Golden Awards!!

Reactiescore
973
Reactiescore
4
Beste speler: Jukke

Beste stam: Hoewel ik zag dat er in elke stam wel steken zijn gevallen zou ik toch R.I.P. zeggen voor het doorstaan van het massale offensief van team Last. en daarna ook nog in staat zijn veel tegenoffensief te leveren (al zij het met wat hulp van mijzelf)

Grootste ego: IL Leone Indomabile

Meest overschatte speler: Heres20BucksKillMe

Meest onderschatte speler: Tactisch Barfje

Met wie ik zeker graag in een stam zou willen zitten: De leden van R.I.P. (Jukke, Calamity, Tactisch Barfje, OwhPus) en natuurlijk mijn stamleden in Pony (Gubernare en Full Disclosure.) Verder mijn vriend die mij af en toe gezelschap kwam houden in het hoge noorden namelijk Yarasa03 en mijn co's Yana en Geoff.

Met wie ik zeker niet in een stam wil zitten: De leden van (5-1) voor het veelvuldig kata gebruik en spelers zoals Heres20BucksKillMe.

Mooiste profielfoto: het laatste godje

Grootste blunder: Tot in de vroege ochtend dooredelen op het toenmalige cluster van KERST en dan in de middag niet aanwezig zijn om recaps te kunnen blocken omdat ik ging slapen...

Voor wie ik respect heb gekregen: Gil, Rik (Team Jukke) en Yero aka Jeroen (Owhpus) voor hun inzet om het zware offensie van Last te doorstaan. Dagen zijn er voor besteed en het vergt echt veel discipline om dat 1 dag laat staan meerdere dagen vol te houden, maar toch is dit hen gelukt. Respect en proficiat verdiend gewonnen! Ik ben heel blij en dankbaar voor de hulp op mijn eigen account van de spelers Geoff en Yana. Zij hebben samen met mij dit account zo optimaal mogelijk gerund wat geleid heeft tot dit prachtige eindresultaat! Dus heel erg bedankt hiervoor! Tot slot wil ik team Calamity en team Tactisch Barfje en mijn stamleden en vrienden bedanken voor het samenspelen en het in mijn ogen gezamenlijk winnen van deze wereld. Gefeliciteerd! Classic 29 is ours!

Een kort bericht voor het TW team: Het zou leuk zijn als jullie deze en alle andere classics ook apart in de hall of fame kunnen zetten aangezien hier ook veel tijd en moeite in gestoken is en ook deze wereld toch een heel avontuur opzich is geweest. Zeker als je deze helemaal tot het einde kan en mag meemaken. Dus mijn verzoek om alsjeblieft classic 29 en de eerdere en toekomstige classics in jullie geweldige hall of fame op te nemen. Bij voorbaat dank!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
108
Een kort bericht voor het TW team: Het zou leuk zijn als jullie deze en alle andere classics ook apart in de hall of fame kunnen zetten aangezien hier ook veel tijd en moeite in gestoken is en ook deze wereld toch een heel avontuur opzich is geweest. Zeker als je deze helemaal tot het einde kan en mag meemaken. Dus mijn verzoek om alsjeblieft classic 29 en de eerdere en toekomstige classics in jullie geweldige hall of fame op te nemen. Bij voorbaat dank!

Door manier waarop classic is gemaakt is dat helaas onmogelijk. De classic wereld wordt iedere keer opnieuw gebruikt. Moet zeggen, het heeft ook wel zijn charmes.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ja wel jammer dat ze dan stoppen, je bewijst je als je het uitspeelt voor mij
Ze stoppen omdat na succesvol 2 weken kata mass deffen 3v1, 1,5 floaten bij Beelzebub massas en daarna een dag of 2 bij Leone met -0 de speler van Leone gewoon runned en het account opgeeft. Wereldwinst is gewoon dan direct uit beeld ondanks zelf weken gecarryd te hebben.

Met tribelock ben je gewoon de pineut als je een account verliest, zeker als het je op 1 na grootste is met 50% van het complete front. De tegenstanders heeft daar zelfs nog een rank 2 buitenstams account liggen, dan snap ik wel dat je er mee op houd :p, dat doet niet af aan dat het defensief gewoon het beste account is bewezen in Fruit/Last.
 
Reactiescore
338
Ze stoppen omdat na succesvol 2 weken kata mass deffen 3v1, 1,5 floaten bij Beelzebub massas en daarna een dag of 2 bij Leone met -0 de speler van Leone gewoon runned en het account opgeeft. Wereldwinst is gewoon dan direct uit beeld ondanks zelf weken gecarryd te hebben.

Met tribelock ben je gewoon de pineut als je een account verliest, zeker als het je op 1 na grootste is met 50% van het complete front. De tegenstanders heeft daar zelfs nog een rank 2 buitenstams account liggen, dan snap ik wel dat je er mee op houd :p, dat doet niet af aan dat het defensief gewoon het beste account is bewezen in Fruit/Last.

Is flex weer gaan lopen ja?
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Bewezen stabber ja
Tuurlijk, maar deze wereld heeftie zich gewoom enorm in gezet voor de stam en zich ver weg van stabben gehouden, als je daarop je GA baseert mag hij best die credits krijgen :p
 
Bovenaan