De bende van SF! (en Melt)?

Reactiescore
2.444
Als je enige eigenwaarde hebt lijkt 't me toch dat je zulke aantijgingen wil tegenspreken, zeker als het zo simpel is als het geval van Turtles. Met een rapportje of 4-5 en een situatieschets hadden ze er al een heel stuk beter voor gestaan dan nu. Ik snap dat het ingame, helaas, relatief weinig effect heeft, maar desalniettemin zal ik om m'n eigenwaarde te behouden altijd mezelf verdedigen als er valse aantijgingen mijn kant op worden gegooid. De manier waarop de leden van Melt in gingen op deze situaties waren vooral enorm schrijnend, dan hadden ze imo net zo goed niet kunnen reageren.

Dan ga je er vanuit dat mensen die op dermate wijze spelen in het spelletje enige eigenwaarde hebben en/of het ze iets kan schelen wat de rest van de mensen die dit oude browser spelletje van ze vinden.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Dan ga je er vanuit dat mensen die op dermate wijze spelen in het spelletje enige eigenwaarde hebben en/of het ze iets kan schelen wat de rest van de mensen die dit oude browser spelletje van ze vinden.
Nee, dat geef ik in het eerste deel van de post aan?
 
Reactiescore
7.918
Nou die toeval bestaat blijkbaar toch echt, want ik zweer je wij wisten echt niet dat die andere aan vielen. Ik snap heel goed dat het er triest uit ziet. Wij hebben als stam aangevallen dat is een stam van 6 spelers. Dat andere spelers hun aanvielen is buiten ons om gegaan. Wij hebben nog 0,0 contact gehad met de andere spelers die aanvielen. Echter waren dat dorpen in de RIM die daar ook behoorlijk voor het oprapen lagen en ver van het eigen cluster lagen.

1650628557658.png
 
Reactiescore
63
het is gewoon dat andere snoepen van de dorpen bij neon wij vielen duidelijk al van te voren aan.

Het is wel leuk dat tw uiteindelijk alleen maar draait om zeiken en zeuren op t algemeen forum tegenwoordig
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Dan wist je voor deze hele reeks berichten dus al waarom ze niet reageren maar verwachten je toch nog een reactie? :)
Doe ik niet per se, maar lijkt me terecht om dat zooitje eens op hun plek te zetten

het is gewoon dat andere snoepen van de dorpen bij neon wij vielen duidelijk al van te voren aan.

Het is wel leuk dat tw uiteindelijk alleen maar draait om zeiken en zeuren op t algemeen forum tegenwoordig
Tis maar goed dat P&P niet zo belangrijk meer is, anders zou je nog harder af gaan dan je nu al doet
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Ik ben zelf niet echt op dit topic ingegaan omdat ik liever inga op de "normale" propaganda onderwerpen. Immers is heel het stukje van boosten meer een verhaal "dit mag niet volgens de regels van TW team" in plaats van propaganda op basis van moreel standpunt. Plus dat iedereen ook een eigen invulling wil meegeven aan de boostregels. Uiteindelijk deelt het TW team de straffen uit. Neem je risico dan loop je ook risico. Immers hebben we hier al twee bans gekopt. Daar moeten we zelf mee dealen, ongeacht wat iedereen van de bans zelf vindt. Dan hoef ik verder hier ook geen discussie te voeren van zijn spelers stamgenoten of MB's, mag dit stukje wel volgens de regels, mag dit stukje niet volgens de regels.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Ik ben zelf niet echt op dit topic ingegaan omdat ik liever inga op de "normale" propaganda onderwerpen. Immers is heel het stukje van boosten meer een verhaal "dit mag niet volgens de regels van TW team" in plaats van propaganda op basis van moreel standpunt. Plus dat iedereen ook een eigen invulling wil meegeven aan de boostregels. Uiteindelijk deelt het TW team de straffen uit. Neem je risico dan loop je ook risico. Immers hebben we hier al twee bans gekopt. Daar moeten we zelf mee dealen, ongeacht wat iedereen van de bans zelf vindt. Dan hoef ik verder hier ook geen discussie te voeren van zijn spelers stamgenoten of MB's, mag dit stukje wel volgens de regels, mag dit stukje niet volgens de regels.
Ik vind de hele discussie rondom boosten juist een discussie rondom moraliteit. Volgens mij is iedereen het erover eens dat boosten moreel verwerpelijk gedrag is, het is alleen ontiegelijk moeilijk te handhaven. We zijn nu al jaren bezig in deze discussie, hebben zelfs vanuit het TWTeam een hele denktank gehad en er is in de houding van spelers van Melt helemaal niets veranderd. Ik vind de opstelling van jou als leider en bepaalde spelers in Melt belachelijk, dat heb ik ook al aangegeven. De enige manier om boosten compleet te stoppen, of in ieder geval te minderen, is door bij jezelf te rade te gaan of dit wel de manier is waarop je het spelletje wil spelen. Ik vind daarom dan ook dat zowel de betrokken spelers als de leiding van Melt zich moeten verantwoorden voor dit moreel verwerpelijke gedrag. Dat het jullie blijkbaar allemaal net niets boeit wat voor beeld anderen van jullie hebben kan.
 
Reactiescore
1.542
Iedereen is weer zo boos hier, fijn weekend!
 
Reactiescore
5.598
Waarom zouden mensen nog een inhoudelijke reactie geven op aantijgingen? Het is bijzonder jammer maar het AF heeft al een tijdje zo goed als geen invloed meer op wat er in-game gebeurd. Aantijgingen kunnen weggelachen worden of er kan simpelweg niet op gereageerd worden zonder dat dit ook maar enige invloed heeft in-game. Waarom zouden mensen tegenwoordig dan nog serieus op het AF reageren? Het levert zo goed als niks op en kost je een hoop gezeik. Die Peaky Blinders hierboven verwoord het echt dramatisch maar hij heeft enigszins gelijk in wat hij zegt, P&P en daarbij het spel is tegenwoordig bijzonder weinig anders dan elkaar afzeiken en uitlachen. En dat vind ik bijzonder jammer maar ik begrijp volkomen waarom mensen geen poging meer doen serieus te reageren hier.
Wat voor consequenties ingame doel je dan op? Consequenties ingame komen vaak doordat de ander partij dmv druk van buitenaf (P&P) toch maar besluit er wat aan te gaan doen. Nu heb je inderdaad een schandalig grote groep mensen die zich nergens meer wat van aantrekt, maar serieus reageren op aantijgingen vind ik wel vrij normaal. Voor de rest is de kracht van het AF en P&P inmiddels wel vervlogen inderdaad, omdat meeste werelden gestart worden met 1 doel en maar 1 doel alleen, geen ruimte voor wat anders (maak ik me net zo schuldig aan). Dus wat er ook gebeurd, zal niet veel uitmaken, deze wereld wordt toch Melt vs Ice, dat is precies wat we (helaas) al vrij snel wiste. Daarbij geeft het gross van ons niet veel meer om ''naam en eer'' dusja, dan valt er ook weinig te doen meer.
 
Reactiescore
2.444
Wat voor consequenties ingame doel je dan op? Consequenties ingame komen vaak doordat de ander partij dmv druk van buitenaf (P&P) toch maar besluit er wat aan te gaan doen. Nu heb je inderdaad een schandalig grote groep mensen die zich nergens meer wat van aantrekt, maar serieus reageren op aantijgingen vind ik wel vrij normaal. Voor de rest is de kracht van het AF en P&P inmiddels wel vervlogen inderdaad, omdat meeste werelden gestart worden met 1 doel en maar 1 doel alleen, geen ruimte voor wat anders (maak ik me net zo schuldig aan).

''heeft al een tijdje zo goed als geen invloed meer op wat er in-game gebeurd.''

Het AF heeft zo goed als geen consequenties meer op wat er ingame gebeurd doelde ik op.


Dus wat er ook gebeurd, zal niet veel uitmaken, deze wereld wordt toch Melt vs Ice, dat is precies wat we (helaas) al vrij snel wiste. Daarbij geeft het gross van ons niet veel meer om ''naam en eer'' dusja, dan valt er ook weinig te doen meer.

Jezus, keek net voor de lol eens naar tw stats, ik mag voor jullie hopen dat het de rest van de wereld vs Ice wordt maar zelfs dan lijkt de wereld alweer zo goed als gespeeld. Nu al twee keer zo groot als Melt na anderhalve maand zonder weerstand spelen, wth.
 
Reactiescore
742
Jezus, keek net voor de lol eens naar tw stats, ik mag voor jullie hopen dat het de rest van de wereld vs Ice wordt maar zelfs dan lijkt de wereld alweer zo goed als gespeeld. Nu al twee keer zo groot als Melt na anderhalve maand zonder weerstand spelen, wth.
Nou, dat kan je echt niet maken met meerdere stammen op 1 stam he, dat vind ik moraal echt niet netjes.... daar ging nou juist dit hele stuk over? dat die neon ofzo werd aangevallen door 10 man...

@Chameleon gebruik is minder woorden man heb wel wat beters te doen dan je politiek correcte mening te horen/lezen TLDR
 
Reactiescore
5.598
''heeft al een tijdje zo goed als geen invloed meer op wat er in-game gebeurd.''

Het AF heeft zo goed als geen consequenties meer op wat er ingame gebeurd doelde ik op.




Jezus, keek net voor de lol eens naar tw stats, ik mag voor jullie hopen dat het de rest van de wereld vs Ice wordt maar zelfs dan lijkt de wereld alweer zo goed als gespeeld. Nu al twee keer zo groot als Melt na anderhalve maand zonder weerstand spelen, wth.
Kan er ook niks aan doen dat die gasten bans pakken en slomer edelen dan rolgehakt
 
Reactiescore
70
Misschien moeten jullie een keertje je geld uitgeven aan pils in plaats van aan PP. Daar word je een stuk gezelliger van en dan wordt t spelletje ook nog eens spannender.
 
Reactiescore
5.598
Haha kom Tom, we weten beide dat er een hoop gedaan had kunnen worden om de wereld wat gelijker te maken.
Tuurlijk, maar geldt aan beide kanten.
 
Reactiescore
5.598
Misschien moeten jullie een keertje je geld uitgeven aan pils in plaats van aan PP. Daar word je een stuk gezelliger van en dan wordt t spelletje ook nog eens spannender.
Luiste en huiver @Calamity. , dan was je misschien geen maagd meer geweest
 
Reactiescore
1.363
Haha kom Tom, we weten beide dat er een hoop gedaan had kunnen worden om de wereld wat gelijker te maken.
Janknoobs willen tegenwoordig alleen maar bij elkaar voor easy wins, zodat ze lekker kunnen opscheppen dat ze hebben gewonnen. lui die graag de uitdaging zoeken en dan wat tegen die janknoobs proberen, worden met de grond gelijk gemaakt door de meest kant en klare bs.. Lui mottn eens gewoon oldschool de uitdaging opzoeken ipv in elkaars te kruipn man.. Dan maak je dit spel tenminste nog boeiend..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
5.598
Niks beters dan de reet van mn stammies
 
Bovenaan