OF-BLOOD

Reactiescore
736
Reactiescore
903
Reactiescore
47
Reactiescore
127
Klopt. Jullie nog spelers

Zelfs het team wat er oorspronkelijk op zat heeft niks gedaan. Snap dat je moet werken en als je thuis bent 500 edels veel is om te verwerken, maar de hele stam had niks gedaan. Kwamen 0 recapsclears (ja recaps nadat dorp was overgenomen). Er was enkel front gestackt en uitgelogd volgens mij. Misschien enkele snipes. Maar je zag wel dat er qua voorbereiding echt veelste weinig is gedaan. En dat verwacht je wel van een main account.
 
Reactiescore
13
Wij hebben gedaan aan onze kant wat we konden doen. Niet iedereen in de stam deed hierbij hetzelfde wat vrij treurig is inderdaad.

Luca - MCMXCVI
 
Reactiescore
13
Als tegenwoordig de wereldwinst worden beslist na 1-2 massa's, dan is het misschien een idee om te stoppen met +10 mensen per überaccount te spelen en weer de skills te verspreiden. Lang voorbij zijn de dagen dat er niet zo'n 'snowball-effect' is ten gevolge van 1 'gunstige massa' (met toegegeven 1000den aanvallen waardoor eenderwie een leven heeft, hierdoor zou vallen). Persoonlijk vind ik dat er maar 1 persoon per account mag spelen, maar ach wat weet ik hier nu van?...ik ben ten slotte maar een mini speler.

Niemand ontkent dat er bij BLOOD veel skills zijn, ik mis die simpelere tijden waarbij 1 overwinning niet leidt tot wereldwinst.
 
Reactiescore
736
Als tegenwoordig de wereldwinst worden beslist na 1-2 massa's, dan is het misschien een idee om te stoppen met +10 mensen per überaccount te spelen en weer de skills te verspreiden. Lang voorbij zijn de dagen dat er niet zo'n 'snowball-effect' is ten gevolge van 1 'gunstige massa' (met toegegeven 1000den aanvallen waardoor eenderwie een leven heeft, hierdoor zou vallen). Persoonlijk vind ik dat er maar 1 persoon per account mag spelen, maar ach wat weet ik hier nu van?...ik ben ten slotte maar een mini speler.

Niemand ontkent dat er bij BLOOD veel skills zijn, ik mis die simpelere tijden waarbij 1 overwinning niet leidt tot wereldwinst.

Heeft niks met de hoeveelheid spelers op een account te maken in deze kwestie. Zowel Unknown als Gotta Catch zijn gewoon gestopt. Er wordt daar al dagen niks gedaan, het is praktisch internen. Clearen en edeltjes sturen. Tijdens de 1ste massa zijn er 2 dorpen gerecapt, verder is er niks gedaan, maar ook de buurman dikke tetten heeft niks gerecapt. Dusja, ez win dan.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Alleen noobs willen maar 1 speler per account
 
Reactiescore
676
Spelen met 1 speler op een account zou betekenen dat je niet eens met een gerust hart bij een grietje kan slapen omdat je dan kansloos geblitzt kan worden. Nu is het wel zo dat TW'ers zich daar over het algemeen geen zorgen over hoeven te maken, maar ik gun mijn co's graag een avondje met de vriendin en andersom
 
Reactiescore
13
De kans om dorpen te verliezen tijdens de nacht is naar mijn mening een van de zaken die tw maken zoals het hoort te zijn. Het maakt het spannend.
Alleen noobs willen maar 1 speler per account

Ik heb het over 'leveling the playing field'. Hoeveel werelden worden tegenwoordig beslist op basis van 1-2 massa's? Ik zou durven zeggen de meesten. Is dat niet enorm saai om maandenlang op te bouwen en internen om dan na 1 aanval te winnen of verliezen? Ik heb persoonlijk veel meer plezier om zo'n lokaal conflict uit te vechten waarbij hooguit 100 dorpen betrokken zijn.

Zodra een van de 2 topstammen een succesvolle massa uitvoert en de stam die de handdoek in de ring gooit dus wegvalt, neemt dit alle kansen weg voor alle andere spelers op de wereld wegens kwantitatieve overmacht alleen al (om nog maar te zwijgen van de kwaliteit). Zo is alle fun er voor iedereen meteen af. Maar goed, het zij zo.

Dit is en zal altijd een kwestie van persoonlijke voorkeur zijn.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Ik heb het over 'leveling the playing field'. Hoeveel werelden worden tegenwoordig beslist op basis van 1-2 massa's? Ik zou durven zeggen de meesten. Is dat niet enorm saai om maandenlang op te bouwen en internen om dan na 1 aanval te winnen of verliezen? Ik heb persoonlijk veel meer plezier om zo'n lokaal conflict uit te vechten waarbij hooguit 100 dorpen betrokken zijn.
Als je minder mensen per account gaat doen en het zelfs gaat limiteren naar 1 dan wordt de kwaliteit van de werelden alleen maar lager? Daarbijkomend genoeg werelden die niet door 1-2 massa's bepaald worden.
 

DeletedUser84257

Guest
De kans om dorpen te verliezen tijdens de nacht is naar mijn mening een van de zaken die tw maken zoals het hoort te zijn. Het maakt het spannend.


Ik heb het over 'leveling the playing field'. Hoeveel werelden worden tegenwoordig beslist op basis van 1-2 massa's? Ik zou durven zeggen de meesten. Is dat niet enorm saai om maandenlang op te bouwen en internen om dan na 1 aanval te winnen of verliezen? Ik heb persoonlijk veel meer plezier om zo'n lokaal conflict uit te vechten waarbij hooguit 100 dorpen betrokken zijn.

Zodra een van de 2 topstammen een succesvolle massa uitvoert en de stam die de handdoek in de ring gooit dus wegvalt, neemt dit alle kansen weg voor alle andere spelers op de wereld wegens kwantitatieve overmacht alleen al (om nog maar te zwijgen van de kwaliteit). Zo is alle fun er voor iedereen meteen af. Maar goed, het zij zo.

Dit is en zal altijd een kwestie van persoonlijke voorkeur zijn.
W80 zaten ook meerdere spelers op accounts en daar was de endgame één van de langste in hele lange tijd.
Kwaliteit en kwantiteit was redelijk in evenwicht daar (ene kant kwalitatief sterker, andere kant kwantitatief), dan krijg je idd een langere, iets leukere endgame.
Heeft niets te maken met 1 speler per account tbh
 
Reactiescore
13
W80 zaten ook meerdere spelers op accounts en daar was de endgame één van de langste in hele lange tijd.
Kwaliteit en kwantiteit was redelijk in evenwicht daar (ene kant kwalitatief sterker, andere kant kwantitatief), dan krijg je idd een langere, iets leukere endgame.
Heeft niets te maken met 1 speler per account tbh
Dan vind ik het jammer dat ik niet echt heb meegedaan aan die wereld behalve wat pp farmen. Ik ga akkoord dat de kwaliteit over het algemeen lager wordt als je tot 1 persoon/account speelt. Maar het zou ook kunnen dat als de kwaliteit algemeen lager is, dat minder opvalt. Het is anderzijds volgens mij ontegensprekelijk dat een wereld langer duurt wanneer je kleinere accounts hebt in tegenstelling tot wanneer je grotere accounts toelaat.

Als er een balans is zoals jij aanhaalt, is dat idd leuk voor de betrokken giga stammen. Maar die balans is volgens mij eerder de uitzondering dan de norm.
 
Reactiescore
30
Heeft niks met de hoeveelheid spelers op een account te maken in deze kwestie. Zowel Unknown als Gotta Catch zijn gewoon gestopt. Er wordt daar al dagen niks gedaan, het is praktisch internen. Clearen en edeltjes sturen. Tijdens de 1ste massa zijn er 2 dorpen gerecapt, verder is er niks gedaan, maar ook de buurman dikke tetten heeft niks gerecapt. Dusja, ez win dan.
Als je de aanvallen 2 dagen van te voren aan ziet komen en wij krijgen alleen de info om 3 dorpen te stacken. De rest zou wel goed komen. Hierin kan je ons weinig kwalijk nemen.

Unknow en catch speelde totaal 3 mensen op. Alleen op jou account spelen al net zoveel mensen als in heel blood. Wereld was ruim 1 maand geleden al gespeeld.
 
Bovenaan