Het grote InnoSmurf FLAME TOPIC!

Reactiescore
167
Oeikes, runnerke Bas runnerke Bas, hiero in de tjat!! :D

Geachte lezers, na de FLAMEWAVE in W80 chat in discord, hierbij mijn POV.


So basically, wereld 80 was een wereld die ik gestart had voor de ppfarm. Geen intentie om überhaupt serieus te starten, was solo gestart, geen premade, niets. Nouja zo doende kom je wel in een wereld terecht, hadden een mooie tactische actie gedaan tegen Pjotr om zo een flink gebied veilig te stellen op een riskante manier. Nouja vervolgens heb ik gezegd tegen mijzelf, ik ga doorspelen op MIJN eigen manier, minder handelen uit stambelang, wat ik altijd doe en meer gewoon op een manier hoe ik mij kan vermaken op Tribalwars.

Nouja zo doende vorderde de wereld, hier en daar wat recruits, waar ik het niet helemaal mee eens was, maar sure die gebeurde. Ook wat spelertjes joinde destijds het account, waaronder Karel (huidig LLM) Vervolgens kwam dat ‘akkefietje’ met Karel waarin hij, achteraf gezien gelijk in had, maar ik wilde spelen voor het stambelang. Het ging om een stuk front dat ASAP overgepakt moest worden, ik kan me het niet precies herinneren, maar het ging over een stuk front wat geëdeld zou worden door de vijand als wij hierbij niet snel genoeg hopte. Wat resulteerde tot het hopfront wat wij momenteel hebben. Karel zei hierin wijs dat we niet moesten hoppen, en basically de stammies ‘in de steek’ moesten laten, door eerst het tussenstukje te edelen en zo een deftige lijn richting het front moesten edelen. Achteraf gezien had hij gelijk. LEKKER KAREL <3! Vervolgens moest ik hem kicken van de stamleiding. Wij lagen naast Champ, hiermee begon de onvrede omdat we het tussenstuk niet erbij kregen zoals beloofd was. Karel SO naar jou broeder!

Ik speel gewoon het liefst lekker offensief, gewoon genoeg dat je ook hard terug kan stoten op de vijand. Miss heb je me wel eens gezien op speedrondes, lekker 100% off en RAMMEN!!!! Dat 100% off niet kon dat wist ik al wel, maar omdat ik geen sterke buurmannen had, werden wij geforceerd om 80%+ (dan wel niet meer) defensief te gaan en zo lagen wij eigenlijk compleet vast, wederom gekozen voor stambelang… Het plan was helder, zuid behouden, noord doorbreken! Zonder al die extra deff kon hij het echt niet uithouden. Nouja de fun is er hier dus al af voor mij, maar toch blijven doorspelen, omdat je al zo diep in de wereld zit. Vergeet ook niet de bans/naps naar de vijand e.d. zaken waarin ik moest inleveren aan de vijand tegen mijn wil om.

Voor de TLDR: Ik wilde zelf gewoon spelen zoals ik graag wil spelen, maar toch uiteindelijk altijd gekozen voor stambelang en 80%+ deff moeten spelen om actief Ivar/Schedel (ivar>skedel tbh kekw) tegen te houden van de ondergang van Champ. Ook tijdens bans/naps heb ik moeten inleveren met dorpen tegen mijn echte wil om.

Massa’s werden gegooid, vaak zat mijzelf ziekgemeld, eerder weggesneakt bij lessen of gewoon een kutsmoes verteld (#covid werkte goed) om te kunnen offen/deffen op Inno. Toen kon het nog enigszins, ik had toentertijd geen vaste relatie, geen werk (behalve stage) en school liep goed omdat ik de touwtjes deftig in handen had tijdens groepswerk. Maarja dat verandert op een gegeven moment, we zaten op het halfjaar en dus een nieuw semester, nieuwe groepen, nieuwe mensen. Kerels waarvan je liever niet in het groepje zit, wantja #neverlucky en dus ik ze actief moet carryen/aansturen naar een voldoende. Nouja prima, leer ik ook weer van, I fancy a challenge! Ook op stage werd mij gevraagd om voor hen te komen werken. Ik bedacht me geen moment en heb dit geaccepteerd. Ook de dates werden serieuzer. Dan kom je uiteindelijk op een punt waarin 20 nieuwe dingen op je pad komen en je ze allemaal hoog moet houden he. Sommige dingen verminder je om de nieuwe dingen te kunnen onderhouden. Kijk bijvoorbeeld naar mijn speed statistieken hier: https://twspeeds.com/nl/users/487977263 , welgeteld ACHT rondes gespeeld sinds augustus 2021, hetgeen wat ik het liefst speel, heb ik opgegeven voor de wereld. Veel van mijn tijd ging in wereld 80 zitten. Ik wilde hier eigenlijk al stoppen met Tribalwars, omdat reallife erg druk werd met veel nieuwe dingen op het pad wat meer waard is dan een virtuele award. Maarja stambelang dus ben door blijven spelen als een gek!! Onthoud eventjes dat ik sinds dit moment een nieuw rooster heb, 9-18 les op college, vaak pas tegen 19.30 thuis op zijn vroegst op de donderdag en op de woensdag gewoon de hele dag werken tot 18.45. Ook vaak zat nee gezegd tegen invaldagen omdat ik massa moest gooien/deffen KEKW!!

Dus ja, dat ik net wat inactiever was tijdens de laatste paar in- uitgaande massa’s is logisch. Ik heb ook gewoon nog een privé leven die ook beetje naar de knetter is geholpen, dankzij mijzelf #twspelen. Ik loop bijvoorbeeld weken achter op school en een dikke sleep deprivation XD. Wel heb ik tijdens de laatste inkomende massa de hele zondag namiddag lopen presnipperen en maandag een deel van de dag (in de collegezaal) lopen presnipperen om vervolgens op massa dag een uur eerder weg te sneaken bij wat achteraf toch een best verdomd belangrijke les bleek te zijn. Nouja allemaal prima want ik wilde Inno op de -0 houden. Die massa op ons stonden wij met 30-50k stackjes tegen schedel terwijl we er 10-12+ incs op kregen per (front)dorp. Alle stackdeff stond bij de buurmannen en DT. Dus vind je het gek dat ik 70% van mijn frontdeff thuishoud om hiermee te kunnen deffen XD? De vorige keer de massa op DT, waarbij Inno op dorpen échte edelparen binnenkreeg van LocoLoco en schedel had ik het moeten doen met in totaal 20 deffjes en 30-50k frontstacks, lekker man. Alsnog prima zelf uitverdedigd en tegelijkertijd DT in veiligheid gebracht, in hoeverre dat mogelijk was. Kon tijdens deze massa hetzelfde zijn. Dus het argument dat ik geregeld deff achterhield gaat niet op. Kijk ook even hoe mijn front eruit zag, 10-15 breed en front is langer dan ik in de breedte heb. Ik stond zelf altijd op stack NOK (30-50k). Sorry schedel voor de 6k+ scout stacks aan het front om dit te verbergen LOOOOL). Maar inderdaad, achteraf gezien had ik net wat meer frontdeff kunnen schuiven naar Champ, maar niet gedaan omdat in het achterhoofd genomen dat ik ook wederom een bende edelparen kon ontvangen van schedel/Loco. Daareentegen liepen de recapclears naar Champ toe en had ik 0 off om zelf mee te recappen waar nodig. Dit was ook het moment dat ik op school zat en een uur eerder ben weggesneakt, was tegen 15? aanwezig ofzo en de mobiele deff die liep net te lang naar plekken waar dat nodig was. Dusja my bad on that part, sorry bro!


Voordat ik verder in ga op de comments die ik gelezen heb over mij/InnoSmurf wil ik dat jullie begrijpen hoe Inno maanden heeft gespeeld.

Het klopt dat ik voor 98%+ zelf gespeeld heb. Het klopt idd dat de InnoSmurf chat bestaat uit 20+ man. Maar velen hiervan speelde totaal niet actief en waren meer actief als floater dan daadwerkelijke speler. Incomings checken in de nacht was al vaak een probleem. Ik ging op een gegeven moment om 21.00 slapen, sommigen checkte zo nu en dan de incs rond 23.00, mijn wekker ging om 02.00 om incs te checken, om vervolgens rond 05.00 op te staan om deze weer te checken. Als er incs kwamen/actie verricht moest worden skipte ik de sportschool om TW voorrang te geven. #SLEEPDEPRIVATION FTW!

Maarja, velen waren gewoon mensen die ik van de speedronde af had geplukt en ik probeerde ze op te leiden tot medespeler die gewoon konden snipen e.d. Ze hebben mij geholpen af en toe met wat aanvallen sturen en ik heb een aantal leren snipperen/timen en het spel algemeen uitgelegd. Hierin zat dan ook best veel tijd, het aanleren en uitleggen van het spelletje, maar dit doe ik met liefde!

Inno had wel een 'bende' floaters, ik ga geen specifieke namen noemen, die wel eens meespeelde tijdens offensieve massa’s om edels te spammen. Dit aantal waren vier mannen die het spelletje goed konden spelen en wilden helpen met edelspammen, hebben ook vaak zat op andere accounts gefloat, omdat Inno volledig was gecoverd (door mij en een leerling, of door twee leerlingen en ik als coach). Dit is dan ook de voornamelijkste reden waarom ik weinig aanwezig was tijdens stamcalls tijdens de massa’s, ik vond het belangrijker om de leerlingen wegwijs te maken en hen aan te sturen waar nodig was dan het getetter van Nicky aan te horen. Dus scriptmartijn, hierom was ik weinig aanwezig in stamcalls tijdens de massa’s. En ook Nicky, het is klikklakklare zwartmakerij om te claimen dat ik nooit aanwezig was tijdens massa’s, dat je zegt dat ik minder aanwezig was tijdens de afgelopen paar massa’s heb je gelijk in. Maar absoluut ten bozen om te claimen om te zeggen dat ik nooit was. Bovendien heb ik vaak zat FAKE-EDELS lopen spammen op Schedel/loco op momenten dat er niet eens EEN clear liep. Dit was niet 1 of 2 keer, 1645555442217.pngecht veel vaker dan dat… Ik ben geen haantje zoals jullie die gaan schreeuwen als een malle. IK HEB DIT GEPRESTEERD!@@!!@!@!@ Ik heb ook nog op jouw account edels gespamt en dorpen gepakt van Guided. Dit heb ik vervolgens stilgehouden zodat de vijand niet wist dat Davroar geen bemanning had die dag. En ohja thnx voor de 3 antisnipes in het uur dat je er wel was. Top man!

En ohja ook nog ff onder andere ge-vv'ed tegen mijn vrind Mike tegen mamba! Mike liet me maar niet met rust, rotjong!!! <3<3

En tja eerlijk is eerlijk, we waren echt wel aan de winnende kant na de succesvolle verdediging op Champ. Wij konden dikke massa doen waardoor we nóg verder in zouden lopen. Maar we kregen dikke banwave. InnoSmurf geen ban ofcourse BTW. Sorry maar LLM jumpte over mij heen, schedel jumpte nog verder en Archer kon nog verder clusterfucks pakken. Laat staan de zooi in de core van een EOS bv en in het noorden. Ik heb gezegd geef het nou maar aan, ze weten het toch al wel.

Maarja toch riskeren, prima maar face the consequences man. Ookal had ik actief gerecapped, was zuid alsnog een dikke zooi om dat ooit deftig verdedigd te krijgen. Je moet op een moment eerlijk tegen jezelf zijn en dat is wat ik gedaan heb, blame mij maar, noem me maar een dikke runner. Boeit me echt niet. Ik speelde al maanden tegen mijn zin in tribalwars, ik loop weken achter op school, laat staan de overig irl zaken… Maar zuid zou je nooit rechtgetrokken hebben, ookal had ik actief gerecapped. Kijk naar het gemiddelde niveau… Op een gegeven moment is het op, klaar. En daar moet je ook eerlijk in zijn tegen jezelf, laat staan de poll die gedaan is of er mensen door willen spelen. Ik heb die warrior-mentaliteit ook, geef het nooit op. Maar op een gegeven moment is het helemaal klaar man en dat is lastig te accepteren.

Als afsluiter, ik heb véél meer gepresteerd dan nu geopperd wordt. Ik ga niet schreeuwen zoals sommigen met alles wat zij bereikt/gedaan hebben op een account. Bovendien heb ik altijd in de 'wij-vorm' gesproken, terwijl het in werkelijkheid 98% Bas-only was.

Dus wat vraag ik van jullie, het volk? Spam ff: ‘Bas confirmed runner,’ b.v.d.
 
Reactiescore
5.599
Bas confirmed Runner
 
Reactiescore
1.228
Reactiescore
5.599
Gozer maak je niet zo druk om wat andere zeggen. Als jij van jezelf kan zeggen dat je je best hebt gedaan is dat het belangrijkste. Deze tekst voelt als een hoop excuusjes om je hier onderuit te lullen. Echter hoef jij helemaal niet te bewijzen dat je RL leven drukker of anders is gaan lopen en dat dat prioriteit heeft, dat hoort ook zo en wie dat niet snapt is een loser. Met deze ''pick me'' tekst geef je je haters alleen maar voldoening.

RL > TW en niemand die 100 is gaat vrijwillig deffen op een acc na 2 dagen ban en 200 cfs lol. Kan jou het aan je kont roesten wat andere zeggen, deze tekst is meer cringe dan runnen imo.
 
Reactiescore
1.542
Bas maak je druk vriend
 
Reactiescore
2.062
Ik kan dit helaas niet lezen maat, bij elk boek hoort een samenvatting wanneer komt die?
 
Reactiescore
676
Je kan beter runnen van TW dan je verantwoordelijkheden in het echte leven, dus lekker blijven studeren, daten en werken pik! #basrunnerke
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Gozer maak je niet zo druk om wat andere zeggen. Als jij van jezelf kan zeggen dat je je best hebt gedaan is dat het belangrijkste. Deze tekst voelt als een hoop excuusjes om je hier onderuit te lullen. Echter hoef jij helemaal niet te bewijzen dat je RL leven drukker of anders is gaan lopen en dat dat prioriteit heeft, dat hoort ook zo en wie dat niet snapt is een loser. Met deze ''pick me'' tekst geef je je haters alleen maar voldoening.

RL > TW en niemand die 100 is gaat vrijwillig deffen op een acc na 2 dagen ban en 200 cfs lol. Kan jou het aan je kont roesten wat andere zeggen, deze tekst is meer cringe dan runnen imo.

Rocket League is idd beter dan Tribalwars Tom, je hebt smaak
 
Bovenaan