Einde wereld awards

Ga jij ook een einde wereld awards lijstje maken????


  • Totaal aantal stemmers
    35
Reactiescore
2.444
geen enkele massa op DT heeft het front goed gestaan in het verdedigend aspect, zelfs niet op 3-2 zoals je hier beaamd die 9,4m is idd van veel geblockte clears maar de meeste stacks zijn toch gewoon echt gebroken. vind het dan ook raar dat je dit zegt aangezien er bijna 1 op 1 gedefft is en de focus toch wel echt op het front lag vanuit looney (kwa clears).

Daarnaast moet je even nagaan dat loonie op defensief vlak meer deff heeft dan Tegel of Choas puur omdat dit 1 stam is tegen 2 hierdoor konden jullie ook offensiever spelen aangezien choas meer een doodpaard was dan helpende hand (niet bedoeld naar enkele spelers die wel iinitiatief toonde), ook vermeld dat loonie heeft aangeboden 1 te worden. Toen speelde ik nog niet anders had ik iedereen voor gek geklaard met deze wereldinstellingen

Hoewel er in een erg slechte verhouding gedeft is, zit je er wel flink naast met die 1 op 1 zeker als je er rekening mee houd dat er niks gedodged is en we in een gigantisch stuk van de mobiele zone liepen. We zijn die massa daadwerkelijk wel op een gigantische lading stacks en BLOCK OK gelopen. Stacks die geplaatst zijn na de overstap van TEGEL naar Chaos, want toen we DT zijn eigen def + TEGEL def gebashed hebben tijdens de massa op 19-1 is het account direct geswitched naar Chaos om hernieuwde def te krijgen, een van de voordelen van jullie overmacht.

1645717860285.png
 
Reactiescore
1.918
ik vind dat er deze wereld geen winnaars zijn
 

DeletedUser69389

Guest
Heb de wereld niet echt gevolgd, maar hoezo is deze voorbij eigenlijk?
Een aantal mensen hebgen gebruik gemaakt van een via steam instelbare functie waardoor je als een chromium versie als het ware kunt browsen door steam. Hoewel steam goed is gekeurd heeft het TW Team besloten om de accounts waar dit gebruikt Is een ban van 48 uur voor te geven. Of er navraag is gedaan bij Duckje om te vragen of het legaal is geen idee. Daarover zijn wisselende verhalen geweest.
 
Reactiescore
2.489
Een aantal mensen hebgen gebruik gemaakt van een via steam instelbare functie waardoor je als een chromium versie als het ware kunt browsen door steam. Hoewel steam goed is gekeurd heeft het TW Team besloten om de accounts waar dit gebruikt Is een ban van 48 uur voor te geven. Of er navraag is gedaan bij Duckje om te vragen of het legaal is geen idee. Daarover zijn wisselende verhalen geweest.

Ben even door de tickets gaan duiken (lees: alle tickets over het afgelopen jaar waarin Steam vernoemd werd). Behoudens vergissing langs mijn kant is dit 1x gevraagd en is daarop een expliciet antwoord gekomen dat dit tegen de regels was.

Duckje
 
Reactiescore
1.752
OEI
 
Reactiescore
94
Zes (?) accounts gebant door het gebruiken van een exploit/bug bij steam waardoor het mogelijk was steam als een browser te spelen. Waardoor zoveel offensief als defensief twee man op een browser konden zitten.


Exploit:
Met behulp van een exploit kan een kwaadwillend persoon misbruik maken van een kwetsbaarheid in programma?s of besturingssysteem. Een exploit is een klein programma waarmee iemand via een kwetsbaarheid bijvoorbeeld toegang kan krijgen tot uw computer. Exploits voor bekende kwetsbaarheden zijn soms ook makkelijk te vinden op het internet.

Bug:
is een fout in een computergrogramma.

Ik praat het niet goed, maar zowel een exploit evenals een bug is gewoon niet waar. Er is geen gebruik gemaakt van fouten in het systeem, evenals dat er kwaadwillend misbruik is gemaakt van verboden programmas.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
aan de stemming te zien hebben we potentieel nog 11 lijstjes te gaan waar blijven ze??
 

DeletedUser84257

Guest
Aangezien ik niet weet hoe het er in Kegel aan toe ging zal het lijstje vooral Looney-gericht zijn.

Speler awards
Beste speler: Exploration of Space, tis moeilijk bescheiden te blijven, dus bij deze eos baazekes
Beste stamspeler: Do Not Eat Yellow Snow. Er zaten snow floaters op de helft vd accs van Looney, iemand die meer stam minded is dan Snow ga je niet snel vinden.
Beste aanvaller: Exploration of Space
Beste verdediger: 100% Do Not Eat Yellow Snow. Wil niet weten op hoeveel die adelslachter staat...
Grootste vv slet: /
Grootste ego: @Rave Into Space. Mien staat hier als grootste ego, maar is gewoon niet meer dan terecht dat hij zo'n ego heeft, veel geleerd van Mien :pepelove:
Gezelligste speler: Bobby van Snow/Magma(?), altijd even rustig en kwam vaak grappig en droog uit de hoek
Mooiste spelersnaam: Seduced by Lies
Mooiste profielfoto speler: Loco Loco Motief
Welke speler was voor jou de verrassing: alle spelers van Xbraun. Lagen tegen de 2 sterkste offensieve accounts van Looney en deden keer op keer hun best om de verliezen te beperken, chapeau, ik was 100% zeker een stuk natter gegaan.
Welke speler was voor jou de teleurstelling: Nicky. Niet compleet teleurgesteld ingame (ook al liep dat ook niet over), vooral zeer teleurstellend als mens.
Voor wie heb jij echt respect: @Absurd. die elke keer opnieuw de boel moest rechthouden terwijl EOS alles en iedereen trollde, plaagde en soms wel eens over de grens ging.
Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop: @NachtFritz :sad:

Stam awards
Beste stam: Looney
Slechtste stam: Kegel
Beste leider: Kyle
Slechtste leider: /
Mooiste stamnaam: 210% anti-looney
Mooiste stamplaatje: /
Wie had je graag in de stam gehad: /
Wie had je liever niet in je stam gehad: /

Algemeen Forum Awards
Beste P&P'er: @Burger
Slechtste P&P'er: @Combino Pastasaus
Favoriete forumposter: @Avenger goeie memekes
Minst favoriete forumposter: @Underground Tacticz.
Favoriete topic: Onwaarschijnlijke boeken geschreven door W80 spelers.
Minst favoriete topic: Kan TW nog verder zakken?

Wereld Awards
Beste instelling deze wereld: edels 20 velden
Slechtste instelling deze wereld: techs + boog
Mooiste actie deze wereld: Kegel die bugs abused en verbaasd zijn dat ze een 2 dagen ban krijgen (die eigenlijk perma moest zijn).
Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald: Kegel die bugs abused en verbaasd zijn dat ze een 2 dagen ban krijgen (die eigenlijk perma moest zijn). Get rekt
Grootste blunder van W80: Guided frontbash
 
Reactiescore
524
Bedankt voor de vermelding burger ❤️
 
Reactiescore
265
vooruit dan maarrrrrr

Speler awards
Beste speler: eos baazekes. als account vind ik snow en eos er wel bovenuit springen deze wereld aan de kant van looney. snow net defwerk geleverd, leverde actieve en goede bijdrage in de stam en heel stamminded. eos verder gwn strakke timings iedere massa en hebben iedere massa veel snow geholpen waar mogelijk was.

van de tegel kant springt vinci er natuurlijk bovenuit. zonder vinci waren tegel/chaos al 4x opgeruimd. als speler wil ik hier rene nomineren. timed consistent strak sterke deffer en ook sterke aanvaller.

Beste stamspeler: overduidelijk snow. veel floaters geleverd en dachten altijd mee. vanaf de kant van tegel vinci. namen veel vvs aan probeerden er het beste ervan te maken waar veel spelers al hadden opgegeven.
Beste aanvaller: Joachim wil ik hier nomineren voor het plannen de laatste massa's voor tegel. Verder is in de uitvoering van massa's eos denk ik het sterkte account geweest deze wereld.
Beste verdediger: al eerder genoemd snow en dan met name kyle.
Grootste vv slet: naar ik hoor pakte jelle veel op binnen tegel en stond die altijd klaar om te deffen. jelle dus :)
Grootste ego: EOS
Gezelligste speler: Burger en william 2 gezellige spelers
Mooiste spelersnaam: Guided by the Light
Mooiste profielfoto speler: eos/snow
Welke speler was voor jou de verrassing: Jens van guided. na zoveel verschillende mensen/teams op guided te hebben gehad was het wel fijn iemand te hebben die bleef spelen waar mogelijk terwijl hij al op een vervelende positie instapte. Verder burger. nog nooit mee samengespeeld eerder maar echt hele fijne cospeler.
Welke speler was voor jou de teleurstelling: Sebas die naar tegel overliep kon ik niet echt waarderen.
Voor wie heb jij echt respect: Kyle voor het leiden van deze bende en het in toom houden van de stam.
Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop: Frits :(

Stam awards
Beste stam: looney.
Slechtste stam: chaos, veel activiteit/kwaliteits problemen
Beste leider: kyle
Slechtste leider: /
Mooiste stamnaam: vind t allemaal niet veel
Mooiste stamplaatje: ^^
Wie had je graag in de stam gehad: lijkt me wel leuk x samen met braun te spelen. gezellige spelers die veel hebben geleerd deze wereld en ook graag willen leren. verder lijkt t me ook wel x leuk met rene te spelen.
Wie had je liever niet in je stam gehad: oude team van guided.

Algemeen Forum Awards
Beste P&P'er: zoveel p&p niet gebeurd hier
Slechtste P&P'er: //
Favoriete forumposter: burger zn memes. verder vind ik joppe ook wel leuk posten altijd.
Minst favoriete forumposter: /
Favoriete topic: spotprenten
Minst favoriete topic: /

Wereld Awards
Beste instelling deze wereld: geen toren
Slechtste instelling deze wereld: /
Mooiste actie deze wereld: alle moestuintjes zijn wel leukkk
Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald: de bans ofc
Grootste blunder van W80: ik hou ze inmiddels niet meer bij. Zelfs john is de tel kwijt inmiddels
 
Bovenaan