W85: Challenge Guaranteed or not?

Reactiescore
16
het grootste voorbeeld van wie er geld te veel heeft tot nu toe is toch wel jordin98 5-6 dagen geleden gestart en nu al 20k met 2 bb dorpen zonder iemand aan te vallen daar moet er echt 50k plus pp punten in gegaan zijn veronderstel ik dan maar its part of the game
 
Reactiescore
903
Reactiescore
4
het grootste voorbeeld van wie er geld te veel heeft tot nu toe is toch wel jordin98 5-6 dagen geleden gestart en nu al 20k met 2 bb dorpen zonder iemand aan te vallen daar moet er echt 50k plus pp punten in gegaan zijn veronderstel ik dan maar its part of the game

Dat is wel redelijk extreem, maar kijk ook naar jezelf.
Het grootste voorbeeld van een twijfelachtige overname is namelijk iemand die een >5k dorp overneemt in de NB, zonder de muur te bashen terwijl die duidelijk net naar 20 is gebracht. :redface:
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
16
Dat is wel redelijk extreem, maar kijk ook naar jezelf.
Het grootste voorbeeld van een twijfelachtige overname is namelijk iemand die een >5k dorp overneemt in de NB, zonder de muur te bashen terwijl die duidelijk net naar 20 is gebracht. :redface:
hij had zelf nog maar net het dorp overgenomen van een stamgenoot van ons hij verloor al zijn off in die aanval en had geen stam voor def te sturen dus waarom zou ik bang zijn voor in nachtbonus aan te vallen en de muur mooi lvl 20 te laten :)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Plottwist iedereen is braaf en boost niet
 
Bovenaan