Grijs

Reactiescore
2.444
Wij hebben echt geprobeerd om OF te ontwijken in deze kwestie, zoals Roell ook al heeft geprobeerd uit te leggen. Wij probeerde het met BLOOD in eerste instantie, maar daar zijn wij vaak door gestabt, voor gelogen en bedrogen. Het is echt veel te makkelijk voor een outsider om ons hierop aan te spreken of wat dan ook.

Door het gedrag van BLOOD kunnen ze van mij aannemen dat ik er alles aan doe om dat vieze spelletje af te leren. Hadden ze dit niet gedaan, zag de wereld er heel anders uit.

Jullie hadden toch prima zonder een BG en fusie kunnen spelen? De kwantiteit is net dubbel zo groot tegen die BG van die andere twee stammen, dat valt echt in het niet bij het gigantische verschil in kwaliteit. Had je later nog een toffe 1v1 kunnen spelen ook.
 
Reactiescore
983
Jullie hadden toch prima zonder een BG en fusie kunnen spelen? De kwantiteit is net dubbel zo groot tegen die BG van die andere twee stammen, dat valt echt in het niet bij het gigantische verschil in kwaliteit. Had je later nog een toffe 1v1 kunnen spelen ook.
Nee, want FVD was eigenlijk maar 1 main account --> IJKYO. We wilde de wereld solo beginnen, zagen door de grootte ervan in dat het niet kon. Uiteindelijk zijn Ithy en Finis ook mains geworden. Je speelt dan met 3 main accounts tegen 6 grote accounts? Nah thanks.

Het verschil in kwantiteit was voorheen heel veel groter toen we de samenwerking startte met OF, zoals ik in eerdere posts ook al zei, het is nu gewoon weer veel te makkelijk oordelen door buitenstaanders met het kleine beetje informatie en desinformatie dat ze krijgen.
 
Reactiescore
493
Nee, want FVD was eigenlijk maar 1 main account --> IJKYO. We wilde de wereld solo beginnen, zagen door de grootte ervan in dat het niet kon. Uiteindelijk zijn Ithy en Finis ook mains geworden. Je speelt dan met 3 main accounts tegen 6 grote accounts? Nah thanks.

Het verschil in kwantiteit was voorheen heel veel groter toen we de samenwerking startte met OF, zoals ik in eerdere posts ook al zei, het is nu gewoon weer veel te makkelijk oordelen door buitenstaanders met het kleine beetje informatie en desinformatie dat ze krijgen.

Jaaa, maar dan had je 1 main account met @Rave Into Space FT willy, dat is een garandeerde wereldwinst!!! :kekw:
 
Reactiescore
493
Over die VV draaien.

Er is wel degelijk VV gedraaid op x-mas, beetje raar dat hierover 'gelogen' moet worden. Maar om het feitelijk te bekijken of er vv is gedraaid vanuit de stam FVD durf ik niet te zeggen (ik dacht van niet) maar sws wel vanuit OF.

En aangezien OF en FVD zo'n beetje een geheel is, vind ik beetje raar dat het nu opeens 2 verschillende stammen zijn?
 
Reactiescore
1.918
@Rob. dit is echt een wereldje voor jou
 
Reactiescore
490
We gaan het inderdaad niet op een welles nietes spelletje gooien omtrent de VV's en ik ga hier ook geen screens plaatsen van desbetreffende gesprekken. Dus dan zal het altijd een kwestie van eerlijkheid en vertrouwen blijven, iets wat sowieso het VVs draaien/floaten buiten de stam aangaat, omdat dit nooit te controleren valt door de stam aan de andere kant.

Het gaat ook niet persé om de kwantiteit van de VV'tjes die werden gedraaid, het ging meer om het signaal wat daarmee werd afgegeven early game. En ja, dat je nu zegt ook voor ons die VV had willen draaien daar kan ik niet zoveel meer mee ofc.

Het feit is dat jullie al veel langer het plan hadden om samen te gaan en dat is niet pas ontstaan sinds 2 weken nadat Blood en Stab een speldenprikje probeerden uit te gaan delen.

Tuurlijk is er wel eerde gespeculeerd maar zoals ik eerder ook al zei hebben we dit in eerste instantie van tafel geveegd.

Daar kun je momenteel niks meer mee maar wil alleen maar zeggen dat er toen echt nog geen sprake was van een samenwerking. Was gewoon ons kent ons principe in de hoop dat mocht het ooit een x voorkomen er een wederdienst wordt gegeven?


Wat heeft slechte P&P en grootspraak met wel of geen speelervaring te maken? Een beginnende speler kan toch ook een grote mond geven en zeggen dat hij jou wel nat laat gaan om vervolgens zelf in een moestuin wakker te worden.

Als mensen zich anders voordoen dan kunnen wij toch niet weten dat de accounts slecht bemand zijn en/of onervaren spelers op de account zitten. Aan de andere kant wil je dit ook niet uitstralen natuurlijk dus dat maakt het wel een lastige.

Tot slot wil ik nog even herhalen dat deze quit een optelsom is van een hele hoop dingen die zijn gebeurd, zowel intern als extern. Mijn spelplezier kreeg al veel eerder flinke klappen en een paar spelers uit OF en FvD heb ik hier ook uitvoerig over gesproken. Daarom lijkt het nu misschien alsof alles op het recruit2win aspect wordt gegooid, maar dat kun je beter zien als de druppel voor mij om definitief geen energie meer te steken in deze wereld. Je kan niet ontkennen dat jullie het onwijs makkelijk voor jezelf maken als ik lees wat er in die screens staan die gister geplaatst werden door Troya.

Achteraf gezien lijkt het nu heel makkelijk voor ons, maar de kaarten waren tot een week geleden natuurlijk wel veel voordeliger voor jullie, een samen werking met LT en met BLOOD, ondanks dat jullie dit niet wilden (Wat ik volkomen begrijp).
1643197249158.png

wit: OF/FvD
zwart: LT, STAB! & BLOOD

Zal hier in vast een paar vergeten zijn maar hierin zijn de mb stammen van STAB! nog niet in mee genomen.
En hier is in de laatste week natuurlijk CDL half weg gespeeld dus de aansluiting van FVD op OF was er nog niet eens.

Maar hierin creëren wij niet een significante overmacht, misschien in kwaliteit maar dat kan je van te voren niet weten.
 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.786
Walterke, hoe kan je dit zeggen? Rob is dragende kracht van IJKYO en tevens stamleider van FvD en voorzitter van de alliantie FvD-OF.
dit klopt jammer dat walter wederom niet op de hoogte is
 
Reactiescore
493
Achteraf gezien lijkt het nu heel makkelijk voor ons, maar de kaarten waren tot een week geleden natuurlijk wel veel voordeliger voor jullie, een samen werking met LT en met BLOOD, ondanks dat jullie dit niet wilden (Wat ik volkomen begrijp).

Zal hier in vast een paar vergeten zijn maar hierin zijn de mb stammen van STAB! nog niet in mee genomen.
En hier is in de laatste week natuurlijk CDL half weg gespeeld dus de aansluiting van FVD op OF was er nog niet eens.

Maar hierin creëren wij niet een significante overmacht, misschien in kwaliteit maar dat kan je van te voren niet weten.


Hier dit is toch een voorbeeld van R2W? omdat jullie perse willen samen werken met MOETEN STAB met BLOOD gaan samenwerken? Jullie wisten als geen ander dat samenwerken met BLOOD niet te doen is? in iedergeval dat lees ik hierboven? dus jullie beslissen zelf we gaan samenwerken met OF, dus dan MOET Blood en stab samen werken. Met het feit dat je in je achterhoofd weet dat samenwerken met BLOOD gewoon 'kut' is?


+ op dit kaartje dat zwarte stuk daar in de linker rim, dat heb je zo weg gespeeld. ik zie niet echt een groot voordeel hier voor blood, alleen dat ze een groter stuk rim kunnen opedelen.
 
Reactiescore
1.918
Walterke, hoe kan je dit zeggen? Rob is dragende kracht van IJKYO en tevens stamleider van FvD en voorzitter van de alliantie FvD-OF.
mijn excuses ik ben de laatste dagen niet zo goed op de hoogte van wat er zich achter de schermen afspeelt
Ik had beter moeten weten dat dit geniale plan natuurlijk toe te schrijven is aan robske
 
Reactiescore
490
Hier dit is toch een voorbeeld van R2W? omdat jullie perse willen samen werken met MOETEN STAB met BLOOD gaan samenwerken? Jullie wisten als geen ander dat samenwerken met BLOOD niet te doen is? in iedergeval dat lees ik hierboven? dus jullie beslissen zelf we gaan samenwerken met OF, dus dan MOET Blood en stab samen werken. Met het feit dat je in je achterhoofd weet dat samenwerken met BLOOD gewoon 'kut' is?

Dat wij niet meer samen zullen spelen met BLOOD heeft hele andere beweegredenen. Het zullen vast hele gezellige jongens zijn als je met ze samenspeelt maar wat die gasten er allemaal uitgekraamd hebben richting ons is de reden geweest dat wij niet meer met ze in zee gaan, overigens op geen enkele wereld lol.

+ op dit kaartje dat zwarte stuk daar in de linker rim, dat heb je zo weg gespeeld. ik zie niet echt een groot voordeel hier voor blood, alleen dat ze een groter stuk rim kunnen opedelen.

Dat stukje linker rim is ongeveer 90% def dus dat heb je niet zo even weg gespeeld vooral als moraal ook nog komt fucken :)
Ik zeg ook niet dat ze enorm veel voordeel hebben maar tot een week geleden hadden ze ook zeker geen nadeel.
 
Reactiescore
177
We gaan het inderdaad niet op een welles nietes spelletje gooien omtrent de VV's en ik ga hier ook geen screens plaatsen van desbetreffende gesprekken. Dus dan zal het altijd een kwestie van eerlijkheid en vertrouwen blijven, iets wat sowieso het VVs draaien/floaten buiten de stam aangaat, omdat dit nooit te controleren valt door de stam aan de andere kant.

Het gaat ook niet persé om de kwantiteit van de VV'tjes die werden gedraaid, het ging meer om het signaal wat daarmee werd afgegeven early game. En ja, dat je nu zegt ook voor ons die VV had willen draaien daar kan ik niet zoveel meer mee ofc.

Het feit is dat jullie al veel langer het plan hadden om samen te gaan en dat is niet pas ontstaan sinds 2 weken nadat Blood en Stab een speldenprikje probeerden uit te gaan delen.




Wat heeft slechte P&P en grootspraak met wel of geen speelervaring te maken? Een beginnende speler kan toch ook een grote mond geven en zeggen dat hij jou wel nat laat gaan om vervolgens zelf in een moestuin wakker te worden.

Tot slot wil ik nog even herhalen dat deze quit een optelsom is van een hele hoop dingen die zijn gebeurd, zowel intern als extern. Mijn spelplezier kreeg al veel eerder flinke klappen en een paar spelers uit OF en FvD heb ik hier ook uitvoerig over gesproken. Daarom lijkt het nu misschien alsof alles op het recruit2win aspect wordt gegooid, maar dat kun je beter zien als de druppel voor mij om definitief geen energie meer te steken in deze wereld. Je kan niet ontkennen dat jullie het onwijs makkelijk voor jezelf maken als ik lees wat er in die screens staan die gister geplaatst werden door Troya.

Dabbel ik wil graag weten hoe jij aan de info komt dat er vanuit FvD vv is gedraaid? Ik zie namelijk van het kanaal waar jij de screen van hebt dat er letterlijk niemand van FvD zegt ja geef die vv maar doe ik wel? Daarbij heb je dus ook weer een punt jullie krijgen screens van andere stammen en maken hier gebruik van om vervolgens niet eens de gene te geven wie het gedaan heeft? Ik zou hier zelf iig nooit gebruik van maken en zodra ik die screens krij direct contact opnemen met de stam waarvandaan de screens komen maar goed zo ben ik.

Dat van Troya is een bericht die gister is gemaakt want er was onenigheid tussen een paar accounts en dit wilde de leiding oplossen door een gesprek te voeren. Als de gene waar Troya speelt (ik heb zo me vermoedens) zonder enige reactie of iets direct naar het forum stapt zonder eerst netjes te antwoorden zegt dat ook wel weer genoeg denk ik.

En ik snap het hele gebeuren hoor dat er wordt gedacht dat OF en FvD al heel lang samen spelen maar dit is niet het geval. De discord van 50 man zitten wij nog niet zo heel lang in. Ik ben ook voor de rest niet op de hoogte wanneer er gesprekken hier over zijn begonnen speel namelijk op een simpel mb accountje deze wereld.

Daarnaast begreep ik dat FvD in gesprek was met Nubz/Blood stam en dat er tijdens deze besprekingen ineens een massa werd gegooid vanuit Damage en Blood wat we wel verwachte maar niet tijdens een gesprek is dat toch ook niet helemaal netjes wel?

Ik weet dat IJKYO iig was begonnen met de ambitie de wereld solo te winnen waar ik overigens nog steeds van overtuigd ben dat het kan maar goed dat gaat enorm veel tijd kosten en inzet van de spelers hierop en zoals TAS al eerder aangaf iedereen wordt ouder en heeft meer tijdsgebrek dus logisch dat hier niet voor gekozen is. Toch ben ik van mening dat er te snel met de handdoek wordt gegooid jullie hadden enorm veel gebruik kunnen maken van de kwantiteit kijk alleen al de rim die nog open ligt bij damage en blood.

Ik sta er zelfs voor open om in damage te komen spelen indien dat de wereld zou redden!
 
Reactiescore
30
Dat wij niet meer samen zullen spelen met BLOOD heeft hele andere beweegredenen. Het zullen vast hele gezellige jongens zijn als je met ze samenspeelt maar wat die gasten er allemaal uitgekraamd hebben richting ons is de reden geweest dat wij niet meer met ze in zee gaan, overigens op geen enkele wereld


Wat is er gezegd dan?
 
Reactiescore
490
Reactiescore
736
Je moet toch ergens 8 leden vandaan toveren.

Verder kunnen we hier allemaal wel over en weer schrijven, boeit toch niks. Damage staat grotendeels op del, zien wel wat er over blijft.

Houdoe.
 
Reactiescore
903
Reactiescore
524
neen
 
Bovenaan