte lid Grommie krijgt al de hele dag aanvallen en edels te verwerken van QQEEZZ. Deze reporter blijft ter plaatse om jullie te voorzien van belangrijke updates omtrent dit gebeuren!

Ook zal ik jullie verschaffen van een nieuwe funfact: Grommie staat momenteel #1 op de verslagen tegenstanders als OS lijst, Reisje heeft er dus de juiste uitgekozen om te stabben! :D
Qq flop of grommie top? Het eerste?
 
Reactiescore
1.752
Qq flop of grommie top? Het eerste?
Kan ik geen sluitend antwoord op geven, QQ heeft 1mil punten meer en Grommie moet het stellen met eigen def. Was vandaag niet zo actief dus heb niet gevolgd of er dorpen verloren zijn en indien ja hoeveel dit zijn :eek:
 
Reactiescore
1.363
Reactiescore
742
ik ben ff benieuwd of er daadwerkelijk neutrale mensen al deze boekwerken gaan lezen, hebben mensen op dit form dan echt niks beters te doen dan 2 kinders zien bekvechten? wat de andere verkeerd doet.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
ik ben ff benieuwd of er daadwerkelijk neutrale mensen al deze boekwerken gaan lezen, hebben mensen op dit form dan echt niks beters te doen dan 2 kinders zien bekvechten? wat de andere verkeerd doet.
Ik kan dit beamen maar ik weet wel dat @aapjeklapklap een heel erg smerig ventje is
 
Reactiescore
2.062
Ambu gang!!!!
 
Reactiescore
383
ik ben ff benieuwd of er daadwerkelijk neutrale mensen al deze boekwerken gaan lezen, hebben mensen op dit form dan echt niks beters te doen dan 2 kinders zien bekvechten? wat de andere verkeerd doet.

Ik heb inderdaad dit topic niet echt gelezen
 
Bovenaan