Wereld 86 - Feedbacktopic

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Opzich prima settings, maar flexibele nachtbonus vind ik wel apart. Als binnen een stam iedereen deze op een andere tijd heeft gezet kan een stammassa gewoon erg apart worden omdat je niet iedereen op hetzelfde moment kan aanvallen? Ben niet echt fan.
 
Reactiescore
2.489
Reactiescore
143
En hoe variabel is deze nachtbonus? Kan je hem bijvoorbeeld elke dag aanpassen of staat je keuze locked voor een bepaald aantal dagen/de gehele duur van de wereld?

En is de nachtbonus zichtbaar voor vijanden of moeten die zelf maar gaan uitvogelen voor elke speler wanneer de nachtbonus begint en eindigt?

Beetje weinig info imo over een nieuwe functie die de dynamiek van het spelletje enorm veranderd
 
Reactiescore
119
En hoe variabel is deze nachtbonus? Kan je hem bijvoorbeeld elke dag aanpassen of staat je keuze locked voor een bepaald aantal dagen/de gehele duur van de wereld?

En is de nachtbonus zichtbaar voor vijanden of moeten die zelf maar gaan uitvogelen voor elke speler wanneer de nachtbonus begint en eindigt?

Beetje weinig info imo over een nieuwe functie die de dynamiek van het spelletje enorm veranderd
Normaliter is je nachtbonus maar eenmaal te wijzigen per x-periode en als ik het me goed herinner gaat er ook nog een periode overheen voordat een wijziging verwerkt wordt, zodat je niet last-minute kan wijzigen voor een massa bv. En op de .NET-server is het zichtbaar voor de tegenstander, dus lijkt me hier dan ook het geval.
 
Reactiescore
127
Normaliter is je nachtbonus maar eenmaal te wijzigen per x-periode en als ik het me goed herinner gaat er ook nog een periode overheen voordat een wijziging verwerkt wordt, zodat je niet last-minute kan wijzigen voor een massa bv. En op de .NET-server is het zichtbaar voor de tegenstander, dus lijkt me hier dan ook het geval.
Dacht 2 weken. Op classic zie je ook wanneer de NB gewijzigd word.
 
Reactiescore
864
Aangezien ik op discord word genegeer,

Waarom 2 werelden achter elkaar no haul?

Dat werelden & classic langzaam allemaal no-haul worden vind ik niet perse een slechte ontwikkeling.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Heel slechte instellingen in my opinion. Wereld waar de troepen sneller lopen, zonder toren, op 50 ms, edels die 75 velden lopen: dat is echt veels en veels te ver. Combinatie van al die dingen maken dit helaas geen wereld om "effe" te spelen, zeker gezien het besluit rond steam nog niet teruggedraaid is. Dit wordt een wereld met fakemolens den top, edels die 35u of iets dergelijks kunnen lopen? Denk niet dat hij populair gaat worden.
Dan toch weer een maar mooie verbetering. Het feit dat de stammen eerder sluiten vind ik erg goed, het percentage is juist. Na zoveel % moet de wereld toch normaal wel bijna klaar zijn of een 1v1 geworden zijn. Dat soort dingen mogen best behouden blijven.
 
Reactiescore
742
Vind het persoonlijk best wel top instellingen en zou deze zeker gespeeld hebben mits ik nog echt actief was.

de enige instellinge die ik graag anders gezien zou willen hebben zijn

- Technologieën: 3 level systeem
- Vrienden uitnodigen: Actief
- Bijzonderheid 2: Ondersteuning kan enkel naar stamleden verstuurd worden.

Daarnaast is er een nieuwe regel/verandering die nog wel eens interessant kan worden gebruikt en misschien wel misbruikt.

- Nachtmodus: Spelersgebaseerde nachtbonus, spelers kunnen zelf instellen wanneer hun nachtbonus valt (periode van 8 uur). Tijdens deze nachtbonus vechten troepen drie keer zo sterk.

en het laatste snap ik nog steeds niet aangezien TW het verrekt om het T-timen terug te brengen (op defensief niveau), deze instelling heeft geen nut? tenzij je via steam/mob/chrome tegelijk sniped.

- Aanvalstiming aanvallen: 50 ms
- Aanvalstiming verdedigingen: 50 ms

Of TW moet het al op de agenda hebben staan waardoor ze dit later niet hoeven aan te passen?
 
Reactiescore
21
Kaart & Dorpen
- Barbarendorpen Ratio: 75 / 0; voor elke 100 spelers zullen er 75 normale en 0 bonusdorpen geplaatst worden.
- Richting Kiezen: Niet Actief, je zal dus ook geen verplaats item krijgen.
- Vrienden uitnodigen: Actief

VerplaatsBruikbaarDorpsitem
Eigendom:1
Verplaats je huidige dorp naar een nieuwe locatie of dicht bij een vriend. Dit kan alleen gebruikt worden wanneer jij één dorp hebt.
Kopie #1 vervalt: morgen om 17:30
 
Reactiescore
546
waarom kan je je ondersteuning niet in stukjes terugtrekken?
je kan alleen alles samen terugtrekken...
zeer onhandig dit
 
Reactiescore
280
Kan wel. Terugsturen niet maar terugtrekken kan ik elke vorm die je maar wilt.
 
Reactiescore
383
niet waar,
misschien omdat ik maar één dorp heb,
geen idee,
maar bij mij gaat dit niet

Onder overzicht, ga naar troepen en dan ondersteuning. Daar ergens kun je gedeeltelijk terugtrekken
 
Bovenaan