Conceived by Stabs

Reactiescore
1.585
Het is leuk om te lezen.

Ik heb dag 1 CbC aangesproken om te gaan te MB-en. Dat kon niet, want er is een nieuwe regel. Dat wist ik niet (laatste W was 82).
Toen hebben we afgesproken dat ik een stam kon joinen/oprichten. Heb ik gedaan met de afspraak dat ik op del. zou gaan, zodat we de regels zouden omzeilen en zij mijn dorpen konden innemen door op bb te gaan. Prima wat mij betreft. Verder is er weinig contact geweest, wel altijd vanuit mijn kant om te horen hoe het aan die kant gaat.
Met Vanq zijn er nooit afspraken gemaakt, echter is het raar dat je dan de MB van jouw stamgenoot wegedeeld en zelf 1 dorp pakt als CbC zijnde.
Ik heb gisteren Jordi en vandaag een co (Daffy Duck) aangesproken. Antwoord was ik weet hier niets van en geen reactie.
Met deze mensen speel ik al jaren samen.
Jammer en tw onwaardig.

Oei…. Laat ice zich hier van haar beste kant zien? Ik wist wel dat er een addertje onder het gras zat, ons maar memen en beschuldigen maar ondertussen…..
 
Reactiescore
417
Het is leuk om te lezen.

Ik heb dag 1 CbC aangesproken om te gaan te MB-en. Dat kon niet, want er is een nieuwe regel. Dat wist ik niet (laatste W was 82).
Toen hebben we afgesproken dat ik een stam kon joinen/oprichten. Heb ik gedaan met de afspraak dat ik op del. zou gaan, zodat we de regels zouden omzeilen en zij mijn dorpen konden innemen door op bb te gaan. Prima wat mij betreft. Verder is er weinig contact geweest, wel altijd vanuit mijn kant om te horen hoe het aan die kant gaat.
Met Vanq zijn er nooit afspraken gemaakt, echter is het raar dat je dan de MB van jouw stamgenoot wegedeeld en zelf 1 dorp pakt als CbC zijnde.
Ik heb gisteren Jordi en vandaag een co (Daffy Duck) aangesproken. Antwoord was ik weet hier niets van en geen reactie.
Met deze mensen speel ik al jaren samen.
Jammer en tw onwaardig.
Ook namens mij, mijn excuses, ik wist ook niet van deze afspraken omdat er nauwelijks contact was. Ik ben het eens met het feit dat het raar is dat je een dorp wegedeld van een MB. Hier doe je achteraf helaas niks meer aan.

Uit interesse zou ik nog wel willen vragen hoe jij het MBen voor je zag. Zoals Tom al aangaf is mijn intentie altijd geweest om zonder MB te spelen (aangezien dit volgens de regels ook niet meer mag).
 
Reactiescore
344
Oef is snow voor ice in het leven geroepen ? Die zag ik nou niet aankomen.
 
Reactiescore
1.585
Ik voel een meme dinsdag aankomen
 
Reactiescore
725
Al die negativiteit is nergens voor nodig jongens, laten we hier gewoon lekker memen om hier later op terug te blikken.
 
Reactiescore
344
Ik eis vanwege de nieuwe regels een perma ban voor wereld 85. De spelers die met voorbedachte rade de regels willen omzeilen.
 
Reactiescore
60
Beetje laf om zo een nieuwe wereld te spelen, dit verpest het hele spel (samen met premium). Hoop dat hier iets aan gedaan wordt, dacht dat boosten niet meer toegestaan was.
 
Reactiescore
5.687
Vreselijk kinderachtige reacties. Dat die opzet zo is afgesproken is 1 ding en had in mijn ogen nooit mogen gebeuren, want nu kan ik namelijk niet meer moraalridderen op Melt. Echter is dit uiteindelijk dus ook niet gebeurd. Het gaat hier om een stab, want helaas is het dat inderdaad. Een stab die ik hierboven meermaals genuanceerd hebben en uitgelegd. Op de beschuldiging van boosten ga ik dan ook absoluut niet in, dit is nooit gebeurd.
 
Reactiescore
454
Toegeven dat ice meerdere mbs heeft

En wij als vinci gwn alle mbs afgewezen hebben en er 0 hebben
Vieze boosters!
 
Bovenaan