Einde wereld awards

Ga jij ook een einde wereld awards lijstje maken????


  • Totaal aantal stemmers
    35
Reactiescore
634
Speler awards

Beste speler: Ik wil hier een aantal spelers nomineren.
Kyle @Absurd. - Rots in de branding voor Looney. Massa's plannen, massa's deffen, van alle markten thuis en gewoon een fijn persoon om in je stam te hebben.
Meerdere mannen van EOS - Ze kunnen verdomd goed TW'en daar. Of het nou Mien, Frits, Niels, Mitch, Piet, Burger of een van de andere 10 is, ze kunnen het spelletje allemaal wel.
Jens/Simon @Qui Intus Diaboli - Zonder de scripts is Jens nog steeds gewoon een prima TW'er die zich uiteindelijk flink voor Looney heeft ingezet.
Mike @Sick Minds - Solide All-round speler die niet vies was om wat te helpen links en rechts. Motor van schedel deze wereld.

Beste stamspeler: De mannen van Snow, met name Michiel @Do Not Eat Yellow Snow, Bryan (Af onbekend) en Joppe @Pinmunch. Hebben zichzelf ingezet voor accounts waar ze niet verantwoordelijk voor hoefden te zijn. Michiel heeft zelfs bijna elk account wel eens van binnen gezien voor langere tijd. Absolute toppers.

Beste aanvaller: De mannen van EOS hebben zichzelf continue uitgedaagd en dat heeft tot bizarre resultaten geleid. 300 edels met een gemiddelde van 8ms is erg netjes. Lekker gewerkt.

Beste verdediger: Mag duidelijk zijn dat @Absurd. ook hier uitblinkt. Heeft geen onderbouwing nodig.
Verder wil ik graag @Qui Intus Diaboli nog nomineren, die de eerste massa's op Magmador keurig heeft weten te deffen. De ene keer dat hij er dan ook niet was, was het gelijk te merken. Heeft met weinig middelen toch verrassend veel kunnen deffen.

Grootste vv slet: Niet veel VV's gedaan bij Looney, maar @Do Not Eat Yellow Snow was altijd op andere accs te vinden.

Grootste ego: Een aantal mannen van EOS opnieuw. Ze waren in het begin van de wereld niet zo prettig in de omgang. Arrogant, luid, en een beetje dreigen met stoppen zo af en toe. @Burger heeft toen wat meer opgepakt en een paar moestuintjes weten te pakken. Daarna was er een nieuw EOS dat vriendelijk, gezellig en vaak nog behulpzaam was. Met zijn allen stam aanmoedigen in de call, of guides schrijven voor hoe het beste massa's te verwerken.

Gezelligste speler: Burger was wel fijne vent

Mooiste spelersnaam: Exploration of Space

Mooiste profielfoto speler: Guided

Welke speler was voor jou de verrassing: Bryan kende ik niet, maar die bracht zo veel rust vanuit Archer. Hij en Frank hebben dat account keurig opgevangen.

Welke speler was voor jou de teleurstelling: Sebas, Originele team Guided. Weinig uitleg over nodig.

Voor wie heb jij echt respect: Bijna heel looney wel.

Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop: Ik denk Tiaro bij Mamba heel veel rust bracht en voorbereidend werk kon doen in zijn nachtbraakuurtjes. Zijn stop was wel merkbaar. Blij dat hij er op het laatst toch weer even was.

Verder misschien een verrassende naam, maar Maarten. Maarten was niet de beste TW'er, maar hij heeft wel heel veel tijd gestoken in een account dat in de steek was gelaten door het originele team. En hoewel hij het lastig had met massa's, had het account er veel erger voor gestaan als hij niet zo zijn best had gedaan. Zijn inzet heeft em ook snel weer uit doen branden, maar ik wil hem via deze weg alsnog even bedanken.

Stam awards
Beste stam: Looney
Slechtste stam: Chaos
Beste leider: Kyle & Warre
Slechtste leider: /
Mooiste stamnaam: /
Mooiste stamplaatje: /
Wie had je graag in de stam gehad: Ik vind het moeilijk om aan de andere kant iemand aan te wijzen. Er zijn meerdere spelers met kwaliteit daar, maar ik vind het persoonlijk toch moeilijk dat een aantal daar het gebruik van de exploit goedkeurden.
Wie had je liever niet in je stam gehad: Guided by the light, Sebas. En ik denk dat Floris gewoon een bijzonder onprettig persoon was, maar die zat gelukkig niet bij ons.

Algemeen Forum Awards
Beste P&P'er: @Absurd.
Slechtste P&P'er: @EquinoxDR
Favoriete forumposter: @Burger
Minst favoriete forumposter: @We Like Hot Chicks
Favoriete topic: Spotprenten
Minst favoriete topic: Kan TW nog verder zakken?

Wereld Awards
Beste instelling deze wereld: /
Slechtste instelling deze wereld: Tech + Boog en BB
Mooiste actie deze wereld: Jens die zijn eerste massa defde onder de naam Simon, waardoor niemand er echt op gerust was... Schoof terwijl hij zelf target was nog gerust def naar Mamba, om alles zelf minimaal te snipen. Mooie actie.
Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald: De bans voor de illegale exploit.
Grootste blunder van W80: Alle bans aan beiden kanten.

Verder het moment dat Floris besloot de cf's vol te gooien met Safe def, maar alvast de mobiele def eruit haalde. Schedel had het om half 11 s'ochtends al gescout, maar hadden het niet gezien. Vervolgens moest Warre mobiel om half 4 vermelden dat de cf leegstond en konden we hem nog steeds pakken. Als we het eerder hadden gezien, hadden we beide CF's terug kunnen pakken. Mooie manier om @EquinoxDR voor zijn harde werk de dagen ervoor op Champ te bedanken.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
736
Liever niet Guided in de stam????

@Pinmunch jij als dragende kracht, wat heb je daarop te zeggen?

Verraad...
 
Reactiescore
1.752
Reactiescore
736
Allereerst een kleine toevoeging dat ik deze wereld niet extreem lang heb gespeeld en tevens kort voor het einde een schoolbreak moest inlassen. Toch wilde ik vanuit mijn perspectief een lijstje maken, omdat ik vind dat bepaalde personen gewoon wat credits verdienen.

Speler awards

Beste stamspeler: Hier ga ik team Do Not Eat Yellow Snow noteren. Erg fijne buren om te hebben, helpen waar nodig. Daarnaast zijn er meerdere spelers van dit account voortdurend ergens anders geweest. Persoonlijk vind ik dat erg veel van iemand vragen en voor hen was het nooit teveel.

Vanuit het vijandige kamp toch wel .Da Vinci zoveel van je eigen spelers afstaan, om mindere accounts te helpen vind ik een sterk staaltje stam minded spelen. Daarnaast hebben ze er ook voor gezorgd dat door hun connecties er nog wat extra floaters bij zijn gekomen.

Beste aanvaller: Hier ga ik een team wegzetten, namelijk Exploration of Space. Deze mannen kennen stuk voor stuk het spelletje, hun times zijn dodelijk. Daarnaast met de combi van de gehele massa 2 man tijdens het offensief i.c.m. de rete strakke times is haast niet tegen op te boxen.

Daarnaast hebben Kyle en Jens via dezelfde massa ook laten zien dat zij er aardig wat van kunnen, een shame dat je dan daar gewoon net veel op BLOCK OK loopt.

Vijandige kamp nog een vermelding voor Rene en Luc. Beiden hebben tijdens de massa's sterk staaltje timen laten zien, wat het toch knap lastig maakte aan kamp Looney.

Beste verdediger: Hier wederom Do Not Eat Yellow Snow. Iedere massa behoorlijk wat edels wegwerken en toch met mindere middelen dan de buren, is toch een prestatie. Ondanks dat het al langer bekend was, heeft Snow wederom bewezen dat zij defensief keurig hun mannetje staan.

Grootste vv slet:
Vv's zijn niet echt meer van deze tijd, maar er is behoorlijk wat gefloat binnen Looney. Floaters zijn gewoon van bizarre waarde en het zijn allemaal stuk voor stuk topperkes.

Grootste ego: Denk dat bij meerdere mannen van EOS de roem naar hun hoofd is gestegen al ben ik wel van mening als je zulke prestaties neerzet, dan kan je het ook wel laten horen. Daarnaast ben ik ook van mening dat zulke gasten ook je stam kan pushen. Soms werden er A4'tjes aan feedback gedropt, met een vrije harde toon, maar ik denk dat er meerdere hier veel van hebben kunnen leren. Wat je uiteindelijk als stam sterker maakt.

Gezelligste speler: @Pinmunch Joppe toppe

Mooiste spelersnaam: Guided by the light.

Mooiste profielfoto speler: Guided

Welke speler was voor jou de verrassing: Persoonlijk meerdere namen van het kamp van Tegel. Hoewel ik nu door de ontdekking dat ze praktisch alle massa's met 2 keer browser hebben gedeft, niet meer zeker ben of het zo terecht is, vind ik het nog altijd een hele prestatie dat ze zolang stand hebben weten houden en tevens leuke offensieve winsten hebben geboekt.

Welke speler was voor jou de teleurstelling: Sebas, wat een patjakker.

Daarnaast niet zo zeer teleurstelling. Maar Disguised Turtle ging wederom kei hard nat deze wereld. Dit team presteert het om elke wereld ver te komen, maar elke massa defensief kei hard onderuit te gaan. Als je dan nog eens hoort wat er allemaal bij dat account heef afgespeeld, waardoor ze zo nat gaan. Vraag ik me toch af waar ze mee bezig zijn.

Voor wie heb jij echt respect: Ik heb echt een enorm respect gekregen voor Jens (@.AloeVera) en Joppe. Zij waren de dragende krachten van Guided op het einde. Joppe heeft Jens getricked om tijdens zijn quarantaine weer te komen spelen. Om dan vervolgens zoveel inzet te tonen, op een account wat gewoon echt verkracht was, daar kun je alleen maar respect voor hebben. Er zijn weinig mensen die het doen en zonder was Guided echt een veel intenser blok aan het been geweest. Dat er dan soms nog wat misging, dat kun je alleen maar voor lief nemen, het account was in zo'n dusdanig slechte staat door het eerdere team.

Grootste blunder: Allemaal 2 dagen ban, door het abusen van een 2de browser via steam. Om vervolgens verbaasd te reageren dat je gebanned bent, terwijl in November al bekend was dat het niet mocht.

Nou groetekes.
 
Reactiescore
1.752
Pepeheart
 
Reactiescore
1.752
Reactiescore
2.062
@Cowboy Niels en ik hebben besloten een premade te starten op w86 wie joined?
 
Reactiescore
2.062
Reactiescore
2.444
Fuck it, hekel aan deze lijstjes maar wat mensen te bedanken voor deze wereld.

Speler awards
Beste spelers:

Een lastige vind ik dit, want er zijn meerdere accounts die met kop en schouders boven de andere accounts uitsteken maar geen enkele van die accounts steekt duidelijk boven dat groepje uit, althans in mijn ogen niet. Dus ik maak lekker geen keuze en benoem meerdere accounts, zonder een volgorde.

schedel, denk niet dat er veel accounts zijn die op dermate efficiënte manier zo snel zoveel gebied veilig kunnen stellen, hierdoor van onmisbare waarde voor de stam. Naast dat Warre, Mike en Yannick erg belangrijk zijn geweest voor de stam. Miste alleen in de latere fases een echt gemotiveerde Mathieu, wat voor iedere stam een gemis zou zijn.

Vinci, Exploration of space & DNEYS benoem ik hieronder waarom.


Beste stamspeler:

DNEYS,
elk account in de stam is wel even bezet geweest door Snow of door VV of door floaters. Frank & Bryan hebben zo goed als de gehele wereld Archer gedraaid, Michiel heeft Guided en Magma voor langere tijd gedraaid + LLM langere tijd geholpen, Joppe heeft vrijwel alleen op Guided gespeeld en Wouter & Bob hebben de laatste twee maanden samen met Michiel Magma gedraaid. Looney was al lang en breed gevallen zonder deze spelers.

Vinci, hetzelfde verhaal als Snow. Zover ik weet heeft Vinci vrijwel elk account binnen TEGEL wel gedraaid en/of geholpen. Een ongelofelijk inzet van enkele spelers daar, met name Luc & Rene (vooral Luc) hebben alles gegeven in een poging de wereld te winnen.


Beste aanvaller:

Exploration of space,
het enige minpuntje was dat ze niet echt de zin/motivatie hadden na een massa flink door te pakken. Verder was alles qua stuurwerk vrijwel altijd echt ongelofelijk goed en qua timewerk het beste wat ik gezien heb op tw. Had ze alleen heel graag echt gemotiveerd zien spelen.

Vinci was aanvallend ook sterk, ook door het floatwerk van o.a. Rene (op Davroar & Champ) waardoor de massa's op vele van onze fronten van een hoger niveau werden. Maar zijn net als verschillende accounts bij beide partijen flink ingeperkt met hun successen door verschillende bans.


Beste verdediger:

Schedel heeft een serieuze massa prima gedeft maar kies hier toch egoïstisch voor DNEYS. Elke serieuze massa op een account bij TEGEL leverde 30+ op dus ik vind het lastig daar iemand te benoemen en bij ons zijn wij de enige die elke massa een hele flinke lading edels kregen en niet flink verloren. Ondanks dat we regelmatig problemen met de bezetting hadden doordat iedereen floaten was, ik vaak pas laat beschikbaar was en ik een dorpje verloor uit pure laksheid. Zijn we toch prima blijven staan tegen hele lastige cf's bij Guided waardoor Davroar veel beter kon sturen, een puur edelspam account tegenover ons in Captain, matige edels van DT en heel sterk stuurwerk van Braun. Dit hadden we echter nooit kunnen doen zonder uitstekende hulp met snipen vanuit EOS, waarvoor nogmaals bedankt.


Grootste vv slet:

Puur naar het vv werk gekeken heeft Mike van schedel heel erg veel werk verricht met nacht vv's maar met name door het helpen opzetten en reorganiseren van meerdere accounts.


Grootste ego:

''Eos top''.


Gezelligste speler:

Burger,
naast dat zijn join bij EOS iedereen het leven ontzettend veel makkelijker maakte door zijn inzet en instelling, is Burger ook een hele gezellige speler om in de stam te hebben. Vrijwel altijd een positieve instelling, meme's en goeie grapjes.


Welke speler was voor jou de verrassing:

Xbruan
in het TEGEL kamp. Hebben zichzelf uitstekend herpakt na aanzienlijke verliezen bij een massa en ondanks dat het bakken met def kosten. Werden de times aanvallend en verdedigend dusdanig goed dat ze het Snow ontzettend lastig maakten en zichzelf redelijk afschreven als een goed massa target.

LLM in het Looney kamp. Lukas, Manuel en Stan hebben zich ontzettend ingezet voor de stam. Waarbij Stan nooit op LLM is gaan spelen maar direct bij Mamba bij is gesprongen, daar ontzettend veel geleerd heeft (met verrassend genoeg veel hulp van EOS) en ons ontzettend uit de brand heeft geholpen. Manuel de laatste maanden volgens mij geen normale nachtrust gehad heeft door het wekkeren. En Lukas zich de laatste maanden ontzettend ingezet heeft voor zijn account en de stam.

Akash, van Mamba kende ik helemaal niet maar was de hele wereld een positieve kracht, al mag die meer van zich laten horen!


Welke speler was voor jou de teleurstelling:

Originele spelers van Guided. Daarnaast natuurlijk Sebas voor hele duidelijke redenen.


Voor wie heb jij echt respect:

Elke eerder en later positief benoemde speler in het lijstje, maar als ik iedereen erin ga zetten dan wordt het een vreselijk lang lijstje.

Niels, voor mij persoonlijk de belangrijkste speler op EOS. Waar de rest mij het soms heel moeilijk maakte en soms even verdween, was Niels er vrijwel altijd zonder overdreven geouwehoer en altijd in om te helpen.

Nick, chef-kok Nick. Heeft zich met beperkte tijd en puur als mobiele speler ontzettend ingezet voor Mamba. Ondanks flinke tegenslagen, speler tekorten en een aardige lading gezeik heeft Nick zich constant ingezet maar bovenal vrijwel altijd een positieve instelling behouden.

Jens, kwam vrij laat op Guided erbij en heeft zich direct vreselijk veel ingezet voor Guided en de rest van de stam. Hele fijne speler om erbij te hebben.

Jens, ik denk net gewonnen van Mien met het aantal discord leaves haha. Maar het spreekt voor zich dat Jens een gigantische meerwaarde is voor elke stam. Naast dat die aardig kan tw-en.... Hebben zijn scripts een gigantische impact op het spelletje gehad en zijn ze echt vreselijk innovatief daarnaast is het een hele fijne vent als je hem enigszins kent.

Sander, samen met mij de enige overgebleven pc speler op Snow. Heeft voor het eerst als hoofdspeler (op een niet torenwereld) flinke massas gedeft en heeft dat goed gedaan, zeker voor de gigantische lading edels die Snow telkens te verwerken kreeg zonder dat er echt stacks geraakt werden. Daarnaast een hele sterke balans gehouden tussen zijn opleiding, leven en het spelletje spelen wat nog veel knapper is.

Mien, opvliegerig, gedemotiveerd door de vele bans, speelt veels teveel werelden en ik heb hem uit de leiding gezet maar een heel erg fijn ventje als je hem kent. Kan daarnaast ongelofelijk goed tw-en en had een vreselijk goed idee met de bunkerbuilds.

Yannick, altijd rustig, gezellig, een positieve instelling en heeft zich goed ingezet voor de stam. Maar wellicht het allerbelangrijkste kan verdomd leuke memes maken.

Joeri, bedankt voor de planner, command generator, defpack en het offpack maar bovenal het altijd openstaan voor aanpassingen en deze vrijwel direct invoeren.

@sosabowski Willy: was je bijna vergeten, maar je join naar EOS heeft de stam ook ontzettend veels goeds gedaan.

Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop:

Maarten van Guided,
kwam er later op toen de originele spelers bijna vertrokken waren en heeft zich toen voor een korte periode heel erg goed ingezet voor de stam en het account. Helaas door privé problemen een tijd terug moeten stoppen.




Stam awards
Beste stam:

Looney,
de gehele wereld tegen een kwantitatieve achterstand opboksen en vrijwel elke massa gigantische winsten gepakt. We konden de verdedigende verliezen helaas niet overal voorkomen, maar ik vond ons toch het merendeel van de wereld de betere stam.

Slechtste stam:

Chaos,
kwalitatief gezien hele slechte accounts en zijn vooral staande gehouden door hulp vanuit Vinci en andere floaters binnen TEGEL.

Beste leider:

Warre,
ik denk dat Warre en ik elkaar uitstekend aanvulden. Zonder Warre had ik het absoluut niet volgehouden en Warre niet zonder mij, maar Warre heeft op belangrijke momenten de juiste tactische keuzes gemaakt. Waar ik nog te lang vast wilde houden aan de droom om met vijf accounts de wereld te bespelen, heeft Warre mij doen inzien dat dit niet mogelijk was en heeft hij ons de juiste richting opgestuurd om de wereld te winnen. Daarnaast ook een hele fijne mede-leider geweest en ben ontzettend blij dat die (na wat overtuiging) toch besloot de leiding te joinen. Dat was cruciaal voor onze wereldwinst kansen maar het maakte de wereld voor mij ook een stuk plezanter.

Slechtste leider:

Ik ga hier niemand benoemen, maar het toestaan van het gebruik van de steam exploit was zo'n cruciaal moment op deze wereld. Ik weet nog steeds niet wat daar exact gebeurd is of de leiding/stam is voorgelogen door Martijn of dat er bewust is besloten tegen de regels in te spelen en de support te negeren.




Wereld Awards
Beste instelling deze wereld

Het kunnen timen van os voegde een mooie dynamiek aan de wereld toe vond ik, zeker toen TEGEL van langere afstand def begon te timen pakte dit de eerste massa erg goed voor ze uit.

Slechtste instelling deze wereld

Boog en techs werkt niet goed maar... Het voegde wel een interessante tactiek toe aan de wereld. Waar TEGEL ervoor koos telkens te switchen tussen techs, kozen wij ervoor om zwaard te ditchen en puur op sp/bg/zc te gaan spelen. Toen TEGEL vervolgens een massa met meer BB aankwam zetten moesten wij plotseling weer switchen naar meer zc in safedef. Het voegde wel iets extra's toe op de wereld, maar blijf het toch een slechte instelling vinden.

Mooiste actie deze wereld

Beide partijen hebben mooie massas gegooid voor een niet torenwereld, heb ondanks de gigantische hoeveelheid tijd die het kost best wel plezier gehad met het plannen, waarbij de flinke winsten natuurlijk hielpen met de motivatie voor het plannen.

Maar de mooiste actie vond ik het implementeren van de bunkerbusters naar het idee van Mien, wat tactisch voor toch een wat andere massa zorgde dan de standaard massas op niet torenwerelden.

Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald & Grootste blunder van W80:

Vrij lastig hier iets anders te benoemen dan het misbruiken van steam, kan er nog steeds niet over uit dat dit gedaan is eerlijk gezegd. Zeker niet nadat het uitkwam dat er uitdrukkelijk tegen Martijn gezegd is het niet te doen door de support en daar ook nog weken over gelogen is, wij weken beschuldigd zijn voor het misbruiken van privé scripts en het misbruiken van steam hiermee goed gepraat werd. Het heeft bij mij nog een zure smaak hoe dit aangepakt is door enkele bij de tegenstand.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.752
Kyly <3
 
Reactiescore
1.918
kyle je bent mij verschillende keren vergeten benoemen, beetje naar dit
 
Reactiescore
5.598
Mien een leuk ventje…heb jij wat van dat witte “sneeuw” gesnoven toevallig Kyle?
 
Bovenaan