Spotprenten

Reactiescore
903
Reactiescore
146
Zonder te oordelen of het terecht of onterecht is maar waarvoor zijn jullie geband?
Zie wel wat interns dus gok daarvoor? R.A.W. enzo

Onze stamgenoot (willekeurig geen premade) wilt stoppen i.v.m. prive zaken.

Wordt navraag gedaan of we hem mogen verdelen (blijkt niet nagevraagd te zijn door deze persoon) geeft ons groen licht en we verdelen de dorpen.

5 dagen later ban, 50% aftrek ( blijkt 110k van de 180k te zijn, edellimiet compleet weg, bbs vol met def natuurlijk aan puntenlimiet

Dus idd 5 dorpjes van raw is boosten, na jaren niet niet gespeeld te hebben dacht ik terug te komen om met Bjorn te spelen en co, maar is godzijdank voor korte duur. Wat een miezerig bannetje op de zieligste manier en geen overleg want je kent support
 
Reactiescore
167
Onze stamgenoot (willekeurig geen premade) wilt stoppen i.v.m. prive zaken.

Wordt navraag gedaan of we hem mogen verdelen (blijkt niet nagevraagd te zijn door deze persoon) geeft ons groen licht en we verdelen de dorpen.

5 dagen later ban, 50% aftrek ( blijkt 110k van de 180k te zijn, edellimiet compleet weg, bbs vol met def natuurlijk aan puntenlimiet

Dus idd 5 dorpjes van raw is boosten, na jaren niet niet gespeeld te hebben dacht ik terug te komen om met Bjorn te spelen en co, maar is godzijdank voor korte duur. Wat een miezerig bannetje op de zieligste manier en geen overleg want je kent support


Zullen we het tw-boost-team bannen? Zoveel onrechtvaardigheid en meten met dubbele standaarden...
 
Reactiescore
5.591
Het schijnt dat ene hele verstandige man en tevens voorvechter tegen de boost regels dit al had voorspeld en het TW team waarschuwde. Vanwege de veiligheid van dit icoon, zal de naam onherkenbaar in beeld worden gebracht.
499F59F0-FF5C-4490-A544-03FF4B4FBE3A.jpeg
 
Reactiescore
579
Hadden we als community nou maar gewaarschuwd dat het dramatisch zou werken....
Voor spelers die azen op voordeeltjes is het idd dramatisch. Echter als je gewoon al je dorpen cleart en niet gratis wil innemen (voor gratis dorpen is er overigens al een 'barbarendorpen workaround' die toegestaan is)... dan heb je daar geen last van. En als je (wss bewust) de grenzen van wat mag, niet opzoekt... eveneens niet.

Persoonlijk ben ik blij met de handhaving, dat hadden ze jaren eerder moeten doen (op alle gebieden) en dan had niemand zich nu verongelijkt gevoeld. In tegenstelling tot andere servers, mocht er hier altijd meer... nu (dat denk ik toch) worden de servers langzamerhand gelijkgesteld.

Tja, Tom... dat is van alle tijden, TW scant niet pro-actief op alle overtredingen, vaak verkrijgt men pas straf... als iemand je account gerapporteerd heeft. Zo zal je de ene keer door de mazen van de regels glippen en een andere keer niet. En sta je eenmaal in het vizier van support door een ban, dan loop je meer kans op een ban op een volgende wereld omdat ze je vaker controleren.
 
Reactiescore
2.367
Ik weiger
 
Bovenaan