De ontrafeling: Cult vs Wereld 81

Reactiescore
5.590
Jordi echte janknoob ben jij man.

Ik moest dit van Chris zeggen omdat hij zijn toetsenbord niet meer zag door zn tranen
 
Reactiescore
1.363
Wat is het probleem Chris? Zoek je nu naar argumenten om toch je gelijk te halen?
Want #1: ja, Jona heeft zeker op w81 gespeeld. Sterker nog, tijdens de start t/m 1,5 Mio van onschatbare waarde geweest. Je zoekt naar redenen en je faalt al bij de eerste.

Heel w81 easy modus? Sure bruh. Vergeten we weer even dat de alliantie bij moment van oprichting bijna 2x zoveel punten aan kwantiteit had dan Cult? Ja, dat is including MB's van beide zijdes, heb dat al eens eerder gepost deze wereld.

Dus zoek gerust verder hoor om Jona in de grond te boren, maar op dit front ga je echt niet winnen - see what I did there?
Mijn gelijk heb ik tbh al :p
Aangezien er nu al die noobs nu al lopen te happen en het liken.

Punten maken tbh geen flikker uit, gaat om de lui die op de accounts spelen.
Maar jullie snappen mijn logica niet. Incapabel much?

Dolfijntje heb ik tbh allang de grond ingeboord man :)
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Mijn gelijk heb ik tbh al :p
Aangezien er nu al die noobs nu al lopen te happen en het liken.

Punten maken tbh geen flikker uit, gaat om de lui die op de accounts spelen.
Maar jullie snappen mijn logica niet. Incapabel much?

Dolfijntje heb ik tbh allang de grond ingeboord man :)

Hah, ik hap nu? Zeker janknoobje. Ik hap zogenaamd, en je komt er in je laatste zin op terug? Lekker logisch man, je bent gewoon geownd en nubke. :biggrin:
 
Reactiescore
1.363
Als W81 easy mode was dan was W73 ultra Easy mode
Sorry daar zit jij fout.
73 was tenminste qua namen een grotere uitdaging dan dat w81 was.. Tenzij je bijv leone/pony etc een uitdaging mag noemen.. Een strategisch spel kun je ook winnen door de zwakken uit te schakelen, zoals op w73 he :p
Vanaf het begin was t al duidelijk dat jullie w81 gingen winnen, alleen wanneer.. En dat kun je als je logisch en neutraal kijkt en van alles af weet niet ontkennen.
En w81 speelde ik tbh niet eens om te winnen, maar voor de uitdaging. :D
W73 was meer arromodus van roalds stam met dat ze easy gingen winnen
 
Reactiescore
1.363
Hah, ik hap nu? Zeker janknoobje. Ik hap zogenaamd, en je komt er in je laatste zin op terug? Lekker logisch man, je bent gewoon geownd en nubke. :biggrin:
Ik praat meer in de meervoud hé ;).
Ik heb idd verloren, maar gaat me meer om de manier waarop noobke xd.
 
Reactiescore
676
Poe poe nou nou, jullie pakken dorpen van Greedy nadat bijna iedereen lang en breed is gestopt met spelen. @We Like Hot Chicks je bent wel echt hard gerekt man
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
whahaha ez rekt noob
 
Reactiescore
383
Poe poe nou nou, jullie pakken dorpen van Greedy nadat bijna iedereen lang en breed is gestopt met spelen. @We Like Hot Chicks je bent wel echt hard gerekt man

Mwah Okke toen ze nog actief speelden gingen ze ook -18.
 
Reactiescore
5.590
Rob heeft Chris gerekt voor de 2de keer nu? Goed gedaan @Rob.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
dit staat inmiddels wel 5-0 in voorkeur van den robske
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Eigenlijk heb ik Chris deze wereld dubbel gerekt, alliantie had het mega easy mode met 3 stammen en toch worden ze kapotgemaakt, omdat het janknoobs zijn.
 
Reactiescore
1.363
Amen, concludeerd; ik win van jullie allemaal. Doei bvd xoxo
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Amai, conclusie: ik moet het laatste woord hebben ook al heb ik de discussie verloren xoxo
 
Bovenaan