[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #335: Vrije Forum Weekkrant

Reactiescore
1.726
Nadat ik jullie een tijd lang in spanning heb laten zitten hier mijn theorietje.

Wbjmo. Ga pitten en weet niks beters.

Zoals jullie hier kunnen zien was ik de 2e speler na onze antraxx die stemde op wbjmo.

MOH die mij volgt o_O
Vind ik heel raar en doet mij twijfelen

Hier zegt Mike dat ik hem volg ? Wat totaal niet waar is en ik ook nooit zou doen, wolfjes volgen is funest voor dit spel.



Hier stemt hij toch op wbjmo om zich toch een beetje in te dekken. En het mooie eraan is dat hij zegt dat ik hem volg, terwijl het toch net andersom is.

Het is voor mij duidelijk. Stem komt in een andere post, helemaal ruk zo via de telefoon.
 
Reactiescore
2.386
Reactiescore
1.802
goed aangezien jullie mij niet vertrouwen als BM zal het me worst wezen wie we eruit stemmen
ik ga vandaag dus lekker volgen
 
Reactiescore
2.386
Sure
 
Reactiescore
2.386
Dan euh, wie zag je vannacht? I mean, Ziener claimen is echt te gemakkelijk - belangrijke rol maar je kunt geen info geven
 
Reactiescore
722
Nadat ik jullie een tijd lang in spanning heb laten zitten hier mijn theorietje.

Zoals jullie hier kunnen zien was ik de 2e speler na onze antraxx die stemde op wbjmo.

Hier zegt Mike dat ik hem volg ? Wat totaal niet waar is en ik ook nooit zou doen, wolfjes volgen is funest voor dit spel.

Hier stemt hij toch op wbjmo om zich toch een beetje in te dekken. En het mooie eraan is dat hij zegt dat ik hem volg, terwijl het toch net andersom is.

Het is voor mij duidelijk. Stem komt in een andere post, helemaal ruk zo via de telefoon.
Was bappos niet 1, anthraxx 2 en jij 3?
Dacht eigenlijk eerst dat jij als eerste je stem zette op WBJIMO, maar er waren er je 2 voor.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.786
nog een heel dik uurtje en mijn theorie zet ik hier neer!!!!

dan zit ik immers thuis in mijn safe space
 
Reactiescore
1.802
Ziener na jager de easiest claim in the book overigens, zeg niet dat ik jullie niet gewaarschuwd had voor bappos zijn onkunde
 
Reactiescore
1.689
Nadat ik jullie een tijd lang in spanning heb laten zitten hier mijn theorietje.



Zoals jullie hier kunnen zien was ik de 2e speler na onze antraxx die stemde op wbjmo.



Hier zegt Mike dat ik hem volg ? Wat totaal niet waar is en ik ook nooit zou doen, wolfjes volgen is funest voor dit spel.




Hier stemt hij toch op wbjmo om zich toch een beetje in te dekken. En het mooie eraan is dat hij zegt dat ik hem volg, terwijl het toch net andersom is.

Het is voor mij duidelijk. Stem komt in een andere post, helemaal ruk zo via de telefoon.

mike


deze theorie lijkt me waterdicht te zijn
 
Reactiescore
1.726
Was bappos niet 1, anthraxx 2 en jij 3?
Dacht eigenlijk eerst dat jij als eerste je stem zette op WBJIMO, maar er waren er je 2 voor.
Het komt nog wel eens voor dat ik posts van bappos over het hoofd zie. Maar dat maakt jou niet minder verdacht en jou verdediging is weer uitermate zwak.
 
Reactiescore
1.013
Jammer dat mijn achterban niet groot genoeg is om bappos er uit te krijgen op dit moment.

Mocht ik er hierdoor vanavond uitliggen, wat een mogelijkheid is. Tenzij een eventuele BE zn/haar werk doet.

Dan weet ik de volgende ook. Maar eerst Bappos op lynch!

Gezien het feit dat hij nu in alle paniek ook gaat claimen en op mij gaat stemmen? Hoe helder willen we het hebben?
 
Reactiescore
722
Jammer dat mijn achterban niet groot genoeg is om bappos er uit te krijgen op dit moment.

Mocht ik er hierdoor vanavond uitliggen, wat een mogelijkheid is. Tenzij een eventuele BE zn/haar werk doet.

Dan weet ik de volgende ook. Maar eerst Bappos op lynch!

Gezien het feit dat hij nu in alle paniek ook gaat claimen en op mij gaat stemmen? Hoe helder willen we het hebben?
glashelder volgens nonkel

best raar dat de stemmen nu op mij gaan
 
Bovenaan