Voorsteltopic - Wereld 85

Reactiescore
1.363
Het antwoord op die vraag is natuurlijk ten allen tijden, ja
Dacht al..
Want je zou na w80 al kappen :(
Niet verwacht dat jij omgeluld zou worden :O
 
Reactiescore
864
Wereld verneuking op en top. Eigen gehanteerde regels worden opzij geschoven om meer geld te verdienen. Zo ironisch dat er dan van alles verandert wordt ''om de kleine speler te beschermen'' maar bij de kans een event een paar weken vroeger te zetten daar gigantische schijt aan is, typerend.

Dat TW een bepaald verdienmodel heeft is toch ook wel ergens vrij logisch.. het is tenslotte een commerciële organisatie. Echter, lijkt dit toch wel heel erg op uitmelken. Nu is de verwachting vanuit het TW team dat men minder zal gaan boosten maar met dit soort events stimuleer je eigenlijk alleen maar juist dat de "grotere" jongens nog meer afstand kunnen nemen van de nieuwe/kleinere spelers.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Ik krijg MISBRUIK2.0 vibes van dit event nu al..
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
en daar zit je dan met je 50k pp uitgegeven voorbije 2 weken aan de start!!!
 
Reactiescore
7.918
Het is enigzins wel hilarisch dat je niet mag starten met een boostaccount of een moraalbreker maar wel €1000 erin stoppen om je buren eruit te groeien. Heus is het economische component logisch en begrijpbaar echter is Tribalwars éénrichtingsverkeer geworden. Mooi stop moment.
 
Reactiescore
1.363
Meh dat was pp gebruikt op een boost account ipv hoofdaccount. Was in de praktijk gewoon zwaar inefficiënt zegmaar xD
Das wel waar, maarja wel boost joa :p. Moest toen wel voor gebanned worden imo, maar warretje had wss weer ergens onder de tafel gezeten ofzo.
 
Reactiescore
5.591
Wereld verneuking op en top. Eigen gehanteerde regels worden opzij geschoven om meer geld te verdienen. Zo ironisch dat er dan van alles verandert wordt ''om de kleine speler te beschermen'' maar bij de kans een event een paar weken vroeger te zetten daar gigantische schijt aan is, typerend.
Wat sla jij hier de spijker op z’n kop. Had het niet beter kunnen verwoorden.
 
Reactiescore
1.918
massa delete!!!!!!!!!!!!!!
 
Reactiescore
259
Even aan t rondkijken, maar spelen hier nog oude bekenden?

Rob, Fjed, TOms, Hot chicks, hoihoi :D
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
ik ken jou totaal niet mark gelieve me met rust te laten
 
Reactiescore
5.591
Ha konkwerking
 
Reactiescore
259
ik ken jou totaal niet mark gelieve me met rust te laten

Heeft m'n deelname aan classic 20 niet voldoende indrukken bij je achter gelaten rob.
 
Reactiescore
1.363
Reactiescore
259
Hallo Konkwerking, stel jezelf even voor
Ben mark, verkozen tot beste offensiever van wereld 18 en slechtste starter op classic 20. specialiteiten in tw zijn farmen met def, verkeerde bouworders maken in de start en hard werken maar niet goed luisteren, groetjes.
 
Bovenaan