De start

Reactiescore
338
De wereld is uit zijn startblokken geschoten en klaar om bestreden te worden. Wie heeft de intentie om er een mooi verhaal/eind van te maken? Of wie ziet zijn start al in mineur ten onder gaan? Ik ben benieuwd naar hoe het bij iedereen verloopt!
 
Reactiescore
167
99,9% speelt voor de pp. beurs is in recordtijd al verpest kek
 
Reactiescore
143
De wereld is uit zijn startblokken geschoten en klaar om bestreden te worden. Wie heeft de intentie om er een mooi verhaal/eind van te maken? Of wie ziet zijn start al in mineur ten onder gaan? Ik ben benieuwd naar hoe het bij iedereen verloopt!

Ik ben eergister al geedeld snap er niks van had net mn hout op 22 maar mn buurman had al een uitgebouwd dorp fet oneerluk wat een stom spel!
 
Reactiescore
140
Helaas Pindakaas.
 
Reactiescore
363
Had je wel je troepen uitgebouwd?
Irrelevant, zelfs met een beetje pp is het lastig om troepen+gebouwen continu aan te houden. Als je bakken pp gebruikt kan je zo uit bb komen met een zeer fatsoenlijke clear en zelfs edels. Zet dat tegenover iemand die misschien met actief spelen 150-150 heeft kunnen bouwen....?
 
Reactiescore
0
Als iemand die 10 jaar geleden voor het laatst speelde op w19 ( tot het einde) ben ik echt verbaasd over deze wereld.

Echt absurd hoe hard sommige mensen groeien in het begin van het spel. Deze absurde groei is uiteraard volledig middels 10.000 PP ofzo, anders kan het bijna niet.

Ik snap volledig dat betaalde functies met PP een voordeel opleveren en dat is prima, maar dit gaat echt veel te ver.
Waarom is er geen cap op deze (betaalde) groei welke de wereld eigenlijk in de eerste week al bepaald heeft.

Jammer, heb na 10 jaar echt heel veel plezier weer in het spelletje namelijk.
 
Reactiescore
48
Als iemand die 10 jaar geleden voor het laatst speelde op w19 ( tot het einde) ben ik echt verbaasd over deze wereld.

Echt absurd hoe hard sommige mensen groeien in het begin van het spel. Deze absurde groei is uiteraard volledig middels 10.000 PP ofzo, anders kan het bijna niet.

Ik snap volledig dat betaalde functies met PP een voordeel opleveren en dat is prima, maar dit gaat echt veel te ver.
Waarom is er geen cap op deze (betaalde) groei welke de wereld eigenlijk in de eerste week al bepaald heeft.

Jammer, heb na 10 jaar echt heel veel plezier weer in het spelletje namelijk.
Zou je even moeten wachten op de volgende classic ronde. Daar zijn de PP features uitgeschakeld.
 
Reactiescore
487
Als iemand die 10 jaar geleden voor het laatst speelde op w19 ( tot het einde) ben ik echt verbaasd over deze wereld.

Echt absurd hoe hard sommige mensen groeien in het begin van het spel. Deze absurde groei is uiteraard volledig middels 10.000 PP ofzo, anders kan het bijna niet.

Ik snap volledig dat betaalde functies met PP een voordeel opleveren en dat is prima, maar dit gaat echt veel te ver.
Waarom is er geen cap op deze (betaalde) groei welke de wereld eigenlijk in de eerste week al bepaald heeft.

Jammer, heb na 10 jaar echt heel veel plezier weer in het spelletje namelijk.


Mwah, met 5K pp kwam je deze wereld al in de top 5 met de start
 
Reactiescore
0
Mwah, met 5K pp kwam je deze wereld al in de top 5 met de start
5k, 10k, 20k wat maakt het verschil.

Ik heb zelf ook gewoon een premium account en +20% grondstoffen aanstaan. En snap ook best dat TW.nl ook gewoon geld in het laatje moet hebben.
Maar het overmatige gebruik wat je nu gewoon ziet in de top 50 op deze wereld moet toch TW.nl ook niet helemaal lekker liggen als TW liefhebbers.

Misschien komt het door mijn sentimentele blik van 10 jaar geleden op het spel en weet ik niet alles meer over hoe de start van de wereld er daar aan toeging. Maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat dit een duurzame manier van TW spelen/werelden organiseren is (al bestaat het natuurlijk wel al erg lang haha).
 
Reactiescore
363
Ik sta zelf top 50 en heb zelfs al bijna 10k pp verdiend deze wereld.
Op begin wel 2k er in gestoken inderdaad maar goed je kunt als je beetje met de koers speelt ook goed gebruik maken er van zonder dat het je iets kost.
Al is een klein start kapitaal van 2k +/- wel handig.
Ga weg hier vuile abuser
 
Reactiescore
48
Ik sta zelf top 50 en heb zelfs al bijna 10k pp verdiend deze wereld.
Op begin wel 2k er in gestoken inderdaad maar goed je kunt als je beetje met de koers speelt ook goed gebruik maken er van zonder dat het je iets kost.
Al is een klein start kapitaal van 2k +/- wel handig.
Dat is ook wel echt ziek though.. ik heb er zelf 1.7k PP ingestopt en heb er nauwelijks 5k uitgehaald
Na hoeveel uur begon je met verkopen? En heb je elke keer goed op de beursprijs gelet voor je verkocht?
 
Reactiescore
14
Dat is ook wel echt ziek though.. ik heb er zelf 1.7k PP ingestopt en heb er nauwelijks 5k uitgehaald
Na hoeveel uur begon je met verkopen? En heb je elke keer goed op de beursprijs gelet voor je verkocht?
Ik weet van ElectroSlayer dat de premium beurs op jullie continent sneller vol zat dan bij ons. Ook pompt vanquisher zijn gs lvl's wat hoger dan dat jullie doen.
 
Reactiescore
48
Ik weet van ElectroSlayer dat de premium beurs op jullie continent sneller vol zat dan bij ons. Ook pompt vanquisher zijn gs lvl's wat hoger dan dat jullie doen.
Oh ja dat verklaart wel het een en ander.
Gaan die PP dan naar bouwkosten verminderen? (Naast uiteraard PA + 20% gs verhouding)
 
Bovenaan