Spotprenten

Reactiescore
344
Eentje op delete staat er. Je noemt al 2 namen op. Dus denk niet dat je het goed begrijpt.
 
Reactiescore
5.686
Eentje op delete staat er. Je noemt al 2 namen op. Dus denk niet dat je het goed begrijpt.
Dus eentje op delete terwijl ze dezelfde “daad” hebben begaan, zou vreemd zijn toch? Vandaar dat ik 2 zeg.
 
Reactiescore
581
Dus in dit geval zouden Calamity en Turtles op delete moeten en vervolgens alle stamleden -50% + aanvalbare ban. Lees ik dit goed?
Nope, vroeger een standaard straf bij dubbelaccounting en ernstige overtredingen (met twee accounts) eentje op delete, en de andere account 50% dorpen aftrek.

Dan gaat het bij de straf dus alleen om Cala en Turtles en niet om de rest van de stam. Die drie dagen aanvalbare ban heb ik er zelf bij gezet, dat was normaal geen onderdeel van deze strenge straf.
 
Reactiescore
242
Nope, vroeger een standaard straf bij dubbelaccounting en ernstige overtredingen (met twee accounts) eentje op delete, en de andere account 50% dorpen aftrek.

Dan gaat het bij de straf dus alleen om Cala en Turtles en niet om de rest van de stam. Die drie dagen aanvalbare ban heb ik er zelf bij gezet, dat was normaal geen onderdeel van deze strenge straf.
Er wordt hier niet op een dubbel account gespeeld though.
 
Reactiescore
5.686
Reactiescore
581
Als je hier de Calimity. account roast voor vuil spel middels boosts en je InGame ineens dumps op je hoofddorp krijgt, van een onbekende speler.

Die daarna in een PM aangeeft dat het idd dumps zijn, dat hij wil stoppen en dat hij in contact staat met Calimity. op Discord... Ik zie een strafverzwarende omstandigheid aankomen...
 
Reactiescore
581
Je snapt dat elke flapdrol kan zeggen dat ie dat daarom op je stuurt he?

Beetje kritisch denken bro.
Nou, ik zal eens zien wie zijn dorpen straks overneemt als ze leeg zijn... die kon wel eens een boost ban aan zijn broek krijgen.

En toeval bestaat niet, ik roast Cala hier... hij gooit kort daarna dumps, heeft contact met Cala op discord en dan komt daarbij dat Cala één van de weinige is, die weet waar Triador speelt. Iets teveel toeval in mijn ogen om toeval te kunnen zijn.
 
Reactiescore
742
Nou, ik zal eens zien wie zijn dorpen straks overneemt als ze leeg zijn... die kon wel eens een boost ban aan zijn broek krijgen.

En toeval bestaat niet, ik roast Cala hier... hij gooit kort daarna dumps, heeft contact met Cala op discord en dan komt daarbij dat Cala één van de weinige is, die weet waar Triador speelt. Iets teveel toeval in mijn ogen om toeval te kunnen zijn.

Dacht dat Willem engel niet op sociale media mocht komen...
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ik ben benieuwd, want we hebben op Cala niemand op jou afgestuurd. Dat je ons roast boeit mij niks hoor.
 
Bovenaan