Wereld winst

Reactiescore
736
Dit is nooit vanuit mij gekomen? Dus gelieve mijn naam hier ook niet bij te zetten.

Bvd.
 
Reactiescore
1.918
@NachtFritz ga je intern to win doen ja sneu ventje
 
Reactiescore
6
Ik heb dit van jou verkregen dom nu niet gaan lullen dat je niks hebt gedaan ik heb dit via jou verkregen
 
Reactiescore
736
Ik heb dit van jou verkregen dom nu niet gaan lullen dat je niks hebt gedaan ik heb dit via jou verkregen

Stuur dan maar met degene van discord erbij. Laat maar zien :) laat de discord naam zien, wie dit bericht stuurt. Want ik ben het niet. Je loopt hier te doen alsof dit vanuit mij komt, toon het maar. Want ik heb niks gestuurd.

P.s. ik heb nu ook intern gehoord, wie dit bericht daadwerkelijk heeft gestuurd. Het staat er nota bene onder. Je bent gewoon cringe, dat je mij nu zo wilt noemen. Omdat je geen plek binnen OF krijgt. Komt mede door deze wanpraktijken, bende noobs xox
 
Reactiescore
736
Isgoed als ik straks op computer zit krijg je hem dom dat jij het hebt gestuurd.

Ik zit niet eens in de chat waar die is gestuurd, wat praat je?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
903
Isgoed als ik straks op computer zit krijg je hem dom dat jij het hebt gestuurd.
Succes met Photoshop o zo geweldige TW speler!
 
Reactiescore
134
Naast die dikke dt fout vindt ik het wel zielig voor Dorpmafketels dat zij geen deel mogen uitmaken van het Dream Team :sad:
 
Reactiescore
65
Vind wel jammer dat ze na al die weken nog steeds moeite hebben met Designated z'n naam, je zou toch zeggen dat die zich in de kijker hebben gespeeld

Ja vind ik ook niet kunnen!
Toch iemand die het opmerkt! <3
 
Bovenaan