Spotprenten

Reactiescore
31
Nah, was nooit de intensie om te fuseren.

Maar doordat fanboy zo klein bleef door die war met legends, uiteindelijk toch een fusie.

Via support geregeld. Mochten gewoon internen zonder op BB te moeten. Vond het zelf ook raar maar bon, als zij zeggen dat het mag dan gaan wij daar niet moeilijk over doen.

Denk dat het zal liggen aan het feit dat de def het meeste van electro en mezelf kwamen dat dit dus onze groei 4-5 dagen heeft gehinderd. Heb er zelfs off dorpen voor naar def omgebouwd wat echt heel hinderlijk was in het begin ngl. IDK
 
Reactiescore
26
Nah, was nooit de intensie om te fuseren.

Maar doordat fanboy zo klein bleef door die war met legends, uiteindelijk toch een fusie.

Via support geregeld. Mochten gewoon internen zonder op BB te moeten. Vond het zelf ook raar maar bon, als zij zeggen dat het mag dan gaan wij daar niet moeilijk over doen.

Denk dat het zal liggen aan het feit dat de def het meeste van electro en mezelf kwamen dat dit dus onze groei 4-5 dagen heeft gehinderd. Heb er zelfs off dorpen voor naar def omgebouwd wat echt heel hinderlijk was in het begin ngl. IDK
Dus als je sucked mag je internen? Beetje omgekeerde wereld niet? Ik vind dat tegenslagen ook bij het spelletje horen anders blijft dit in mijn optiek nog steeds boosten :D
 
Reactiescore
31
Ja, sé dit heb je dus als de support de regels vaag houdt omtrent boosten. We hebben het via de regels gedaan, met een support ticket.


Zijn blijkbaar niet de enige. Of zij het via support gedaan hebben weet ik niet. (Heavyfrost zat eerst ook in oxy maar is een stamhopper)
 

Bijlagen

  • Screenshot_20220427-102335249_1.jpg
    Screenshot_20220427-102335249_1.jpg
    143,1 KB · Weergaven: 54
  • unknown-19.png
    unknown-19.png
    68,6 KB · Weergaven: 53
  • Screenshot_20220427-192613865.jpg
    Screenshot_20220427-192613865.jpg
    445,9 KB · Weergaven: 31
Reactiescore
5
Volgens mij moet je daar odv1 neerzetten ipv support team

Misschien een tip trouwens om de boostregels niet consequent te overtreden? Heb je een stuk minder last van support
Ik zou graag met je in discussie willen gaan alleen ik mag op het forum niet teveel zeggen helaas. Spotprenten moeten wel leuk blijven namelijk!
 
Bovenaan