De bende van SF! (en Melt)?

Reactiescore
38
Een tijdje geleden heb ik besloten dit spel nog maar weer eens op te pakken. De combinatie van de snelle wereld en het boosten dat zou worden aangepakt deden mij besluiten om eens te beginnen op wereld 85. Al na een paar dagen zat ik in een stam met twee anderen, het liep allemaal prima. Uit het niets sprong de speler Are You Serious midden tussen mijn dorpen, over een afstand van minstens 30 velden (van coördinaat 538|522 naar 560|545) met een looptijd van 18 uur. Natuurlijk stuurde ik toen verkenners om het dorp eventueel terug te pakken en toen stuurde Are You Serious een mededeling.

8e2c74392733aff1042eb5129ecfc2b8.png


Ik zat nog geen 3 dagen in de stam en ging er dus op goed vertrouwen vanuit dat de nr. 1 van mijn stam dit goed geregeld zou hebben. Ook kreeg ik de belofte dat er niemand zou worden aangevallen door Are You Serious?.

Op 30/03 was het dan zo ver, ik kreeg bezoek van de hele stam SF. Er werden wat nukes en edelmannen mijn kant op gestuurd. Met succes ik me weten te verdedigen tegen de overmacht die onze kant op kwam. Ik heb toen al meerdere keren aan onze twee stamgenoten gevraagd of zij wellicht wat defensieve troepen konden missen, maar kregen niets voor elkaar omdat zij zogezegd ook onder aanval zouden liggen en dus niets konden missen. Dit is raar als je hun statistieken bekijkt. Ze hebben beide geen verslagen tegenstanders als verdediger bereikt op die dag namelijk. Alle edelmannen kwamen vanaf Peaky Blinders en alle kleinere spelers in de stam fungeerden als moraalbrekers, een apart gegeven met de huidige regels die dit tegen zouden moeten gaan.

Een paar dagen terug verloor Invisible Force ineens al zijn dorpen aan Peaky Blinders en We Like Turtles. Al toen dit de eerste keer, zonder verslagen tegenstanders, gebeurde hebben wij een mededeling gestuurd. Alles werd gelezen maar niet beantwoord:
e3df5c2c694fde8f96f56eaafe17a683.png

In de statistieken is weer te zien dat er amper troepen zijn verslagen op verdedigend gebied, hij zou namelijk inactief zijn. Dit is raar omdat er wel aangevallen werd zoals in de verslagen tegenstanders als aanvaller staat.
https://nl.twstats.com/nl85/index.php?page=player&id=487969980&mode=history

Gisteren was het opnieuw raak. Ik kreeg een aanval of 50 binnen van de hele stam SF terwijl We Like Turtles. (toevallig!!!!!!) aanviel op White Shadow. Ik heb om rapportjes gevraagd en kreeg toen een stel rapportjes waarin niks gebeurde. De andere 5x werd de vraag genegeerd. Hier werden dorpen gepakt met weinig verliezen en kon White Shadow geen deff sturen om te helpen. Door alweer een knap staaltje deffwerk aan mijn zijde presteerde ik het om geen dorpen te verliezen maar wel een hoop troepen. Met een rang 115 op punten de rang 15 op verdediger bekleden is natuurlijk niet niks. Daar kan ene Peaky Blinders nog een puntje aan zuigen, maar wat wil je met een hele stam vol moraalbrekers zonder defensieve troepen.

fb6ce547af983ac4de9a2bee8a7cf89c.png


Toen ik gisteravond aan het praten ging met mensen in de buurt kwam de aap al snel uit de mouw. We Like Turtles., Peaky Blinders en mijn lieftallige stamgenootjes blijken allemaal samen te werken in aanvalsplannen op stammen in de buurt. Ook nog wel een leuk weetje: terwijl heel SF! de hele dag aanvallen stuurde om gelijktijdig aan te komen verloor een stamgenoot van ze opeens (weer toevallig!!!!!!) alle dorpen aan We Like Turtles. en dit natuurlijk weer zonder veel verslagen tegenstanders.

aa12e7911757689de5698b90cc9cbe12.png

79978621f33eb0c87febc6db0027f874.png


Is het spelletje nou echt zo erg kapot aan het gaan dat iedereen zo achterbaks moet spelen? Prima dat je me aanvalt met je hele stam, blijkbaar heb je dat nodig. Jammer dat jullie mijn stamleden zo beïnvloeden om geen DEFF te sturen en waarschijnlijk zelfs hun dorpen gratis overnemen. Dit gaat voor Peaky Blinders en We Like Turtles., twee toekomstige stamleden als ik de roddels en een kleine verspreking van een speler van Peaky Blinders mag geloven ;)

21ae39e48f034bb5e34bfad84071e416.png


Ook nog wel leuk: een ouderwetse onlinecheck. Dit deden ze al toen ik begon met spelen en gebeurt blijkbaar nog steeds.

548c0e47021250445d9ec1aed4a5976b.png


e4a624240c3ca466c67d986aa7e0e22b.png


Het is een langer verhaal geworden dan ik had gedacht maar hoop dat het duidelijk is.

Met vriendelijke groet Neon Lights
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Melt stelletje noobs vooral die turtles die bakken er niks van
 
Reactiescore
344
Ik denk miscommunicatie en dat de co’s wederom niet op de hoogte waren ! Dus dit word straks aan de kant geschoven met heeeel misschien een excuses.
 
Reactiescore
438
Jammer om te zien dat het op deze manier moet.

Valt te bezien of dit daadwerkelijk boosten is maar achterbaks is het wel.
De vraag is en blijft natuurlijk; zullen alle samenwerkende partijen later 'tegen elkaar' keren waarbij er één account dan iedere keer de perfecte tijden weet te vinden waarbij de andere accounts er toevallig niet zijn?
 
Reactiescore
2.433
Reactiescore
344
Dorpen uitbouwen voor een ander valt indd niet onder boosten. Dat is inmiddels wel bewezen.
 
Reactiescore
448
Daar is het 6de account van Melt gebleven dus.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Is dit het einde van Turtles?
 
Bovenaan