W85: Challenge Guaranteed or not?

Reactiescore
5.686
@DragonShield3 is bij deze ingepikt van vleesje en hoort vanaf nu bij Conceived By Communism als mascotte, aangezien hij onder de duim is van zijn vriendin.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Reactiescore
1.918
zo dit lijkt een easy wereldwinst te gaan worden met dit aantal deelnemers
 
Reactiescore
2.064
Hoop op nog wat aanmeldingen

mvg
 
Reactiescore
1.918
Wat gek ik dacht echt dat jij Jelle was
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
de echte jelle is al 2 jaar dood, immers is hij van de proximus toren in brussel gesprongen
 
Reactiescore
1
Helaas te weinig tijd ;-)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Zelf ga ik niet meer spelen, maar mogelijk kan ik een 'beginnend team' wel wat bieden. Ik heb nog een account (Collationem) met wat vlaggen (o.a. zwarte munt + gs vlag, verder vooral roof/geluks vlaggen 2000 grijze en 900 bruine (m.a.w. genoeg om te ruilen tot bruikbaardere vlaggen), oh en 3300 (vaststaande) premium punten en wat overwinningsprestaties voor de liefhebber (niet dat je daar verder wat aan hebt).

Je mag (heeft mijn voorkeur wel) het account renamen en het op een eigen emailadres zetten. Laat maar weten als ik hier iemand mee kan helpen.
 
Reactiescore
5.686
Reactiescore
919
Zelf ga ik niet meer spelen, maar mogelijk kan ik een 'beginnend team' wel wat bieden. Ik heb nog een account (Collationem) met wat vlaggen (o.a. zwarte munt + gs vlag, verder vooral roof/geluks vlaggen 2000 grijze en 900 bruine (m.a.w. genoeg om te ruilen tot bruikbaardere vlaggen), oh en 3300 (vaststaande) premium punten en wat overwinningsprestaties voor de liefhebber (niet dat je daar verder wat aan hebt).

Je mag (heeft mijn voorkeur wel) het account renamen en het op een eigen emailadres zetten. Laat maar weten als ik hier iemand mee kan helpen.
@Conceived by Communism heb je vlaggen al genakt grts mien
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Zelf ga ik niet meer spelen, maar mogelijk kan ik een 'beginnend team' wel wat bieden. Ik heb nog een account (Collationem) met wat vlaggen (o.a. zwarte munt + gs vlag, verder vooral roof/geluks vlaggen 2000 grijze en 900 bruine (m.a.w. genoeg om te ruilen tot bruikbaardere vlaggen), oh en 3300 (vaststaande) premium punten en wat overwinningsprestaties voor de liefhebber (niet dat je daar verder wat aan hebt).

Je mag (heeft mijn voorkeur wel) het account renamen en het op een eigen emailadres zetten. Laat maar weten als ik hier iemand mee kan helpen.

Heb ik zwarte vlaggen laten staan? Wat bijzonder slecht van mij!

Daarbij: heeft de challenge guaranteed topic je hierheen getrokken? Kom spelen auw.
 
Bovenaan