Breken van afkoelperiode BG BorisdeKat (misscommunicatie)

Reactiescore
451
Ik vind het gwn grappig naar de screens tussen mathieu en luc gelezen te hebben.
Nu gaan janken om een klein bgtje ergens terwijl mathieu altijd riep graag uitdaging te willen..
 
Reactiescore
1.542
Ik vind het gwn grappig naar de screens tussen mathieu en luc gelezen te hebben.
Nu gaan janken om een klein bgtje ergens terwijl mathieu altijd riep graag uitdaging te willen..

Ja achja je mag niks meer tegenwoordig, het spel heet TRIBAL wars maar bg’s en nap’s mogen niet meer want dan creëer je overmacht..
 
Reactiescore
1.918
proficiat QQ met de 5000% gs pakketjes

nu nog iemand vinden om alles op te meppen
 
Reactiescore
1.228
Reactiescore
5.599
Dan is dit zeker geen goed moment om onze BG met Schedel aan te kondigen…
 
Reactiescore
1.542
Reactiescore
1.918
bedankt maar ik speel niet op qq het zijn mijn grootste rivalen
 
Reactiescore
1.363
Wat voor stam had/ wie "recruit" (gaat later als "intern" boost kuchproest) mathieu de saltyjanknoob ookalweer toen braun wat groeide...?
 
Reactiescore
983
Ik vind het gwn grappig naar de screens tussen mathieu en luc gelezen te hebben.
Nu gaan janken om een klein bgtje ergens terwijl mathieu altijd riep graag uitdaging te willen..
Ik heb helemaal niks tegen die BG.
Als QQ zo zwak is om dat nodig te hebben dan zegt dat gewoon veel.

Wij zijn inderdaad solo gestart voor wat uitdaging en die hebben wij nu ook. Maar waren het niet leden van jullie die ook op zoek waren naar uitdaging? Die daar om liepen te roepen op het AF? Namen jullie het Ice niet kwalijk dat zij veel te veel kwaliteit aannamen en hiermee uitdaging uit de weg gingen?

Jullie zijn allemaal de eersten om te klagen dat de werelden tegenwoordig niet veel meer voorstellen en dan haal je zo'n toeren boven.

Voor schedel is er hoedanook uitdaging genoeg aangezien we het binnenkort zullen moeten opnemen tegen verschillende leden van BARNIE en wij zullen er alles aan doen hen het zo lastig mogelijk te maken.

Ik vind het gewoon vreemd dat een account als QQ zo'n BG nodig heeft, that's all. Mag ik dat tegenwoordig niet meer zeggen op het AF zonder uitgemaakt te worden voor janker door echt wel dé jankers van tw.nl?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.363
Reactiescore
1.542
Ik heb helemaal niks tegen die BG.
Als QQ zo zwak is om dat nodig te hebben dan zegt dat gewoon veel.

Wij zijn inderdaad solo gestart voor wat uitdaging en die hebben wij nu ook. Maar waren het niet leden van jullie die ook op zoek waren naar uitdaging? Die daar om liepen te roepen op het AF? Namen jullie het Ice niet kwalijk dat zij veel te veel kwaliteit aannamen en hiermee uitdaging uit de weg gingen?

Jullie zijn allemaal de eersten om te klagen dat de werelden tegenwoordig niet veel meer voorstellen en dan haal je zo'n toeren boven.

Voor schedel is er hoedanook uitdaging genoeg aangezien we het binnenkort zullen moeten opnemen tegen verschillende leden van BARNIE en wij zullen er alles aan doen hen het zo lastig mogelijk te maken.

Ik vind het gewoon vreemd dat een account als QQ zo'n BG nodig heeft, that's all. Mag ik dat tegenwoordig niet meer zeggen op het AF zonder uitgemaakt te worden voor janker door echt wel dé jankers van tw.nl?

Ik heb echt totaal geen zin om mij te gaan verantwoorden voor iets waar niks mis mee is maar goed, omdat je alles weer zo opblaast...

Ten eerste is het al wel grappig dat je jouw post begint met " Als QQ zo zwak is om dat nodig te hebben dan zegt dat gewoon veel".
Wat is dit voor onzinnig iets dan? sinds wanneer is het verboden om samen te werken met anderen (buiten boost vorm om) om je eigen situatie te verbeteren? als er 1 account is die de afgelopen werelden keer op keer met een sterke premade startte zodat ze zeker van een eindbattle zouden zijn is Schedel het wel.

Dat jullie er dan toevallig deze keer voor het eerst maar eens (na een pp farm start) voor gekozen hebben om "serieus" te gaan spelen terwijl je al lang weet dat er al een 1vs1 premade opgezet is niet ons probleem lijkt me. Je speelt notabene in onze rug/rim en rekruteert rondom Xbraun een hele stam bij elkaar om hun snel weg te werken, dat dit niet gelukt is en dat jullie met zn allen doodliepen kunnen wij niks aan doen he.. En ja, gezien de ligging van QQEEZZ die door een ongelukkige start wat te diep in de core begon, de stroeve start van Vinci en Braun in combinatie met de sandwich ligging tussen Ice en QIS voelde wij ons genoodzaakt om vroegtijdig al op zoek te gaan naar een betrouwbare partner.

Is dit zwak? misschien wel, ik noem het eerder slim want kijk waar het ons gebracht heeft. Ik krijg het gevoel alsof er helemaal niet van het oude triblawars over blijft want je mag nog geen boe of bah zeggen en mensen gaan al huilen. Samenwerken, bg's en nap's en tactisch inzicht is juist hetgeen wat tribalwars vormt.

Verder benoem je dat wij voor deze wereld op zoek waren naar een "uitdaging". Dat klopt, we wilde graag (na een teleurstellende wereld 80) graag een leuke 1v1 waar beide kanten enigszins gelijkwaardige accounts konden opstellen. Dat ice compleet doorsloeg in het creëren van kwantiteit/kwaliteit was zowat iedereen het wel mee eens, zelfs jij en meerdere Ice leden, dus zo gek was dat niet dat we daar wat van zeiden.

Ik had je via discord al een hele uitleg gegeven waarom wij kozen voor de samenwerking, helaas voelde jij je hierdoor dusdanig bedreigd dat je het maar op P&P moet gooien en als een huilend kindje naar Ice rende om het "grote nieuws" te vertellen. Beetje teleurstellend wel maar goed, ik zie deze post van jou ook enkel maar als reden om jezelf vast in te dekken.
 
Reactiescore
2.444
Ik heb echt totaal geen zin om mij te gaan verantwoorden voor iets waar niks mis mee is maar goed, omdat je alles weer zo opblaast...

Ten eerste is het al wel grappig dat je jouw post begint met " Als QQ zo zwak is om dat nodig te hebben dan zegt dat gewoon veel".
Wat is dit voor onzinnig iets dan? sinds wanneer is het verboden om samen te werken met anderen (buiten boost vorm om) om je eigen situatie te verbeteren? als er 1 account is die de afgelopen werelden keer op keer met een sterke premade startte zodat ze zeker van een eindbattle zouden zijn is Schedel het wel.

Schedel zat op W80 niet bij een pre-made aangesloten.

Is dit zwak? misschien wel, ik noem het eerder slim want kijk waar het ons gebracht heeft. Ik krijg het gevoel alsof er helemaal niet van het oude triblawars over blijft want je mag nog geen boe of bah zeggen en mensen gaan al huilen. Samenwerken, bg's en nap's en tactisch inzicht is juist hetgeen wat tribalwars vormt.

Het oude tribalwars wordt inderdaad gekenmerkt door samenwerken, bgs, naps en met een zo groot mogelijk overmacht een wereld proberen te winnen. Dat laatste heeft iedereen ondertussen al tig keren gedaan dus vrij logisch dat er nu, op deze mini werelden, met afkeer richting fuseren, BG's en andere vormen van samenwerking wordt gekeken. Maar het is vooral jammer voor een potentieel spannende start in dat gebied en jullie BG schiet zijn eigen toekomst als stam er vreselijk mee in de voet.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Ik heb helemaal niks tegen die BG.
Als QQ zo zwak is om dat nodig te hebben dan zegt dat gewoon veel.

Wij zijn inderdaad solo gestart voor wat uitdaging en die hebben wij nu ook. Maar waren het niet leden van jullie die ook op zoek waren naar uitdaging? Die daar om liepen te roepen op het AF? Namen jullie het Ice niet kwalijk dat zij veel te veel kwaliteit aannamen en hiermee uitdaging uit de weg gingen?

Jullie zijn allemaal de eersten om te klagen dat de werelden tegenwoordig niet veel meer voorstellen en dan haal je zo'n toeren boven.

Voor schedel is er hoedanook uitdaging genoeg aangezien we het binnenkort zullen moeten opnemen tegen verschillende leden van BARNIE en wij zullen er alles aan doen hen het zo lastig mogelijk te maken.

Ik vind het gewoon vreemd dat een account als QQ zo'n BG nodig heeft, that's all. Mag ik dat tegenwoordig niet meer zeggen op het AF zonder uitgemaakt te worden voor janker door echt wel dé jankers van tw.nl?

Ik vind het een vrij relatief verhaal. Ik denk dat wij als stam genoeg uitdagingen hebben. Vroeger was het bij premades regelmatig de standaard om met een grote groep te beginnen en met een groot scala aan boost accounts / hulpjes. Dat is door het lage ledenlimiet en het nieuwe TW beleid nu nogal anders.

Op deze wereld is het starten met een premade dus niet bepaald zonder risico. Om een beetje een langetermijnstrategie erin te houden moet je op gepaste ruimte van elkaar starten. Daarnaast zijn zowel wij als Ice vanaf het begin open kaart gaan spelen door met de premade direct in de stam te duiken. Dit had natuurlijk ook wat meer verborgen gekund, maar dan ben je algauw aan het schuilen bij andere stammen en daar ben ik geen fan van.

Tot gevolg heeft dit redelijk geïsoleerde liggingen. Wij en Turtle konden wel snel naar elkaar toe, dat gold niet voor Xbraun en QQEEZZ. Tegelijkertijd trekt een premade als Melt veel aandacht. Dat was onder andere te zien bij jullie stam, QiS. Als tegengeluid hebben jullie een kortetermijn rekruteringsbeleid gehanteerd om Xbraun uit te schakelen / overwicht creëren wat gewoon tactisch is. Als we even de factor bereik meerekenen hebben jullie offensief en defensief een overmacht binnen die regio. Uitdaging zat dus voor ons, of QQ nu wel of geen partners heeft.

Ik vind het in dit geval vrij goedkoop om Melt hier zo te schetsen en te beweren dat we uitdaging vermijden. Ik reken er ook dubbel en dwars op dat jullie flink tegengas gaan geven en dat er een serieuze clash gaat komen. Vind het dan ook een heel goed voorbeeld om nog helemaal niet de wereld in te beelden met een eindstrijd tussen Ice en Melt. Zeker met het komende event dat verhoudingen nog kan flippen (in beide richtingen). Ik denk persoonlijk dat we al geluk hebben dat Xbraun er nog steeds ligt, dat had eigenlijk niet gemogen met het momentum dat jullie hadden. Ook CBC kreeg nog een stevige tik te verwerken, zo zeker is het dus allemaal helemaal niet dat de premades er ongeschonden doorheen gaan komen. Denk dat je je eigen stam ook niet tekort hoeft te doen, voor in ieder geval de korte termijn.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Schedel zat op W80 niet bij een pre-made aangesloten.
Wel bij W69 Walk, W73 Imago en W76 Salt. Premades horen er nu eenmaal bij. Ook omdat spelers graag elkaar opzoeken voor de gezelligheid (wil niet zeggen dat de gezelligheid anders niet gevonden kan worden, maar met oude bekenden is dit eenmaal beter op te zoeken).
 
Reactiescore
265
Ik heb echt totaal geen zin om mij te gaan verantwoorden voor iets waar niks mis mee is maar goed, omdat je alles weer zo opblaast...

Ten eerste is het al wel grappig dat je jouw post begint met " Als QQ zo zwak is om dat nodig te hebben dan zegt dat gewoon veel".
Wat is dit voor onzinnig iets dan? sinds wanneer is het verboden om samen te werken met anderen (buiten boost vorm om) om je eigen situatie te verbeteren? als er 1 account is die de afgelopen werelden keer op keer met een sterke premade startte zodat ze zeker van een eindbattle zouden zijn is Schedel het wel.

Dat jullie er dan toevallig deze keer voor het eerst maar eens (na een pp farm start) voor gekozen hebben om "serieus" te gaan spelen terwijl je al lang weet dat er al een 1vs1 premade opgezet is niet ons probleem lijkt me. Je speelt notabene in onze rug/rim en rekruteert rondom Xbraun een hele stam bij elkaar om hun snel weg te werken, dat dit niet gelukt is en dat jullie met zn allen doodliepen kunnen wij niks aan doen he.. En ja, gezien de ligging van QQEEZZ die door een ongelukkige start wat te diep in de core begon, de stroeve start van Vinci en Braun in combinatie met de sandwich ligging tussen Ice en QIS voelde wij ons genoodzaakt om vroegtijdig al op zoek te gaan naar een betrouwbare partner.

Is dit zwak? misschien wel, ik noem het eerder slim want kijk waar het ons gebracht heeft. Ik krijg het gevoel alsof er helemaal niet van het oude triblawars over blijft want je mag nog geen boe of bah zeggen en mensen gaan al huilen. Samenwerken, bg's en nap's en tactisch inzicht is juist hetgeen wat tribalwars vormt.

Verder benoem je dat wij voor deze wereld op zoek waren naar een "uitdaging". Dat klopt, we wilde graag (na een teleurstellende wereld 80) graag een leuke 1v1 waar beide kanten enigszins gelijkwaardige accounts konden opstellen. Dat ice compleet doorsloeg in het creëren van kwantiteit/kwaliteit was zowat iedereen het wel mee eens, zelfs jij en meerdere Ice leden, dus zo gek was dat niet dat we daar wat van zeiden.

Ik had je via discord al een hele uitleg gegeven waarom wij kozen voor de samenwerking, helaas voelde jij je hierdoor dusdanig bedreigd dat je het maar op P&P moet gooien en als een huilend kindje naar Ice rende om het "grote nieuws" te vertellen. Beetje teleurstellend wel maar goed, ik zie deze post van jou ook enkel maar als reden om jezelf vast in te dekken.
sinds wanneer schrijf jij zulke boekwerken luc :O
 
Reactiescore
524
is het al tijd om borisdekat te gaan internen, dit kan echt niet namelijk

dorpen mogen wel naar Cacturne, @Rob. neemt wel contact met je op
 
Bovenaan