[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Reactiescore
15
Hoi ik ben dood in weerwolven van wakkerdam omdat ze zeggen dat ik een dubbelaccount ben?? Dat werd in het begin ook al gezegd dat ik een dubbelaccount ben wat bedoelen jullie? Als jullie mij niet geloven ik kom hier via de verraders dat is een serie op RTL4 die ik kijk en heel leuk vind en in de eerste afleverint zeggen ze dat dat lijkt op weerwolven van wakkerdam (kijk maar terug als jullie me weer niet geloven) en zo ben ik op google gaan zoeken eerst naar weerwolven van wakkerdam maar toen kreeg ik alleen het kaartspel en daarna naar weerwolven van wakkerdam forum en zo kom ik hier. Ik ben jeffrey 32 jaar en woon inrotterdam ik weet niet hoe ik mij kan bewijzen
 
Reactiescore
1.707
Idd jeffrey men kan het niet hebben dat jij al wolven vangt in je 1e ronde en ze zelf niks kunnen
 
Reactiescore
15
Dankjewel ik vond ook dat ik goed speelde maar ik hoop dat ik de volgende keer niet meer dood ga
 
Reactiescore
1.014
Hoi ik ben dood in weerwolven van wakkerdam omdat ze zeggen dat ik een dubbelaccount ben?? Dat werd in het begin ook al gezegd dat ik een dubbelaccount ben wat bedoelen jullie? Als jullie mij niet geloven ik kom hier via de verraders dat is een serie op RTL4 die ik kijk en heel leuk vind en in de eerste afleverint zeggen ze dat dat lijkt op weerwolven van wakkerdam (kijk maar terug als jullie me weer niet geloven) en zo ben ik op google gaan zoeken eerst naar weerwolven van wakkerdam maar toen kreeg ik alleen het kaartspel en daarna naar weerwolven van wakkerdam forum en zo kom ik hier. Ik ben jeffrey 32 jaar en woon inrotterdam ik weet niet hoe ik mij kan bewijzen
Wel late reactie voor iemand die al sinds maandag dood is? :redface:
 
Reactiescore
15
Wel late reactie voor iemand die al sinds maandag dood is? :redface:
Waarom ik heb ook een prive leven waardoor ik niet kan kijken heb al een keer eerder een deadline gemist. Ik heb omregelmatige werktijden en dingen met mijn ex dat is gecompliceerd ik wil daar niet op in verder maar iedereen kan wel eens een paar dagen niet op een forum kijken of reageren. Trouwens ik had het al eerder gezien maar kon toen niet reageren ik vind niet dat je zomaar kan oordelen over een ander en hoe snel ik reageer
 
Reactiescore
15
Ga je naar Harmony Jeffrey ?
Hee mohniels ik dacht al te weten waar de moh voor stond. Nee helaas ik kan niet het weekend van vier juni maar ik ben de laatste tijd ook niet meer zo’n festival ganger vroeger ging ik veel meer ook naar harmony. Ga jij wel? Ga je naar defqon eind juni?
 
Reactiescore
15
Ik ga wel naar xqlusive trouwens denk ik maar de meeste vrienden van me die van hardcore zijn zijn uit vriendegroep van me ex en tja daar kan ik niet meer mee. Dus klein groepje blijft over maar die kunnen dusja je weet hoe het gaat je kan zo met iedereen vrienden worden op terrein maar je moet wel met beetje groepje gaan ook voor je eigen veiligheid enzo als je snapt wat ik bedoel haha
 
Reactiescore
1.539
lekker hoor jeffrey, ik denk dat jij en moh goede vrienden hadden kunnen zijn. misschien samen afspreken op een hardcore feestje?
 
Bovenaan