Wereld 85 - De milliseconden tussen aanvallen

Moeten we verschillende milliseconden tussen bevelen zetten voor aanvallen/verdedigingen

  • Ja

    Stemmen: 12 21,8%
  • Neen

    Stemmen: 43 78,2%

  • Totaal aantal stemmers
    55
Reactiescore
2.489
Beste spelers,

Voor Wereld 85 zouden we graag experimenteren met een wijziging in milliseconden.

Hoe het altijd is geweest (AS IS)
Tussen aanvallen en ondersteuningen zit altijd hetzelfde aantal milliseconden (50/100/200/...)

Wat we voorstellen (TO BE)
Tussen aanvallen (gelijktijdig verstuurd) komt een automatische gap van 100 ms
Tussen ondersteuningen (gelijktijdig verstuurd) komt een automatische gap van 60 ms

Dit betekent dat je dus meer ruimte hebt om snipes te plaatsen en het 'effect' van de meerdere aanvallen in 1X versturen gecompenseerd wordt door het sneller versturen van ondersteuningen.

We horen graag jullie mening en feedback (in de stemming & hieronder)

Duckje
 
Reactiescore
2.444
Beste spelers,

Voor Wereld 85 zouden we graag experimenteren met een wijziging in milliseconden.

Hoe het altijd is geweest (AS IS)
Tussen aanvallen en ondersteuningen zit altijd hetzelfde aantal milliseconden (50/100/200/...)

Wat we voorstellen (TO BE)
Tussen aanvallen (gelijktijdig verstuurd) komt een automatische gap van 100 ms
Tussen ondersteuningen (gelijktijdig verstuurd) komt een automatische gap van 60 ms

Dit betekent dat je dus meer ruimte hebt om snipes te plaatsen en het 'effect' van de meerdere aanvallen in 1X versturen gecompenseerd wordt door het sneller versturen van ondersteuningen.

We horen graag jullie mening en feedback (in de stemming & hieronder)

Duckje

Wordt het mogelijk om os gelijktijdig te versturen dan?
 
Reactiescore
2.489
Wordt het mogelijk om os gelijktijdig te versturen dan?

Neen,

Maar er zijn genoeg andere opties om op dit moment OS te versturen zonder gebruik te maken van de ingebouwde functie.
(Ik denk aan verschillende tabbladen)
 
Reactiescore
2.444
Neen,

Maar er zijn genoeg andere opties om op dit moment OS te versturen zonder gebruik te maken van de ingebouwde functie.
(Ik denk aan verschillende tabbladen)

Dat wordt echt al meer dan tien jaar niet meer gebruikt en ik weet eerlijk gezegd überhaupt niet meer of dat nog mogelijk is.
 

DeletedUser69389

Guest
Dat wordt echt al meer dan tien jaar niet meer gebruikt en ik weet eerlijk gezegd überhaupt niet meer of dat nog mogelijk is.
Is het nog wel. Maar ik vraag mij af wat het nut zou zijn. Zeker zonder een ingebouwde functie.
 
Reactiescore
1.228
Maar er zijn genoeg andere opties om op dit moment OS te versturen zonder gebruik te maken van de ingebouwde functie.
Edit:verkeerd gelezen, kunnen er dan ook guides gemaakt worden zodat er aanvallend als verdedigend dezelfde voordelen zijn? ^^
 
Reactiescore
235
Lijkt mij een leuke toevoeging.
Echter zou het dan wel enkel nuttig zijn met de mogelijkheid om de OS in "trein vorm" te kunnen sturen.

Meerdere tabbladen heeft enkel de browser speler voordelen aan. Mobiele/steam spelers hebben deze mogelijkheid niet.
 
Reactiescore
2.489
De mogelijkheid om OS in treinvorm te sturen is een functie die op dit moment niet op de planning staat. Deze instellingen staat daar dus als compensatie tegenover.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Ik stem tegen. Dit is een façade zolang niet de tools gegeven worden om dit te kunnen uitvoeren. Met de huidige (legale) tools is dit niet te halen.
 
Reactiescore
1.962
Als iemand mij kan uitleggen hoe je 5 ondersteuningsbevelen kan sturen op 60ms van elkaar wil ik best ja stemmen, maar op dit moment zie ik niet in waarom dit een toevoeging kan zijn.
 
Reactiescore
1.753
Ben het eens met wat hier al gezegd is. Het idee zelf is wel tof en kan verdedigend een meerwaarde bieden lijkt me, alleen is de huidige versie van tribalwars niet klaar voor de uitvoering van dit idee door het niet kunnen versturen van OS in een treinvorm. Ik ben een newgen en heb zelfs geen idee hoe dat tab scrollen werkt dus zou hier ook geen enkel voordeel uit halen.

Wordt misschien bedoelt dat als je binnen x tijd van elkaar bevelen verstuurd dat dat wordt gezien als 'gelijktijdig verstuurd'? Waarbij je dus met snel genoeg klikken ook dit voordeel kunt behalen? (concreet: als je de bevelen binnen de 1sec van elkaar verstuurd ofzo telt dit dan als gelijktijdig?)
 
Reactiescore
676
Regel eerst maar eens dat je defensief kan t-trainen ipv dit soort gekke ideeën toe te passen, lijkt me ook allemaal niet zo moeilijk aangezien het offensief gewoon in het spel zit :redface:
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Bovenaan