W85: Challenge Guaranteed or not?

Reactiescore
1.148
Zelf ga ik niet meer spelen, maar mogelijk kan ik een 'beginnend team' wel wat bieden. Ik heb nog een account (Collationem) met wat vlaggen (o.a. zwarte munt + gs vlag, verder vooral roof/geluks vlaggen 2000 grijze en 900 bruine (m.a.w. genoeg om te ruilen tot bruikbaardere vlaggen), oh en 3300 (vaststaande) premium punten en wat overwinningsprestaties voor de liefhebber (niet dat je daar verder wat aan hebt).

Je mag (heeft mijn voorkeur wel) het account renamen en het op een eigen emailadres zetten. Laat maar weten als ik hier iemand mee kan helpen.

Houd die eer nou aan je account Ronald!
 
Reactiescore
736
Er is nog een bizar goed team, maar dat blijft voorlopig nog strikt geheim.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Heb ik zwarte vlaggen laten staan? Wat bijzonder slecht van mij!

Daarbij: heeft de challenge guaranteed topic je hierheen getrokken? Kom spelen auw.

Zowel de GS als de Muntvlag, prima startmateriaal dus. Heb ook een beginnend team gevonden dat het account wel wil gebruiken.

Vooral de tag van Martijn! Ben wel vastberaden om nooit meer te gaan spelen. Het was leuk maar het heeft mij zo veel tijd gekost, ik kon het mij eigenlijk al niet permitteren als scholier/student (heb toch zeven speeljaren gehad) maar als werkende al helemaal niet.
 

DeletedUser84257

Guest
Aangezien niemand mij aangesproken heeft heb ik mijn eigen stammeke opgericht.
Tot binnen 6 maanden als we de wereld sluiten grtks
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
burger ik zoek nog medestrijders kom bij mij aub
 
Reactiescore
17
Het aantal mensen dat hier aanwezig is dat na w71-76 zou stoppen is toch wel absurd hoog
Blijft toch wel leuk hoor, al die oude namen die je hier en daar naar boven ziet komen
 
Bovenaan