De bende van SF! (en Melt)?

Reactiescore
417
Janknoobs willen tegenwoordig alleen maar bij elkaar voor easy wins, zodat ze lekker bij elkaar in de reet kunnen kruipen en lekker kunnen opscheppen dat ze hebben gewonnen. lui die graag de uitdaging zoeken en dan wat tegen die janknoobs proberen, worden met de grond gelijk gemaakt door de meest kant en klare bs.. Lui mottn eens gewoon oldschool de uitdaging opzoeken ipv in elkaars te kruipn man.. Dan maak je dit ktspel tenminste nog boeiend..
Ik dacht dat melt probeerde de uitdaging te creëren aan het begin van de wereld. Desondanks de bans kan ik er natuurlijk vrij weinig aan doen dat wij sneller barbs uitbouwen dat dat zij edelen...
Dan nog maar op te houden over de afspraken die men wilt maken om melt er bovenop te helpen.

@lord-toms mocht gij aan mijn billetjes komen dan log ik niet meer
 
Reactiescore
1.228
Janknoobs willen tegenwoordig alleen maar bij elkaar voor easy wins, zodat ze lekker bij elkaar in de reet kunnen kruipen en lekker kunnen opscheppen dat ze hebben gewonnen. lui die graag de uitdaging zoeken en dan wat tegen die janknoobs proberen, worden met de grond gelijk gemaakt door de meest kant en klare bs.. Lui mottn eens gewoon oldschool de uitdaging opzoeken ipv in elkaars te kruipn man.. Dan maak je dit ktspel tenminste nog boeiend..
Ja als mensen uitdaging zoeken moeten ze jou in de stam nemen lijkt mij, wat denk jij @Rave Into Space
 
Reactiescore
1.363
Ik dacht dat melt probeerde de uitdaging te creëren aan het begin van de wereld. Desondanks de bans kan ik er natuurlijk vrij weinig aan doen dat wij sneller barbs uitbouwen dat dat zij edelen...
Dan nog maar op te houden over de afspraken die men wilt maken om melt er bovenop te helpen.

@lord-toms mocht gij aan mijn billetjes komen dan log ik niet meer
Waarom ga je überhaupt van die saaie premades starten..?
Da's gewoon 0 uitdaging..
Je kunt het een uitdaging noemen, omdat je het op het af zet.. Maar dat is het niet, weet jij uiteindelijk ook wel.
 
Reactiescore
1.476
Janknoobs willen tegenwoordig alleen maar bij elkaar voor easy wins, zodat ze lekker bij elkaar in de reet kunnen kruipen en lekker kunnen opscheppen dat ze hebben gewonnen. lui die graag de uitdaging zoeken en dan wat tegen die janknoobs proberen, worden met de grond gelijk gemaakt door de meest kant en klare bs.. Lui mottn eens gewoon oldschool de uitdaging opzoeken ipv in elkaars te kruipn man.. Dan maak je dit ktspel tenminste nog boeiend..
Dit doe jij al werelden lang?
 
Reactiescore
0
Wat een eindeloos gezeik op Melt…. Als iedereen zo loopt te haten op melt en zijn vriendjes los het dan gewoon op binnen het spel…

Val ze gewoon met ze allen aan… Ga met ze alleen samenwerken en val ze gewoon aan, maar nee hoor iedereen is te bang voor eigen verliezen en lopen alleen maar te zeiken op dit soort forum’s
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Ik vind de hele discussie rondom boosten juist een discussie rondom moraliteit. Volgens mij is iedereen het erover eens dat boosten moreel verwerpelijk gedrag is, het is alleen ontiegelijk moeilijk te handhaven. We zijn nu al jaren bezig in deze discussie, hebben zelfs vanuit het TWTeam een hele denktank gehad en er is in de houding van spelers van Melt helemaal niets veranderd. Ik vind de opstelling van jou als leider en bepaalde spelers in Melt belachelijk, dat heb ik ook al aangegeven. De enige manier om boosten compleet te stoppen, of in ieder geval te minderen, is door bij jezelf te rade te gaan of dit wel de manier is waarop je het spelletje wil spelen. Ik vind daarom dan ook dat zowel de betrokken spelers als de leiding van Melt zich moeten verantwoorden voor dit moreel verwerpelijke gedrag. Dat het jullie blijkbaar allemaal net niets boeit wat voor beeld anderen van jullie hebben kan.

Het gaat mij meer om het stuk waar de standaard op gelegd wordt. Los van de regels was er natuurlijk wel het een en ander te doen geweest met boosten, maar dat ging met name over hoe extreem het ging, het daadwerkelijk starten met x aantal accounts voor het pushen van je account of een MB leger hebben dat niet meer op 1 hand te tellen is. Het overgrote deel is het er ook niet helemaal mee eens met hoe er gehandhaafd wordt.
Mijn morele standpunt ligt dan ook anders, voor mij is het geen zero policy. Er zijn regels opgesteld en keuzes die gemaakt worden kunnen een gevolg hebben. Zo is dit bijvoorbeeld gebeurd bij Turtles, die een aftrek hebben gekopt. Dat is gewoon een keuze die backfired dan.

Zitten we als community namelijk op de morele lijn dat elke vorm van intern, boost, fusie volledig onacceptabel is? Of het hebben van MBs? Aan de meningen te zien zeker niet bij een groot deel. Het feit dat er al best wat bans zijn gevallen - niet alleen bij Melt maar ook andere stammen - laat in mijn ogen ook zien dat de community niet altijd even goed "om kan gaan" met de regels. En ja, Ice verdient zeker een compliment voor het niet (obvious in ieder geval) boosten. Wat ook een wijze keuze kan zijn om geen risico te lopen op bans, hoe licht de vorm ook zou zijn. Toch merk je wel dat genoeg spelers graag de grenzen op zouden willen zoeken, is niet zo dat er bij Ice nooit een poging werd gedaan tot. Is nu eenmaal een grote omslag en beetje tegen het zere been voor vele spelers. Daarnaast zijn de grenzen ook niet altijd even duidelijk, MB's zijn bijvoorbeeld toegestaan tot op zekere hoogte maar als je ze op de onjuiste manier gebruikt loop je risico. Maar waar die grenzen liggen binnen de regels is ook gissen.

Luiste en huiver @Calamity. , dan was je misschien geen maagd meer geweest
Noujazeg, je verliest met beide keuzes hersencellen maar dan word ik toch liever dronken van mn geld!
 
Reactiescore
1.542
Dat ice (toevallig keer op keer) geen weerstand van stammen krijgt kunnen wij ook niks aan doen hè. Wij zitten hier met vrij veel defensieve stammen die we op laag moraal moeten clearen, QIS die ons afsnijdt en de bans hielpen ofc ook niet mee.

Dat ice daarentegen lekker kan blijven rammen is fijn voor hun maar het lijkt wel of sommige oneindig clears blijven houden zo snel groeien (of boosten) ze.

Het is verder ook gwn wat geluk wat ze mee hebben (hoop ik tenminste) dat iannator en kornuiten geband werden en zo opgedeeld konden worden, nu weer panda in noord, die op een nogal dubieuze manier op delete gegaan is (volgens zijn stamgenoten) en snow die dan opeens op dat moment ook dorpen gaat pakken.

Wel mooi om te zien verder hoe iedereen ons maar onder een vergrootglas blijft houden en iedere overname zowat publiekelijk op het forum komt te staan terwijl er een stam is die dus 2x zo groot is als de nummer 2, in dit stadium van de wereld.
 
Reactiescore
903
Dat ice (toevallig keer op keer) geen weerstand van stammen krijgt kunnen wij ook niks aan doen hè. Wij zitten hier met vrij veel defensieve stammen die we op laag moraal moeten clearen, QIS die ons afsnijdt en de bans hielpen ofc ook niet mee.

Dat ice daarentegen lekker kan blijven rammen is fijn voor hun maar het lijkt wel of sommige oneindig clears blijven houden zo snel groeien (of boosten) ze.

Het is verder ook gwn wat geluk wat ze mee hebben (hoop ik tenminste) dat iannator en kornuiten geband werden en zo opgedeeld konden worden, nu weer panda in noord, die op een nogal dubieuze manier op delete gegaan is (volgens zijn stamgenoten) en snow die dan opeens op dat moment ook dorpen gaat pakken.

Wel mooi om te zien verder hoe iedereen ons maar onder een vergrootglas blijft houden en iedere overname zowat publiekelijk op het forum komt te staan terwijl er een stam is die dus 2x zo groot is als de nummer 2, in dit stadium van de wereld.
Kan hier enkel aan toevoegen dat dit het beleid en policy is van ICE hoe we de wereld zijn gestart.

Als jullie geen bans hadden gekopt waren wij ook niet 2x zo groot geweest, de leiding heeft meermaals de leiding van Melt gewaarschuwd voor het obvious boosten wat een ieder gewoon kon zien aan stats etc.

Dat er dan niks word gedaan of de spelers zelf hebben er lak aan gehad dat laat ik in het midden, maar dat zijn wel redenen waardoor het bij jullie een stuk lastiger gaat.

De deff stammen hebben wij net zo goed last van als jullie, we hebben een vanq die met de start gewoon goed bezig is geweest, maar als je kijkt naar de groei van CBC bijvoorbeeld dan zie je ook dat wij vast lagen met samenwerkende deff stammen om ons heen.
 
Reactiescore
1.542
Kan hier enkel aan toevoegen dat dit het beleid en policy is van ICE hoe we de wereld zijn gestart.

Als jullie geen bans hadden gekopt waren wij ook niet 2x zo groot geweest, de leiding heeft meermaals de leiding van Melt gewaarschuwd voor het obvious boosten wat een ieder gewoon kon zien aan stats etc.

Dat er dan niks word gedaan of de spelers zelf hebben er lak aan gehad dat laat ik in het midden, maar dat zijn wel redenen waardoor het bij jullie een stuk lastiger gaat.

De deff stammen hebben wij net zo goed last van als jullie, we hebben een vanq die met de start gewoon goed bezig is geweest, maar als je kijkt naar de groei van CBC bijvoorbeeld dan zie je ook dat wij vast lagen met samenwerkende deff stammen om ons heen.

Klopt zeker wat je zegt hoor, idk of de bans dusdanig effect hadden dat we zo achter zijn gaan lopen hoor. Het kost je ofc wel een week opbouw weer door het clearen van de bans en vooral in het geval van Cala dat ze gwn 3 dagen hebben gewacht voor de ban geaccepteerd werd omdat support het presteert om maar 1x per dag te reageren, vaak kan je er dan nog alsnog geen zak mee.
 
Reactiescore
903
Klopt zeker wat je zegt hoor, idk of de bans dusdanig effect hadden dat we zo achter zijn gaan lopen hoor. Het kost je ofc wel een week opbouw weer door het clearen van de bans en vooral in het geval van Cala dat ze gwn 3 dagen hebben gewacht voor de ban geaccepteerd werd omdat support het presteert om maar 1x per dag te reageren, vaak kan je er dan nog alsnog geen zak mee.
Ja jullie hebben de bans gekregen op het moment dat je juist hard kon gaan groeien, op het moment dat je los kon gaan zijn er 2 bans geweest. En die week opbouw wat je dan nodig hebt om je dorpen weer terug te pakken, hebben wij bijv kunnen gebruiken om andere stammen te pakken.

Natuurlijk ligt het ook aan de ligging ofcourse, maar de bans hebben wel een bijdrage geleverd aan de huidige achterstand
 
Reactiescore
725
Conclusie, tis nooit goe
 
Reactiescore
1.139
Dat ice daarentegen lekker kan blijven rammen is fijn voor hun maar het lijkt wel of sommige oneindig clears blijven houden zo snel groeien (of boosten) ze.
Opzich valt dit reuze mee als je goed kijkt welk account wat uitvoert zitten er best wel normale breaks tussen acties, kijk maar naar ons zat wel 10 dagen tussen onze vorige actie dus dan zijn alle clears gewoon al weer vol.
 
Bovenaan