De Beurs & Crypto

Reactiescore
228
buy the dip
 
Reactiescore
746
Wat zijn jullie verwachtingen van de huidige rise van Crypto coins?
Er zijn momenteel enorm veel tegenstrijdige analyses. Sommigen zeggen dat er een nieuwe ATH aankomt maar anderen zeggen dan weer dat we eerst nog een ferme dip tegemoet komen. Zelf wacht ik momenteel nog even met terug in Crypto te steken.

Alsook, welke coin verkiezen jullie? AVAX of ADA? ADA wordt tegenwoordig heel negatief over gedaan maar verwacht wel dat die tegen eind 2022 boven de $2 uit zal komen?
 
Reactiescore
1.699
Klopt, er waren echter wat verontrustende analyses die zeiden dat ADA tot nu toe bijna geen enkele belofte qua aangekondigde projecten heeft kunnen waarmaken. Daardoor is er heel wat vertrouwen verloren.
Klopt maar dat komt wel goed. Sundaeswap is gelanceerd, wel wat opstartproblemen, maar niets groot en veel is snel opgelost.
 
Reactiescore
746
Klopt maar dat komt wel goed. Sundaeswap is gelanceerd, wel wat opstartproblemen, maar niets groot en veel is snel opgelost.

Daar hoop ik inderdaad op dan, maar onderstaand artikel is niet echt "heel" hoopgevend. Tot 16u wachten om een transactie te verwerken, op iets wat zo volatile is dat je een crash in een paar seconden hebt?

Ik denk dat ik een kleine investering zal doen in ADA maar vertrouw het toch niet zo hard.

Heb je andere coins die je interessant lijken @mohniels1 ? Ik zoek naar wat kleine investeringen.
 
Reactiescore
397
Ja snap ik. Ik zit 90% in ETF's. Die staan beide net rood hier. De losse bedrijven heb ik grotendeels verkocht eind 2021 en dus mooie plus op gemaakt. Heb nu eigenlijk alleen BABA die nog rood staat over. Over alles gezien een nipte plus.
 
Bovenaan