ANIMOWANA DZIEWCZYNKA en zijn persoonlijke stam boosters

Reactiescore
31
Beste AF'ers,

Eerst en vooral dacht ik dat het tegen de regels was om op een .nl server te spelen als je geen Nederlands kan. Dus waarom dat er hier 10 stammen vol Polen op spelen zonder waarschuwing of bans is mij al vreemd. Ja ik heb het over jullie 4x Oxy, POPA, POPB, POPC, dojazd,....

Vervolgens gebruikt ANIMOWANA DZIEWCZYNKA een HELE STAM "Dojazd" als zijn persoonlijke boosters/pushers. Hij laat namelijk hun voor hem clearen, en dan loopt hij simpel binnen. Heb ook screentjes gehad van hun forum dat gewoon 1 en al Pools is.

Naar mijn weten is dit tegen de pushing/boosting regels? Hij haalt er overduidelijk voordeel uit om gratis 3-4k dorpen te edelen, en staat hierdoor ook vlotjes rank 1 omdat hij gewoon zijn clear kan behouden en voor de rest vol voor pakketjes kan gaan.

Kan hier aub iets aan gedaan worden? Naar mijn weten heeft WeLikeTurtles. voor de exacte zelfde reden een ban gehad met -30 of -50% dorpen aftrek op w85, zou graag hetzelfde zien voor deze POOLSE speler! (Ik ben btw niet racistisch, maar de regels vermelden duidelijk dat er in NL gecommuniceerd moet worden, en dat doen ze duidelijk niet, en dan gaan ze ook nog eens met een hele stam boosters spelen, er is niet eens moraal...

Danku vriendelijk.

Groetjes,
Stef

P.S: Desbetreffende spelers hebben allemaal 1 dorp. Hebben wel edels, maar kiezen ervoor om te vooredelen voor hem, ipv zelf dorpen te nemen. Dus nee het is niet gewoon vriendjes politiek, dit is straight up BOOSTING EN PUSHING!

P.P.S: Zie afbeeldingen als bewijs.
 

Bijlagen

  • Animow.png
    Animow.png
    91,2 KB · Weergaven: 64
  • ani 1.png
    ani 1.png
    384,4 KB · Weergaven: 65
  • ani 2.png
    ani 2.png
    390 KB · Weergaven: 59
  • ani 3.png
    ani 3.png
    420,8 KB · Weergaven: 63
Laatst bewerkt:
Reactiescore
63
Yep, maar kon niet alle afbeeldingen erop gooien. Hoop echt op een ban, dit is gewoon ziekmakend hoe hard die voor free kan groeien, en dan nog de grote Jan komen uithangen in men DM's, flikker toch lekker op. Echt een loser haha
top goed om te horen bewijs is over duidelijk vandaar dat ik direct de popc speler naast me uit de weg heb geruimd. Laten we ze maar gauw wegspelen :)
 
Reactiescore
47
Vraag me anders ook wel af hoe spelers als Mcdonald trump rustig een 3.3k en een 3.8k dorp in 1dag kunnen edelen zonder enige ODA voor die 2 spelers (zie de ODD maar even)

Wat mij betreft niet veel beter dan degene waar jij het over hebt haha
 
Reactiescore
5
Geluk gehad, kunnen er ook niet aan doen dat deze twee spelers full off waren gestart naast trumpmeister.. Wij zijn ons trouwens wel degelijk bewust van de pushing regels en zouden ons dit niet riskeren.. Als we dit afgesproken hadden met voorgaande spelers en slechte intenties hadden, zouden we niet zo dom geweest zijn om geen enkele troepen te clearen. Ik weet het niet meer helemaal zeker maar denk dat onze stamgenoot één vd twee heeft kunnen clearen toen die ons hielp edelen, alleszins weet ik nog dat bij het andere dorp de troepen gedodged waren bij overname.. Kunnen er ook niet aan doen dat ze zo dom speelden, ofwel had ie proberen snipen (terugkomst na aanval op barb), maar dat kan op deze trolltiming wereld wel eens tegenvallen..

Bij deze het antwoord op uw vraag, zelf stelde ik mij ook wel vragen waarom dat ze niet wat meer weerwerk boden.. Meer kan ik je dr niet over zeggen, vraag het ze zelf eens wat hun plan was..
 
Reactiescore
31
Vraag me anders ook wel af hoe spelers als Mcdonald trump rustig een 3.3k en een 3.8k dorp in 1dag kunnen edelen zonder enige ODA voor die 2 spelers (zie de ODD maar even)

Wat mij betreft niet veel beter dan degene waar jij het over hebt haha
Sommige stammen helpen elkaar met clearen/vooredelen, heb je daar al eens over nagedacht? Ja dit is volgens de regels als een stamlid dit doet. Niet als een hele andere stam het doet voor 1 speler. Onderling clearen door diegene met de grootste clears is gewoon het slimste om te doen.

Verwijs je graag door naar verslagen tegenstanders van ons als stam :)

Groetjes,
Stef
 
Reactiescore
16
Goed werk! Laat al die spelers maar gauw vertrekken die niet volgens de regels en dus fair kunnen spelen. Dat er nog maar veel opgespeurd mogen worden en we gezamenlijk mogen blijven optrekken tegen spelers die onze werelden niet waard zijn.
 
Reactiescore
14
Vraag me anders ook wel af hoe spelers als Mcdonald trump rustig een 3.3k en een 3.8k dorp in 1dag kunnen edelen zonder enige ODA voor die 2 spelers (zie de ODD maar even)

Wat mij betreft niet veel beter dan degene waar jij het over hebt haha
1650204266863.pngHiermee moet wel duidelijk zijn wat er is gebeurd. In vergelijking met ANIMOWANA DZIEWCZYNKA krijgen wij de dorpen niet zonder troepen verlies.
 
Reactiescore
47
Dan ben ik ook niet te beroerd om excuus te maken als ik het verkeerd had gezien, het viel me vooral op dat beide spelers 64 en 0 ODD erbij hadden gekregen die dag
 
Reactiescore
5
Dan ben ik ook niet te beroerd om excuus te maken als ik het verkeerd had gezien, het viel me vooral op dat beide spelers 64 en 0 ODD erbij hadden gekregen die dag
Excuses zeker aanvaard! Ik vind het ook logisch dat deze vraag gesteld word hoor, aangezien we het gisteren zelf ook hadden over het feit dat het belachelijk is dat we 2, 3,5k+ dorpen kan edelen met boerderij level 18/19/20+-. (Een beetje zoals mijn CO , en controlling chaos zeiden).

Maar tot nu toe hebben we eigenlijk weinig troepen gevonden bij de meeste spelers, dus hebben we daar geluk in of is iedereen op deze wereld gewoon gretig naar enkel grondstoffen te uppen en sparen voor paketten.

-Raymon
 
Bovenaan