[Speeltopic] WvW #334 Avatar & The Last Airbender

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
kerouac verdacht
 
Reactiescore
1.804
Dag 1


Zuko die het signaal zag viel de zuidelijke waterstam aan in zijn zoektocht naar Bappos, helaas kwam denduvel om het leven bij deze aanval. Denduvel kon namelijk niet meer zo goed uit de voeten. Oud grijs en helemaal versleten nemen we afscheid van hem.

Na confirmatie dat Bappos wakkerdammer is, besluiten Sokka en Katara hem te helpen harmonie te vinden in de wereld. In hun tocht naar de noordelijke waterstam komen ze langs de zuidelijke luchttempel. De geboorteplaats van Bappos. In vervolg van hun reis passeren ze langs het aarderijk. Gevangengenomen door de vrouwelijke Kyoshi krijgers op Kyoshi eiland. Ze worden vrijgelaten en doen hun ding. Sokka wordt getraind door de krijgers terwijl Bappos de eerbied van de dorpsinwoners naar zijn hoofd laat stijgen.

Op de hielen gezeten door wolf Zuko, moeten ze het eiland verlaten.



DenDuvel lynch DO

Nachtdoden
Geen
godver daarom stem je dus op mij als BM ipv op bappos :redface: :redface:
 
Reactiescore
1.014
Maar er kunnen dus 2 beulen inzitten?

Ik las ook ies over calamus die boos was op cambino ofzo? Dat zal ik maar negeren
Die optie is er zeker nog, maar die kans is te klein gezien het aantal deelnemers.

er is geen info uit lynch te halen, gezien duvel door praktisch ieder vf lid eruit is gestemd. Dus ga daar maar eens meelopers uit halen? Bappos is de enige met een te lange post erover…waarom zo veel tijd stoppen in het simpel weg willen werken van een bepaald iemand.

Enige info die voor mij nu telt is dat CI
slechtje kan worden als we hem er niet tijdig uit stemmen.
 
Reactiescore
1.530
kerouac, ja in feite is het mogelijk. en zoals verwacht komt calamus nu met het ‘ik ben bewezen goedje’ verhaal. want dat kan die feitelijk ook nog zijn, maar nogmaal, kans op twee goed beulen op dit spelersaantal ruimschoots overschaduwd door kans op 1 goede en 1 slechte.
 
Reactiescore
1.530
iemand een theorie waarom er geen nachtdoden zijn? simeco ik hoor het graag van jou, jij hebt het al twee dagen alleen maar over het burgermeesterschap?
 
Reactiescore
1.804
iemand een theorie waarom er geen nachtdoden zijn? simeco ik hoor het graag van jou, jij hebt het al twee dagen alleen maar over het burgermeesterschap?
ik schat heks of inactieve wolven
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
mijn buikgevoel zegt me nog steeds dat er wolfjes zijn die doelbewust de claim van denduvel negeerden en hun stem lieten staan zoals bewezen wolfje cl

ookal was er maar 2u speling tot dl, vast hebben enkelen dit wel gelezen en als goedje laat je dit niet passeren zonder aandacht aan te besteden
 
Reactiescore
1.271
Hmm kalemus lijkt me de enige juiste keuze. Waarschijnlijk idd de slechte beul.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
jongens ik kreeg net een ingeving waarom cl het mogelijks niet is

ik leg het straks uit
 
Reactiescore
1.014
jongens ik kreeg net een ingeving waarom cl het mogelijks niet is

ik leg het straks uit
Willen mensen stoppen met toekomstig posten :p

Als je de tijd hebt om dit topic te openen en te reageren, post dan gelijk alles. Zeer belangrijk voor t potje.

Ik zal straks uit leggen waarom..

zie je hoe *** dat is
 
Reactiescore
1.729
Willen mensen stoppen met toekomstig posten :p

Als je de tijd hebt om dit topic te openen en te reageren, post dan gelijk alles. Zeer belangrijk voor t potje.

Ik zal straks uit leggen waarom..

zie je hoe *** dat is
Jij hebt gewoon geen geduld.

Ik wacht met liefde jouw uitleg af :)
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
1.014
Mis ik iets? Want ik vind het allemaal zo duidelijk niet?

Toen je dit poste stond er al 2x een mogelijkheid waarom CI slechte beul is/zou kunnen zijn.

Maar er kunnen dus 2 beulen inzitten?

Ik las ook ies over calamus die boos was op cambino ofzo? Dat zal ik maar negeren

Toen je dit poste, stond er al de info dat er idd 2 goede beulen kunnen zijn.

Je negeert met jouw 2bovenstaande posts, dat CI slechte beul kan zijn. En probeert het van een andere kant te bekijken.

Ik denk dat je slechtje ben, die CI graag wil laten toevoegen aan chat. Gezien de slechte beul er nog niet in zit.
Je bent volgens mij de enige die het tot nu toe niet accepteert dat de kans er dik in zit.

@materlotti waarom een stem op spieder en niet op CI?
 
Bovenaan