[Speeltopic] WvW speedronde: wie is de Jagermeister?

Reactiescore
942
ik wil gerust ook voor combino gaan, ik weet gewoon één ding zeker en dat is dat ik geen wolf ben met het simpele excuus dat ik als ik wolf ben wel actief ben omdat mijn medewolven dan zeggen dat ik moet stemmen

maar goed, als we kijken naar de stemmen afgelopen dagen zal het toch combino moeten zijn. Mijn stem op simeco was een counterstem omdat hij mij mateloos irriteert
 
Reactiescore
1.773
ik wil gerust ook voor combino gaan, ik weet gewoon één ding zeker en dat is dat ik geen wolf ben met het simpele excuus dat ik als ik wolf ben wel actief ben omdat mijn medewolven dan zeggen dat ik moet stemmen

maar goed, als we kijken naar de stemmen afgelopen dagen zal het toch combino moeten zijn. Mijn stem op simeco was een counterstem omdat hij mij mateloos irriteert
onzin blond je staat erom bekend vrij inactief te zijn als je wolf bent?
 
Reactiescore
993
stem gerust op mij maar in dat geval : mijn schot staat op jou dus op eigen risico
In dat geval, speel je niet mee om te winnen?

Waarom een schot op iemand zetten die je goedje vindt?
 
Reactiescore
546
Spelers dood laten vallen in zo’n soort potje lijkt me spelbederf, omdat het geen invloed uitoefenen van hen dan indirect toch veel invloed kan hebben.

Dat neemt niet weg dat t jammer is dat ze niet mee spelen.

Ik weet niet wat van nonkel te denken. Ik heb nu speeder en chmegers gevangen, want hun reacties zeiden alles. Dus van mono blond en combino geen idee.

Simeco en jan zie ik als goed. Ze zouden t risico niet nemen om op een wolf te stemmen als er nog meer opties waren.

Als we een monobear kiezen, is er een kans dat als hij jager is er geen schot doorgegeven is of een schot op een al dode speler, door zijn inactiviteit. Scheelt weer meer doden, maar verder winnen we er niks mee.
Hij kan ook gewoon wolf zijn.

natuurlijk ben ik goed ik heb chmegers gevangen?
 
Reactiescore
993
Reactiescore
993
je wint enkel als je leeft candiu
Dus je speelt dit spel alleen en niet samen?

Dus je gaat dood, en zet je schot op een goedje? Omdat de rest niet mag winnen als jij niet wint?
 
Reactiescore
1.773
Blond zijn logica gaat alle kanten op. Ik denk dat jullie me best volgen in dezen!! En blond zet gerust je ‘jagersschot’ op mij dan zet ik het op combino. En klaar?
 
Reactiescore
993
ja natuurlijk? wat kan mij schelen wie er wint als ik zelf dood ben?
Maar t punt is! Je leeft nu nog. Dus maak er t beste van ipv nu al te zeggen dat het na je dood niet boeit wie er wint.
 
Reactiescore
942
Maar t punt is! Je leeft nu nog. Dus maak er t beste van ipv nu al te zeggen dat het na je dood niet boeit wie er wint.

klopt maar simeco loopt te tunnelen op mij en dat vind ik vrij frustrerend

het lijkt nu alsof de enige mogelijke wolven combino en ik zijn. Simeco is wel zo snugger om gewoon zijn medewolf cnegers voor de bus te gooien in dezen
 
Reactiescore
1.773
klopt maar simeco loopt te tunnelen op mij en dat vind ik vrij frustrerend

het lijkt nu alsof de enige mogelijke wolven combino en ik zijn. Simeco is wel zo snugger om gewoon zijn medewolf cnegers voor de bus te gooien in dezen
klopt omdat jij en combino zowat de enigen zijn die amper iets bijgedragen hebben. Nonkel Jos zet ik op een derde plaats omwille van zijn matige strategie op dag 1.

Overigens denk ik niet dat wolven opofferen in een jagerspotje een duurzame strategie is?? Stel ik ben de laatste wolf dan teken ik zo m’n eigen doodsvonnis immers zet jij dan ongetwijfeld je schot op mij?
 
Reactiescore
389
Mono dood gevallen door inactiviteit hij heeft 2 keer niet gestemd
Volgens mij was hij niet de enigste die dat deed
Zie geen groot verschil met blond
Behalve dat ze nu wat actiever is
Als blond de laatste wolf is dan denk ik dat babbos dit spel niet wilt gaan eindige met dood laten vallen van wolf
Zie verder weinig reden om mono te doden en blond niet
De poost van blond maken haar vandaag nog meer verdacht bij mij
 
Bovenaan